fbpx
 
 
 

zaxaraki1

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα ξέρουν εγκαίρως που θα διοριστούν - 50% μείωση στα ναύλα επιστροφής θα έχουν οι αναπληρωτές που επιστρέφουν από τα νησιά

Οι ανακοινώσεις για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή θα γίνουν άμεσα επανέλαβε σε συνέντευξή της η υφυπουργός Παιδείας. Μιλώντας στον στον Alpha, η Σοφία Ζαχαράκη αναφέρθηκε στους επικείμενους διορισμούς που θα γίνουν μετά από δέκα χρόνια αλλά και στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

«Στις 7 Σεπτεμβρίου επιστρέφουν οι μαθητές στα σχολεία. Τα βιβλία του δημοτικού έχουν ήδη παραδοθεί, εγκαίρως θα παραδοθούν και για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συνεχίζουμε με τον διορισμό των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή μετά από δέκα χρόνια. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα ξέρουν εγκαίρως που θα διοριστούν και επίσης, οι αναπληρωτές που επιστρέφουν από τα νησιά θα έχουν 50% μείωση στα ναύλα επιστροφής. Όπου υπάρχει ζήτημα θα δίνεται και λύση. Είμαστε σε επαφή με την τοπική αυτοδιοίκηση για να βρίσκονται λύσεις άμεσα, όπου υπάρχει πρόβλημα στο θέμα διαβίωσης των αναπλήρωτών», σημείωσε η υφυπουργός.

Ανέφερε επίσης ότι σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα διαβίωσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στο μέρος που θα διοριστούν, το υπουργείο και η τοπική αυτοδιοίκηση θα συμβάλουν ώστε να εξευρεθεί άμεση λύση στο θέμα.

(πηγη:www.alfavita.gr)

monimoi sde

Η Διεύθυνση Διά Βίου Μάθησης της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης καλεί μόνιμους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τουλάχιστον διετή εκπαιδευτική υπηρεσία από το διορισμό τους σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να υποβάλουν αίτηση προκειμένου να αποσπαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και τα εκτός έδρας τμήματα αυτών, για την κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναλυτικά εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα, κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

asep01

Σήμερα εκδόθηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων της Προκήρυξης 1ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 45/24-12-2019 και ΦΕΚ 1/24-1-20 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατηγορίας ΠΕ κλάδων ΠΕ60,ΠΕ70 και ΠΕ73 και Δευτεροβάθμιας κλάδου ΠΕ79 Γενικής Εκπαίδευσης , κατά κλάδο και ειδικότητα, καθώς και ανά μουσική ειδίκευση, για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των οικείων βαθμίδων Εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται με το δωδεκαψήφιο γραμμωτό κώδικα οπτικής αναγνώσεως (barcode).

Ενστάσεις κατά των ανωτέρω προσωρινών πινάκων υποβάλλονται στο ΑΣΕΠ από 30 Ιουνίου 2020, ημέρα Τρίτη έως και την 9η Ιουλίου 2020, ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του, ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτες → Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες → Είσοδος Μέλους → Επιλογή → ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ.

Για την ένσταση απαιτείται και παράβολο είκοσι ευρώ (20€), άλλως η ένσταση δεν εξετάζεται. Ο ενδιαφερόμενος υποβάλει το παράβολο το οποίο έχει προμηθευτεί ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικού παραβόλου (e-Παράβολο) επιλέγοντας Φορέας Δημοσίου Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) από τον διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr). Προς διευκόλυνση των υποψηφίων έχει δημιουργηθεί στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ σχετικός σύνδεσμος (βλ. λογότυπο με την ονομασία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ») ο οποίος οδηγεί στον ανωτέρω διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων.

Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης (Βοήθεια → Εγχειρίδια Χρήσης → Ηλεκτρονική Ένσταση).

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΑΣΕΠ ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 – Επιλογή 4), τις εργάσιμες ημέρες και κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 14:00.

Δείτε εδώ.

(πηγη:https://www.aftodioikisi.gr/)

 

SDE

Από την Διεύθυνση Διά Βίου Μάθησης της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης
Η Διεύθυνση Διά Βίου Μάθησης της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης

Κ α λ ε ί μόνιμους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τουλάχιστον διετή εκπαιδευτική υπηρεσία από το διορισμό τους σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να υποβάλουν αίτηση προκειμένου να αποσπαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και τα εκτός έδρας τμήματα αυτών, για την κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναλυτικά εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα, κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν μία μόνο αίτηση για μία περιφέρεια και μέχρι 3 (τρία) Σ.Δ.Ε. ή εκτός έδρας Τμήματα, της ίδιας περιφέρειας, με σειρά προτίμησης.

