fbpx
 
 
 

sxoleia 6

Δημοσιεύτηκε στη εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κας Σοφίας Ζαχαράκη σχετικά με την έναρξη των μαθημάτων για το νέο σχολικό έτος 2020-2021 τις παραπεμπτικές εξετάσεις, καθώς και οι εξετάσεις των κατ ́ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών για το σχολικό έτος 2019-2020, καθώς και τις εγγραφές μαθητών.
Με την απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 2686 – 01.07.2020, καθορίζεται η έναρξη μαθημάτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021.

Ημερομηνία έναρξης μαθημάτων

1. Ειδικά και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2020- 2021 ορίζεται ως ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες Π.Ε. και Δ.Ε. η Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020.

Πρώτο τρίμηνο Α/θμιας – τετράμηνο Β/θμιας

2. Ειδικά για το σχολικό έτος 2020-2021,το πρώτο τρίμηνο στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αρχίζει στις 7 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 10 Δεκεμβρίου, και το Α΄ τετράμηνο στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρχίζει στις 7 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 20 Ιανουαρίου.

Ημερομηνία διεξαγωγής παραπεμπτικών εξετάσεων

3. Οι παραπεμπτικές εξετάσεις, καθώς και οι εξετάσεις των κατ΄ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών για το σχολικό έτος 2019-2020, θα διεξαχθούν από την 1η έως τη 10η Σεπτεμβρίου 2020.

Κατ’ εξαίρεση εγγραφές

4. Κατ’ εξαίρεση πραγματοποιούνται εγγραφές τον Σεπτέμβριο και μέχρι την έναρξη των μαθημάτων σε λειτουργούντα τμήματα: α) για τους/τις μαθητές/τριες που παραπέμφθηκαν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου,

β) για τους/τις απόφοιτους Γενικού Λυκείου ή Επαγγελματικού Λυκείου οι οποίοι/ες επιθυμούν την εγγραφή τους σε Επαγγελματικό Λύκειο για την απόκτηση πτυχίου ειδικότητας και οι οποίοι/ες συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του προηγούμενου σχολικού έτους και γ) για τους/τις μαθητές/τριες που αδυνατούσαν να εγγραφούν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς λόγους κ.λπ.). Κατά τα λοιπά ισχύει το π.δ. 79/2017 «Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων» (Α΄ 109, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 112), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και η υπ’ αρ. 79942/ΓΔ4/21.05.2019 κοινή απόφαση του Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Β΄ 2005), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

(πηγη:www.alfavita.gr)

nipiagogeia 9

Με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας ορίζονται 58 νηπιαγωγεία της χώρας για την πιλοτική εισαγωγή δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο

«Ορισμός νηπιαγωγείων για την πιλοτική εισαγωγή δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο»

Με απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας ορίζονται πενήντα οκτώ (58) νηπιαγωγεία της χώρας για την πιλοτική εισαγωγή δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο.

Αυτές προέκυψαν κατόπιν της υπ’ αρ. Φ.7/76108/ΓΔ4/17-06-2020 Απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων “Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο” (Β΄ 2418) και ακόλουθης εγκυκλίου οδηγίας.

Δείτε τα 58 νηπιαγωγεία παρακάτω:

nipiagogeia.png
nipia_2.png

 

panell4

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή (26/6) οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους μαθητές των ΓΕΛ, ως προς την εξέταση των υποχρεωτικών μαθημάτων.

Οι μαθητές των ΕΠΑΛ συνεχίζουν την προσπάθειά τους, διεκδικώντας το 10% των θέσεων στα ΑΕΙ.

Οι υποψήφιοι σήμερα Δευτέρα (29/6) θα εξεταστούν στα μαθήματα:

Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων

Ηλεκτρικές Μηχανές

Οικοδομική

Τεχνολογία Υλικών

Αναλυτικά το πρόγραμμα των εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ.

