fbpx
 
 
 

anaplirotes

Προσλήψεις αναπληρωτών με τρίμηνες συμβάσεις: Πληροφορία του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων
Υπενθυμίζεται πως από τα τέλη Σεπτεμβρίου έχει προκηρυχθεί πρόσκληση για δηλώσεις περιοχών αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή με τρίμηνες συμβάσεις, για την κάλυψη των αναγκών που δημιουργεί η πανδημία του κορονοϊού.

Υπενθυμίζεται ότι, όπως προβλέπει η σχετική διάταξη, οι εκπαιδευτικοί με τρίμηνες συμβάσεις προσλαμβάνονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) εκπαιδευτικοί ή μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ αδυνατούν να παρέχουν διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο δια ζώσης, για λόγους που σχετίζονται με την πανδημία του κορονοϊού

2) ισχύουν ειδικά μέτρα στις σχολικές μονάδες, όπως κατάτμηση τμημάτων

3) μαθητές αδυνατούν να προσέλθουν στα σχολεία για να συμμετέχουν στη δια ζώσης διδασκαλία

Σύμφωνα με πληροφορίες του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων, την Πέμπτη (15/10) θα πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας.

(πηγή:www.alfavita.gr)

kerameos1

Η υπουργός Παιδείας γνωστοποίησε ότι προχωρά η διαδικασία για τους μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση
«Οι περιφερειακές διευθύνσεις, τα στελέχη -και του υπουργείου παιδείας και του ΑΣΕΠ- εργάστηκαν νυχθημερόν σε πολύ δύσκολες συνθήκες εν μέσω πανδημίας, δώσαμε αγώνα για να βγουν οι προσωρινοί πίνακες ενάντια σε όσους λέγανε ότι αποκλείεται να βγουν, όμως η ξεκάθαρη εντολή που είχαμε δώσει ήταν να προχωρήσουν πάση θυσία οι πίνακες. Αυτή τη στιγμή εξετάζονται οι ενστάσεις και με βάση την πληροφόρηση από το ΑΣΕΠ θέλω να πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες και οι μόνιμοι διορισμοί θα προχωρήσουν. Ο προγραμματισμός είναι τουλάχιστον οι πρώτοι 5.000 να προχωρήσουν άμεσα», γνωστοποίησε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Σημείωσε επίσης ότι «μετά από πάρα πολλά χρόνια οι διορισμοί των αναπληρωτών έγιναν πολύ νωρίτερα», προσθέτοντας πως μέχρι την ερχόμενη Τρίτη θα έχουν ζητηθεί οι ενημερωμένες λίστες με τα κενά στις σχολικές μονάδες και άμεσα θα προχωρήσει και η β' φάση των προσλήψεων αναπληρωτών.

Άνοιγμα σχολείων

Η υπουργός Παιδείας Νίκης Κεραμέως, κατά την περιοδεία που πραγματοποίησε την Πέμπτη στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Πέλλας και Ημαθίας, επισκέφθηκε σχολικές μονάδες κάθε βαθμίδας και κατηγορίας -πειραματικά, ειδικής αγωγής, ΕΠΑΛ.

Τα υγειονομικά πρωτόκολλα και οι οδηγίες για την εκπαίδευση του μαθητικού πληθυσμού στην τήρηση των μέτρων που έχουν εξειδικευτεί από την επιτροπή εμπειρογνωμόνων για τη διαχείριση του κορονοϊού -με κυριότερο εξ αυτών την υποχρεωτική χρήση μάσκας στις σχολικές αίθουσες- κυριάρχησαν στις συζητήσεις που είχε η υπουργός, η οποία τόνισε πως «η γενική στόχευση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης είναι η επιστροφή στην κανονικότητα και […] για εμάς ήταν πολύ σημαντικό να επιτρέψουμε στα παιδιά να επιστρέψουν στον φυσικό τους χώρο, με αυξημένα μέτρα προστασίας και πρόληψης».

Η κ. Κεραμέως διευκρίνισε πως τα μέτρα που περιγράφονται αναλυτικά στις σχετικές κοινές υπουργικές αποφάσεις αφορούν μία διαδικασία, η οποία είναι δυναμική και «καθώς τα δεδομένα αλλάζουν κάθε μέρα, θα προσαρμοζόμαστε διαρκώς, αναλόγως πώς θα εξελίσσεται η πανδημία, που σημαίνει ότι με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα μπορεί να οδηγούμαστε είτε σε αυστηροποίηση των μέτρων, είτε και στη χαλάρωση τους».