Α. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 14, εδ. β του ν. 4186/2013 (Α’ 193), των ειδικοτήτων που αναγράφονται στον πίνακα Γραμματισμοί και ειδικότητες εκπαιδευτικών της παρούσας, με δύο (2) τουλάχιστον χρόνια εκπαιδευτική υπηρεσία, σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 εδάφιο β της ΥΑ 5953/2014 (Β’ 1861) «Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας», όπως ισχύει. Εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 73 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) με τις αριθμ. 65172/Ε1/23-4-2019 (Γ’ 813) και 65185/Ε1/23-4-2019 (Γ’ 814) Υ.Α. δύνανται να συμμετάσχουν στην Πρόσκληση, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 252 του ν. 4610/2019 (Α’ 70). Δεν επιλέγεται εκπαιδευτικός ο οποίος έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για πειθαρχικό παράπτωμα με την ποινή της προσωρινής ή της οριστικής παύσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 109 του Υπαλληλικού Κώδικα ν. 3528/2007 (Α' 26) ή για τον οποίο συντρέχουν τα κωλύματα διορισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του ίδιου Κώδικα, όπως ισχύει. Η αίτηση απόσπασης υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 8 του ν. 1599/86. Η ψευδής δήλωση στοιχείων συνεπάγεται τις προβλεπόμενες στην παράγραφο 6 του άρθρου 22 του παραπάνω νόμου κυρώσεις. Εκπαιδευτικός ο οποίος προσκομίζει πιστοποιητικά πλαστά ή αναληθή, με σκοπό την παραπλάνηση της υπηρεσίας, αποκλείεται και σε βάρος του ασκούνται όλες οι προβλεπόμενες διοικητικές, πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες.

Δείτε εδώ αναλυτικά.

(πηγη:www.alfavita.gr)

 

kaloghroy 2

Μετά την εγκατάσταση του νέου Δ.Σ. του ΔΟΑΤΑΠ ,στις 14 Φεβρουαρίου και μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, διεκπεραιώθηκαν 750 φάκελοι, προκειμένου οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να μπορέσουν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά τους για να συμμετάσχουν στις διαδικασίες διορισμών, καλύπτοντας εμπρόθεσμα το σύνολο των υποψηφίων που είχαν καταθέσει αίτηση επίσπευσης, που ήταν και το συντριπτικό ποσοστό των αιτούντων πρόσληψης εκπαιδευτικών Α’θμιας και Β ́θμιας Γενικής Εκπαίδευσης μέσω ΑΣΕΠ.

Αυτό ανακοινώθηκε σήμερα από τον ΔΟΑΤΑΠ, ενώ σημειώνονται τα εξής:

 Α. Οι άνθρωποι του οργανισμού, τα 21 μέλη του νέου Δ.Σ., οι ειδικοί εισηγητές και οι διοικητικοί υπάλληλοι εργάστηκαν, μέσα σε ασφυκτικά χρονικά περιθώρια, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες. Υλοποιώντας και τη γενική κατεύθυνση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως, όπως αυτή προκύπτει από τις δημόσιες δηλώσεις της. Με διαφάνεια, ίση μεταχείριση, τήρηση της νομιμότητας και με τα υψηλά στάνταρ του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για την αναγνώριση τίτλων.

Β. Το νέο Δ.Σ. κλήθηκε να διαχειριστεί ένα μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα μέσα σε λίγες ημέρες. Κινήθηκε τάχιστα προκειμένου σταδιακά να μπει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών και τις πολύμηνες, και σε ορισμένες περιπτώσεις πολυετείς, καθυστερήσεις απόδοσης της αναγνώρισης ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας. Προτεραιότητά μας, η επίλυση του χρόνιου αυτού προβλήματος, που οφείλεται αφ’ ενός σε πρακτικά ζητήματα, όπως η υποστελέχωση και η μεγάλη γραφειοκρατία, αφ’ ετέρου στο θεσμικό πλαίσιο που χρήζει άμεσα επικαιροποίησης. Σε κάθε περίπτωση, δέσμευση και στόχος του νέου Δ.Σ. είναι να επισπευσθεί η εξέταση όλων των φακέλων σε εκκρεμότητα. Για έναν Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. φιλικό στον πολίτη. Η διαχείριση του μεγάλου όγκου των αιτήσεων για τον ΑΣΕΠ είναι το πρώτο δείγμα γραφής προς αυτήν την κατεύθυνση.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education