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

                       ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΤΡΙΤΗ

16-6-2020

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΠΕΜΠΤΗ

18-6-2020

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΣΑΒΒΑΤΟ

20-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II

 
  - ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΤΡΙΤΗ

23-6-2020

- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

 
  - ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΠΕΜΠΤΗ

25-6-2020

- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

- ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)

 
  - ΥΓΙΕΙΝΗ

- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

ΣΑΒΒΑΤΟ

27-6-2020

- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

 
  - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

ΔΕΥΤΕΡΑ

29-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

 
  - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

ΤΡΙΤΗ

30-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

 
  - ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

(πηγη:www.alfavita.gr)

17 3 taxh sxoleio 702x470

Αναφορικά με την αποζημίωση μη ληφθείσης αδείας αναπληρωτών, οι οποίοι διορίστηκαν εν συνεχεία σε μόνιμες θέσεις στην εκπαίδευση, οι αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγιας, κατέθεσαν ερώτημα στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στις 13.02.2020, για το αν δικαιούνται της αποζημίωσης αυτής.

Οι αρμόδιοι του ΥΠΑΙΘ κοινοποίησαν στους αιρετούς, οι οποίοι ακολούθως παρέθεσαν σχετικό ενημερωτικό σημείωμα, το από 02.06.2014 έγγραφο του Γενικού λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), το οποίο απαντά σε σχετικό ερώτημα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Ν. Ηρακλείου.

Η απάντηση του ΓΛΚ Στην απάντηση του Γενικού λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ) σχετικά με την αποζημίωση μη ληφθείσης άδειας για αναπληρωτές καθηγητές που μονιμοποιήθηκαν, αναφέρονται τα εξής:

Α. Το με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου προσωπικό του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ, στην περίπτωση λύσεως της σχέσης εργασίας του, πριν λάβει την κανονική του άδεια, δικαιούται να λάβει από τον εργοδότη του ως αποζημίωση δύο (2) ημερομίσθια για κάθε μήνα απασχόλησής του στον ίδιο εργοδότη.

Β. Στην περίπτωση που έχει λάβει μέρος κανονικής άδειας αυτή αφαιρείται από τη δικαιούμενη αποζημίωση.

Γ. Στην περίπτωση όμως μετατροπής της σχέσης εργασίας του προσωπικού και της κατάταξής του σε θέση μονίμου προσωπικού, δεν επέρχεται λύση της σχέσης εργασίας του και ως εκ τούτου δεν έχει πεδίο εφαρμογής η διάταξη αυτή και δεν δικαιούται την αποζημίωση αυτή.

Δ. Επίσης δεν την δικαιούνται για τον ίδιο λόγο οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, που στη συνέχεια διορίστηκαν σε μόνιμες θέσεις εκπαιδευτικών, καθόσον οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δικαιούνται διακοπές εργασίας.

Ανάλογη εφαρμογή Επιπροσθέτως το ΓΛΚ επισημαίνει στο απαντητικό έγγραφό του, πως τα παραπάνω πρέπει να τύχουν ανάλογης εφαρμογής στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης ΔΕ Ν. Ηρακλείου, που στη συνέχεια διορίστηκαν σε μόνιμες θέσεις εκπαιδευτικών.

Επισήμανση Να επισημάνουμε πως η τελευταία ενημέρωση, επί του θέματος, από το ΥΠΑΙΘ ήταν αυτή που κοινοποιήθηκε την 13η Φεβρουαρίου 2020.

(πηγη:www.alfavita.gr)

OROMISTHIOISXOLEIA

Βάσεις 2020: Πτωτική είναι η τάση των επιδόσεων των μαθητών που συμμετέχουν στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως φαίνεται από τα μαθήματα της πρώτης εβδομάδας

Συγκεκριμένα, ο βαθμός δυσκολίας Μαθηματικών και Βιολογίας ήταν υψηλότερος σε σχέση με πέρυσι, ενώ και το θέμα της Έκθεσης δυσκόλεψε τους υποψηφίους σύμφωνα με βαθμολογητές που μίλησαν στην εφημερίδα Καθημερινή, ενώ κρίνεται πως η αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω κορονοϊού επηρέασε τους μαθητές.