Σε ό,τι αφορά τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες, που υπολογίζεται ότι μπορεί να προκύψουν λόγω των ειδικών αδειών όσων ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, ή της προσωρινής αναστολής τμημάτων ή και σχολικών μονάδων σε περίπτωση κρουσμάτων κορονοϊού η υπουργός αναφέρθηκε στις προσλήψεις αναπληρωτών με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας εξηγώντας πως επιλέχθηκε η λύση αυτή καθώς «αυτή τη στιγμή δεν έχουμε εικόνα για το πώς θα εξελιχθεί η πανδημία και άρα για το διάστημα που θα υπάρξει η ανάγκη για αναπλήρωση και [...] οφείλουμε να διαχειριζόμαστε με σεβασμό τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου». Διευκρίνισε, ωστόσο, πως οι τρίμηνες συμβάσεις δύνανται να ανανεώνονται όπου και για όσο θα υπάρχει ανάγκη συνέχισης της αναπλήρωσης, ενώ οι εκπαιδευτικοί που θα καλύψουν τις έκτακτες ανάγκες θα έχουν αυξημένη μοριοδότηση.

Στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας των ευάλωτων ομάδων από την έκθεση στον κορονοϊό και ιδιαίτερα των ηλικιωμένων η υπουργός τόνισε πως δεν υπάρχει περιορισμός ως προς την εργασιακή κατάσταση των γονέων που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στα ολοήμερα τμήματα, ώστε να μη χρειάζεται να τα προσέχουν οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους, σημειώνοντας πως θα γίνουν και προσλήψεις προκειμένου να «σπάσουν» και τα τμήματα αυτά.

Στις συναντήσεις που είχε η υπουργός Παιδείας με τους εκπαιδευτικούς πέρα από την προετοιμασία για την εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων συζητήθηκαν θέματα που σχετίζονται με τις μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών, τα νομοσχέδια του υπουργείου που θα κατατεθούν στη Βουλή το επόμενο διάστημα, την προσφυγική εκπαίδευση, την ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, την καθολική εφαρμογή της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης και τον σχεδιασμό αξιοποίησης πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης για την ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών με υλικοτεχνικό εξοπλισμό, καθώς και για τη συνολική ενδυνάμωση του δημόσιου σχολείου.

«Ανοιχτή πρόσκληση για τη μετατροπή δημόσιων σχολείων σε πρότυπα και πειραματικά»

Η περιοδεία της υπουργού Παιδείας ξεκίνησε από το 3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου με επόμενους σταθμούς το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γουμένισσας, τα Ειδικά Σχολεία Γιαννιτσών, το ΕΠΑΛ και το ΕΚ Νάουσας, το ΚΠΕ Νάουσας και το Εσπερινό Λύκειο Βέροιας.

Κατά την επίσκεψή της στο 3ο Πειραματικό Σχολείο Ευόσμου, το οποίο εποπτεύεται επιστημονικά από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η υπουργός ενημερώθηκε για τους ομίλους και τις δράσεις που υλοποιεί το σχολείο και δήλωσε πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξει ανοιχτή πρόσκληση προς όλα τα δημόσια σχολεία, που θα επιθυμούσαν να μετατραπούν σε πρότυπα και πειραματικά με βάση εξειδικευμένα κριτήρια.

«Σκοπεύουμε να ενισχύσουμε τον θεσμό. Θα βγει μία πρόσκληση τις επόμενες εβδομάδες. Είμαστε απόλυτα ανοιχτοί, μακάρι να δημιουργηθούν πολύ περισσότερα πρότυπα και πειραματικά, γιατί θεωρούμε ότι αυτά τα σχολεία θα τραβήξουν όλο το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα πιο πάνω», είπε η υπουργός.

«Επικοινωνία με ΕΟΔΥ»

Κατά τη συζήτηση που έγινε στο σχολείο της Γουμένισσας ο δήμαρχος Παιονίας μετέφερε την ανησυχία που υπάρχει στην τοπική κοινωνία, λόγω των κρουσμάτων κορονοϊού μεταξύ εργαζομένων σε εργοστάσιο στα Γιαννιτσά και το ενδεχόμενο με το άνοιγμα των σχολείων να υπάρξει διασπορά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η κ. Κεραμέως επικοινώνησε στη συνέχεια με τους υπευθύνους του ΕΟΔΥ, τους οποίους και ενημέρωσε για τις ανησυχίες που της εκφράστηκαν.

