fbpx
 
 
 

kerameos 0

Μετά το Πάσχα, την ερχόμενη εβδομάδα , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, στο opengov, , το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο περιλαμβάνει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos,αν και μετά την αποκάλυψη του esos ότι θα εξαιρεθούν οι διαδικασίες επιλογής στελεχών υπήρξαν από στελέχη της ΝΔ πιέσεις μέχρι και στο γραφείο του πρωθυπουργού να συμπεριληφθούν, τελικά δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.

Παράταση θητειών;

Η μη συμπερίληψη των παραπάνω διατάξεων, ενδεχομένως, να οδηγήσει την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως σε απόφαση παράτασης της θητείας των Διευθυντών των σχολείων και των Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Αρχές Μαίου στη Βουλή

Η διαβούλευση θα διαρκέσει περίπου μια εβδομάδα και αμέσως μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων, για υποψήφιους φοιτητές πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Ι. Μετεγγραφές φοιτητών

Οι τρεις άξονες του πολυνομοσχεδίου

Το Σχέδιο Νόμου κινείται σε 3 άξονες: το πρόγραμμα του σχολείου, την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου και τις εκπαιδευτικές δομές.

Για το πρόγραμμα του σχολείου:

Διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών και σταδιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών .
Πιλοτική ένταξη των εργαστηρίων δεξιοτήτων το σχ. έτος 2020-2021 στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
Ενίσχυση πληροφορικής, κλασικών γραμμάτων, ξένων γλωσσών και φυσικής αγωγής.
Τροποποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων και σταδιακή αλλαγή της φιλοσοφίας των εξετάσεων - έμφαση στις ερευνητικές εργασίες.
Θεσμοθέτηση Τράπεζας Θεμάτων, ήδη από το 2020-21 για την Α’ Λυκείου.
Ενίσχυση του Εθνικού Απολυτηρίου.
Για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου:

Έμφαση στην επιμόρφωση, με πρωτοπόρες δράσεις και καινοτόμες μεθόδους.
Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας από το 2020-21, και αυστηροποίηση θεσμικού πλαισίου ώστε να εξασφαλιστεί η εφαρμογή της.
Δρομολόγηση ήδη από το 2020 διαδικασίας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
Για τις εκπαιδευτικές δομές:

Δάσκαλοι στην τάξη: π.χ. διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων περιοχών, προτεραιότητα στην κάλυψη κενών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, διετής διάρκεια πινάκων.
Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: 24 πρότυπα και 38 πειραματικά σχολεία ήδη από το Σεπτέμβριο του 2020, ανοιχτή πρόσκληση εντός του 2020 για επέκταση.
Ασφάλεια στο σχολείο: Δάσκαλος/Καθηγητής Εμπιστοσύνης, θέσπιση σχολικών κανονισμών, αναδιάρθρωση των παιδαγωγικών μέτρων και τακτική συλλογή δεδομένων μέσω της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.
Επίσης, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει βελτιωτικές ρυθμίσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως:

Εξωστρέφεια: δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς να απαιτείται έγκριση Υπουργού και χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με άλλο ίδρυμα), θεσμοθέτηση κοινών και διπλών προγραμμάτων σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, διευκολύνσεις στην προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών (π.χ. απαλλαγή από ΔΟΑΤΑΠ).
Αλλαγές στη διοίκηση: ενιαίο ψηφοδέλτιο για τις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, ηλεκτρονική ψηφοφορία, καθιέρωση της τετραετούς θητείας.
Αλλαγές στις μετεγγραφές: εξορθολογισμός οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, προσθήκη ακαδημαϊκού κριτηρίου (επίτευξη υψηλού ποσοστού επί της βάσης του τελευταίου εισαχθέντος) .
Πως θα οργανωθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Το ΙΕΠ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Τα θέματα θα αξιολογηθούν από Επιτροπές Ειδικών , που επίσης θα συστηθούν από το ΙΕΠ, και εφόσον κριθούν κατάλληλα , θα συμπεριληφθούν στην Τράπεζα.

Επίσης θα επανεξετασθούν τα θέματα της Τράπεζας του 2014.

Στόχος μας είναι η θεραπεία μιας παθογενούς κατάστασης που καθιστά οιονεί προσχηματική μια ολόκληρη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Λύκειο

Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.

Η μεταρρύθμιση αυτή προϋποθέτει την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών , τα Προγράμματα Σπουδών, την ενίσχυση των προϋποθέσεων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών στο Λύκειο.

(πηγη:www.esos.gr)

vasilis paligiannis 0

Ενημέρωση και εκτίμηση από τον αιρετό στο ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη

Το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει την Παρασκευή 3/4/2020 με τα παρακάτω θέματα:

«Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού, Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
«Εξέταση αμφισβητούμενων αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. από περιοχή σε περιοχή και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
«Επικύρωση πίνακα κενών οργανικών θέσεων διδακτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από περιοχή σε περιοχή έτους 2020»

Ελπίζω αρχές της άλλης εβδομάδες να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων και να ανακοινωθούν.

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

gkyklosthetikipsychologia

 

ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΔΙΒΙΜ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Οι παγκόσμιες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές καθώς και η πολυπλοκότητα της καθημερινότητας των σύγχρονων ατόμων έχουν επιφέρει αλλαγές και στην επιστήμη της Ψυχολογίας, ενισχύοντας ολοένα και περισσότερο τη θέση ενός ταχύτατα εξελισσόμενου και πλέον σύγχρονου τομέα, αυτού της Θετικής Ψυχολογίας.

molivi 1280

Ολα τα ονόματα των μεταταχθέντων στο ΦΕΚ Γ 326 – 23.03.2020

Με την 13515/Ε2/31-1-2020 απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Μετάταξη εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και από κλάδο της Δευτεροβάθμιας σε κλάδο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»:

Α. Μετατάσσονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον κλάδο των εκπαιδευτικών ΠΕ05 -Γαλλικής οι κατωτέρω εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ακολούθως.

Β. Μετατάσσονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον κλάδο των εκπαιδευτικών ΠΕ06 – Αγγλικής οι κατωτέρω εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Γ. Μετατάσσονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στον κλάδο των εκπαιδευτικών ΠΕ11 -Φυσικής Αγωγής, οι κατωτέρω εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ακολούθως.

Δ. Μετατάσσεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στον κλάδο των εκπαιδευτικών ΠΕ60 – Νηπιαγωγοί, η κατωτέρω εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ακολούθως. Ε. Μετατάσσονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στον κλάδο των εκπαιδευτικών ΠΕ70 – Δάσκαλοι οι κατωτέρω εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ακολούθως.

Δείτε εδώ.

(πηγη:www.alfavita.gr)

gkyklosdiapolitismikiekpaidefsi

Ετήσια Επιμόρφωση στη ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

 

Ο μεγάλος αριθμός πλέον προσφύγων αναμένεται στο άμεσο μέλλον να δημιουργήσει αρκετές θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών με τα κατάλληλα προσόντα με απώτερο στόχο την ομαλή ένταξη όλων αυτών των παιδιών αλλά και των ενηλίκων στις κοινωνικές δομές της ελληνικής κοινωνίας.

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education