Έκθεση
Φέτος, 82.159 υποψήφιοι Γενικών Λυκείων ξεκίνησαν τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας, στο οποίο έχει ενταχθεί η «παραδοσιακή» Έκθεση. Από το σύνολο των μαθητών 74.346 εξετάζονται με το φετινό σύστημα και 7.813, απόφοιτοι προηγούμενων ετών, επέλεξαν να εξεταστούν με το προηγούμενο σύστημα.

Ήταν η πρώτη φορά που η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ζήτησε από τους υποψηφίους να εκφράσουν προσωπικές απόψεις.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Καθημερινή η ΚΕΕ επικρίνεται διότι υπέδειξε στους υποψηφίους να συνδέσουν την απάντησή τους με τα δύο κείμενα, ενώ έστειλε οδηγίες στα βαθμολογικά κέντρα ορίζοντας ότι οι υποψήφιοι θα μπορούσαν να μιλήσουν για το πώς η ανάγνωση βοηθά στην εσωτερική απομόνωση, αποτελεί κίνητρο για δημιουργική αξιοποίηση χρόνου, δίνει ερεθίσματα για κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο και οικοδόμηση κοσμοθεωρίας.

«Η βαθμολόγηση στην Έκθεση κάθε χρόνο κινείται στα ίδια περίπου επίπεδα με το 40% των μαθητών να συγκεντρώνουν βαθμολογίες 12-15 με άριστα το 20.

Στα φετινά θέματα υπεισέρχεται αναπόφευκτα υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση, αλλά δεν αναμένεται να υπάρξει τελικά μεγάλη διαφοροποίηση στην κλιμάκωση της βαθμολογίας», σημειώνει η κ. Ηρώ Μαρκάκη από το φροντιστήριο «Μεθοδικό».

Αρχαία, Μαθηματικά Προσανατολισμού, Κοινωνιολογία
Σε ότι αφορά τα Αρχαία, διδαγμένο και αδίδακτο κείμενο, χαρακτηρίστηκαν από τους φιλολόγους σαφή ως προς τη διατύπωση και μέτριας δυσκολίας με ουσιαστικές ερωτήσεις και δεν αναμένονται σημαντικές βαθμολογικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με πέρυσι.

Αντίθετα τα θέματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμού, στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι από τις Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Επιστημών και Οικονομίας-Πληροφορικής, κρίθηκαν δυσκολότερα σε σχέση με πέρυσι.

Το γεγονός αυτό ενδέχεται να μειώσει τον αριθμό των άριστων γραπτών, όμως θα αυξηθούν τα γραπτά κάτω από τη βάση, καθώς τα δύο πρώτα θέματα, που βαθμολογούνται συνολικά με 10 μονάδες στις 20, ήταν εύκολα.

Η Κοινωνιολογία που εξετάστηκε φέτος για πρώτη φορά αντικαθιστώντας τα Λατινικά, δεν δυσκόλεψε τους υποψηφίους των σχολών ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών. Χωρίς συντελεστές βαρύτητας. Ένα από τα σημαντικά νέα στοιχεία των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων είναι η κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας.

«Πρόκειται για μεγάλο λάθος, που συνειδητοποίησαν γρήγορα στο υπουργείο Παιδείας και θα το αλλάξουν από του χρόνου με την επαναφορά τους. Οι επιπτώσεις της κατάργησης των συντελεστών βαρύτητας είναι σοβαρές», ο μαθηματικός-αναλυτής κ. Στράτος Στρατηγάκης.

«Αυτό σημαίνει ότι, αν οι επιδόσεις των υποψηφίων ήταν ίδιες με πέρυσι, οι χαμηλόβαθμοι υποψήφιοι θα συγκέντρωναν περισσότερα μόρια, με αποτέλεσμα την άνοδο των βάσεων των χαμηλόβαθμων τμημάτων. Φυσικά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή ποιες θα είναι οι επιδόσεις των υποψηφίων», παρατηρεί.

(πηγη:www.dikaiologitika.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education