Εξάλλου, απαντώντας στο υπόμνημα που έθεσαν υπόψιν της ο δήμαρχος και ο πρόεδρος της δημοτικής ενότητας Αξιούπολης σχετικά με τις αντιδράσεις μεταξύ γονέων για τον αριθμό των παιδιών- προσφύγων που πρόκειται να φοιτήσουν στο τοπικό Γυμνάσιο και το αίτημα τους να υπάρξει μία διαφορετική κατανομή των παιδιών αυτών, προκειμένου -όπως της ανέφεραν- «να μην υποβαθμίζεται το δικαίωμα των Ελλήνων μαθητών» η κ. Κεραμέως τόνισε: «Το δικαίωμα του κάθε πολίτη είναι να έχει πρόσβαση στη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση. Και από την άλλη προφανώς και η χώρα μας οφείλει να προσφέρει εκπαίδευση και στους πρόσφυγες και στους μετανάστες. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι ένα καθήκον, αυτονόητη υποχρέωση που πηγάζει από το Σύνταγμα και αυτή διασφαλίζεται στο ακέραιο. Αν υπάρχουν ζητήματα αναφορικά με τη δυνατότητα συμμετοχής των παιδιών προσφύγων και μεταναστών λόγω προβλημάτων στην κατανόηση της γλώσσας είναι κάτι ξεχωριστό. Θέλω να είμαι ξεκάθαρη ότι το δικαίωμα του Έλληνα πολίτη αφορά στην παροχή της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και αυτό υπηρετείται. Καταλαβαίνω και τις πιέσεις που δέχεστε και από τους πολίτες, πλην όμως και τα παιδιά αυτά των προσφύγων και των μεταναστών έχουν δικαίωμα και αυτά να είναι στο σχολείο και το πλαίσιο υπάρχει. Οφείλουμε ως κοινωνία, όλη αυτή η ανθρωπιά που επιδείξαμε συνολικά σαν χώρα να μην επιτρέπουμε να επισκιάζεται από τέτοιες αντιδράσεις».

Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης ο οποίος συνόδευσε την υπουργό στην περιοδεία, σημείωσε πως στις περιφερειακές ενότητες, που εποπτεύει έχουν εγκριθεί από το υπουργείο 33 ΔΥΕΠ με περισσότερα των 100 τμήματα (σ.σ. δομές υποδοχής διετούς εκπαίδευσης προσφύγων πριν την ένταξή τους στις τάξεις υποδοχής) κι έχουν δημιουργηθεί περισσότερες από 300 τάξεις υποδοχής, στις οποίες τα παιδιά διδάσκονται την ελληνική γλώσσα, ώστε να αρθεί η ανομογειογένεια.

Στην επίσκεψη στα ειδικά σχολεία Γιαννιτσών η υπουργός συζήτησε με εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εργάζονταν στο σχολείο ως αναπληρωτές και προσελήφθησαν φέτος ως μόνιμοι κατά τους πρόσφατους διορισμούς στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Ενημερώθηκε ακόμη για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι γονείς μαθητών των σχολείων αυτών, κατά την περίοδο της καραντίνας.

Στη συζήτηση που έγινε με εκπαιδευτικούς του ΕΠΑΛ Νάουσας, στην οποία παρέστη και ο υφυπουργός Οικονομικών και βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος, η κ. Κεραμέως παρουσίασε τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου για την ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, όπως θα εξειδικευτεί με το επόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

Η περιοδεία ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο Εσπερινό Λύκειο Βέροιας. Στο περιθώριό της η υπουργός συνομίλησε με εκπαιδευτικούς της τοπικής ΕΛΜΕ, οι οποίοι έθεσαν υπόψη της τα αιτήματά τους σχετικά με τον αριθμό των παιδιών στις τάξεις, ζητώντας επίσης να εγκριθούν από το υπουργείο όλα τα ολιγομελή τμήματα κατεύθυνσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

(πηγή:www.alfavita.gr)

diorismoi 1412019

Διορισμοί και Προσλήψεις Εκπαιδευτικών 2020: Οδηγίες για την τοποθέτηση αναπληρωτών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Εγγραφο
Το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε οδηγίες για προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής, καθώς και την τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με αφορμή ερωτήματα εκπαιδευτικών και Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ειδικότερα:

Οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και την τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

ΣΧΕΤ. : 1.έγγραφο ΥΠΑΙΘ υπ’ αριθμ. 108336/Ε2/21-8-2020 «Οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και την ανάληψη υπηρεσίας των αποσπασμένων από άλλο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ»

2. έγγραφο ΥΠΑΙΘ υπ. αριθμ. 108390/Ε1/21-8-2020 «Οδηγίες για την τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ» Με αφορμή ερωτήματα εκπαιδευτικών και Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, επαναλαμβάνουμε τα ακόλουθα:

Α. Προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Η προσωρινή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που διορίστηκαν με το ΦΕΚ αρ. 1289/Γ’/17-08-2020 με υποχρέωση ανάληψης υπηρεσίας έως την Τετάρτη 26/08/2020, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ΠΔ 154/1996 (ΦΕΚ Α’115), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του ΠΔ 144/1997 (ΦΕΚ Α`127), σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 3Α του άρθρου 16 του ν. 3699/08 (ΦΕΚ Α’199), όπως προστέθηκε με το άρθρο 48 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ Α’111). Προς διευκόλυνσή σας, παρατίθενται οι οικείες διατάξεις σε σειρά αντίστοιχων ενεργειών:

1. «…οι προϊστάμενοι των Διευθύνσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιορισθέντες να υποβάλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού…». (ΠΔ 144/1997). Ως κενές θέσεις νοούνται εκείνες που απέμειναν μετά την ολοκλήρωση από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων, σύμφωνα με το έγγραφο υπ’ αριθ. 102027/ΓΔ5/30-07-2020 «Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε λειτουργικά κενά», καθώς και τυχόν θέσεις που προέκυψαν μεταγενέστερα.

2. Στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των τοποθετήσεων στα λειτουργικά κενά σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο, θα προηγηθεί η τοποθέτηση των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών, ακολούθως θα εξεταστεί η προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών από κοινού με την τοποθέτηση των ευρισκόμενων στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών και, τέλος, η τοποθέτηση των προς απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών.

3. «Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης.

Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης». (ν. 4692/2020 άρθρο 48).

Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί όμως, κατά την προσωρινή τοποθέτησή τους στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης, συγκρίνονται με βάση τις μονάδες που προβλέπονται στο άρθρο 2 του π.δ. 144/1997.

4. «Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους υποψήφιους προτιμώνται κατά σειρά όσοι έχουν τις περισσότερες μονάδες τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών». (ΠΔ 144/1997)

5. «Οι ανωτέρω εκπ/κοί τοποθετούνται οριστικά σύμφωνα με την διαδικασία των μεταθέσεων μέσα στην ίδια περιοχή και τις διατάξεις του άρθρου 46 παράγραφο 6 του Ν.2413/1996» (ΠΔ 144/1997)

6. «…Οι εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται οριστικά, ύστερα από πρόταση του περιφερειακού συμβουλίου, σε σχολεία της περιοχής μετάθεσης, τα οποία δεν είχαν περιλάβει στις προτιμήσεις τους, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης από το επόμενο σχολικό έτος για βελτίωση της τοποθέτησής τους για σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης μόνο του ίδιου νομού και συγκρίνονται με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς» [παρ. 6 του άρθρου 46 του Ν.2413/1996, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 9 του άρθρου 8 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ Α’78)]

Β. Τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθμ. 104627/ΓΔ5/7- 8-2020 (3344 Β) υ.α. «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)». Ειδικότερα, σύμφωνα με την παρ.10 του άρθρου 5 αυτής: «α. Αποκλειστικό κριτήριο τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. σε σχολεία της ίδιας περιοχής πρόσληψης αποτελεί η σειρά κατάταξης στους αξιολογικούς πίνακες του Α.Σ.Ε.Π., βάσει της οποίας και διενεργήθηκε η πρόσληψη.

Ειδικά στην Ε.Α.Ε., κατά τη διαδικασία τοποθέτησης προηγούνται οι προσληφθέντες από τους κύριους πίνακες, ακολουθούν αυτοί από τους επικουρικούς και, έπονται αυτοί από τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης. β. Ειδικά για την ενιαία τοποθέτηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 σε σχολικές μονάδες της ίδιας περιοχής πρόσληψης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ισχύουν τα αναφερόμενα στην περ. α’ και επιπρόσθετα, για το ενδεχόμενο τοποθέτησης εκπαιδευτικών και των δύο ειδικοτήτων, η συνολική βαθμολογία των υποψηφίων με τα κατά περίπτωση κριτήρια ισοβαθμίας της περ. η’ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019.»

Σημειώνεται ότι, για την ενιαία τοποθέτηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 σε σχολικές μονάδες της ίδιας περιοχής πρόσληψης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την περ. η’ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019, σε περίπτωση ισοβαθμίας των υποψηφίων στον συνολικό βαθμό, προηγείται κατά σειρά ο υποψήφιος ο οποίος έχει περισσότερες μονάδες:

αα) στα κοινωνικά κριτήρια και αν και αυτές συμπίπτουν, ο υποψήφιος που έχει περισσότερες μονάδες στο κριτήριο της υποπερίπτωσης ββ΄ της περίπτωσης γ΄ του άρθρου 57 (ήτοι αναπηρία υποψηφίου, συζύγου ή τέκνου),

ββ) στα ακαδημαϊκά κριτήρια και αν και αυτές συμπίπτουν, ο υποψήφιος με το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου, γγ) στο κριτήριο της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.

(πηγή:www.alfavita.gr)

nipiagogeia 9

121 θέσεις προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του ΟΑΕΔ

Ξεκινά σήμερα η υποβολή αιτήσεων από υποψηφίους και υποψήφιες για την πρόσληψη συνολικά 121 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών των βρεφονηπιακών σταθμών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) του σχολικού έτους 2020-2021. Η καταληκτική ημερομηνία για τις ηλεκτρονικές αιτήσεις των υποψηφίων είναι η Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες όλων των ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.

Η υποβολή αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου gov.gr με τους κωδικούς TAXISnet στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/apaskholese-sto-demosio-tomea/aitese-proslepses-stous-brephonepiakous-stathmous-tou-oaed. Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr → Εργασία και ασφάλιση → Απασχόληση στο δημόσιο τομέα → Αίτηση πρόσληψης στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του ΟΑΕΔ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι 121 θέσεις προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών των βρεφονηπιακών παιδικών σταθμών του ΟΑΕΔ κατανέμονται ως εξής:

38 εντός του νομού Αττικής,

7 στο νομό Αιτωλοακαρνανίας,

3 στο νομό Άρτας,

5 στο νομό Αχαΐας,

2 στο νομό Δράμας,

2 στο νομό Ευρυτανίας,

6 στο νομό Ημαθίας,

5 σε Πυλαία-Θεσσαλονίκη,

4 στο νομό Θεσπρωτίας,

4 στο νομό Ιωαννίνων,

12 στο νομό Καβάλας,

11 στο νομό Καρδίτσας,

5 στο νομό Λάρισας,

1 στο νομό Μεσσηνίας,

6 στο νομό Ξάνθης,

4 στο νομό Ροδόπης,

1 στο νομό Σερρών, και

5 στο νομό Τρικάλων.

Σημειώνεται ότι η επιμέρους κατανομή των ατόμων εντός εκάστου νομού αναγράφεται στην οικεία ανακοίνωση (ΣΟΧ 1/2020), που είναι αναρτημένη στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ www.oaed.gr.

Στα κύρια προσόντα των υποψηφίων, ανάλογα με τον κωδικό θέσης, είναι τα εξής:

- Πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος Βρεφονηπιοκομίας ή Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ ή το ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε.) ΤΕΙ ή αντίστοιχο κατά ειδικότητα πτυχίο ή δίπλωμα ΤΕΙ ή Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε.) ΤΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή το ομώνυμο ή αντίστοιχο κατά ειδικότητα πτυχίο ΚΑΤΕΕ ή ισότιμος τίτλος της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας για τους εξής κωδικούς θέσεων: 101, 102, 105, 108, 112, 114, 117, 121, 124, 126, 129, 131, 133, 135, 136, 140, 143, 145, 148, 152, 156, 159, 160, 163 και 166.

- Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων-Παιδοκόμων ή Βοηθών Βρεφοκόμων ή Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων ή Βοηθών βρεφοκόμων παιδοκόμων ή Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης ή Επιμελητών Πρόνοιας ή Κοινωνικών Φροντιστών ή Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες ή Βοηθών Γενικής Βρεφονηπιοκομίας ή Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων ή αντίστοιχο πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος των παρακάτω σχολικών μονάδων: ΙΕΚ ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α' ή Β' κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Επαγγελματικής Σχολής ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολής μαθητείας του ΟΑΕΔ του Ν. 1346/1983 ή Ν. 3475/2006 ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας για τους εξής κωδικούς θέσεων: 103,106,109,113,115, 118, 122, 125, 127, 130, 134, 137, 141, 144, 146, 149, 153, 157, 161, 164 και 165.

- Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος ειδικότητας Μαγειρικής Τέχνης ή Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης ή Τεχνίτης Μαγειρικής Τέχνης ή Τεχνικός Μαγειρικής τέχνης-Αρχιμάγειρας (chef) ή αντίστοιχο πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος των παρακάτω σχολικών μονάδων: ΙΕΚ ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α' ή Β' κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Επαγγελματικής Σχολής ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολής μαθητείας του ΟΑΕΔ του Ν. 1346/1983 ή Ν. 3475/2006 ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής αντίστοιχης ειδικότητας για τους εξής κωδικούς θέσεων: 107, 110, 116, 119, 128, 132, 138, 150, 154 και 167.

Επισημαίνεται ότι οι κάτοχοι πτυχίων Βασικής Εκπαίδευσης του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) του τμήματος του β.δ. 151/1971 (ΦΕΚ 52Α') Μαγειρικής Τέχνης διετούς κύκλου σπουδών υποχρεούνται να προσκομίσουν και απολυτήριο τίτλο τουλάχιστον Γ' Γυμνασίου.

- Για τους κωδικούς των θέσεων: 104, 111, 120, 123, 139, 142, 147, 151, 155, 158, 162,168 δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ. 2 του Ν. 2527/1997).

Οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες για την απόδειξη των απαιτούμενων προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους, οφείλουν να υποβάλουν ηλεκτρονικά, μέσω της ηλεκτρονικής αίτησης, όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Ο κάθε υποψήφιος και υποψήφια δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΤΕ ή ΔΕ ή ΥΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.

Κατ' εξαίρεση, σώρευση θέσεων δύο κατηγοριών και συγκεκριμένα κατηγοριών ΔΕ και ΥΕ επιτρέπεται μόνο όταν στην ανακοίνωση προβλέπονται τόσο θέσεις κατηγορίας ΔΕ που μπορεί να καλυφθούν επικουρικώς με εμπειρία και τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης, όσο και θέσεις κατηγορίας ΥΕ, σύμφωνα με τα αναφερόμενα απαιτούμενα προσόντα (ανά κωδικό θέσης). Στην περίπτωση αυτή, οι υποψήφιοι της ΥΕ κατηγορίας θα χρησιμοποιήσουν μία μόνο αίτηση στην οποία θα αναγράψουν κατά σειρά προτίμησης το σύνολο των θέσεων (κατηγοριών ΔΕ και ΥΕ) που επιδιώκουν.

(πηγή:www.alfavita.gr)

YPOURGEIO

«Κυρωμένοι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών με αποσπάσεις διάρκειας ενός σχολικού έτους στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και τα Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) κατά το σχολικό έτος 2020-2021, σε εφαρμογή του αρθ. 19 σε συνδυασμό με την παρ. 9 του αρθ. 62 του Ν.4692/2020 (ΦΕΚ Α’ 111/12.6.2020) - Αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Π.Σ & ΠΕΙ.Σ»

Η Επιστημονική Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει σε ανακοίνωση των κυρωμένων αξιολογικών πινάκων κατάταξης των υπό απόσπαση εκπαιδευτικών σε Π.Σ ή ΠΕΙ.Σ για ενημέρωση των υποψηφίων.

Με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρθ. 19 σε συνδυασμό με την παρ. 9 του αρθ. 62 του Ν.4692/2020 (ΦΕΚ Α’ 111/12.6.2020) - Αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Π.Σ & ΠΕΙ.Σ.

Δείτε εδώ αναλυτικά τους πίνακες.

(πηγή:https://www.minedu.gov.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education