fbpx
 
 
 

inedibim2Tο IΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), έχοντας υπόψη την υπ΄ αριθμό.: 6152/366/17.04.2019 Απόφαση του Δ.Σ. (ΑΔΑ:ΨΨΩ446ΨΖΣΠ-Ι4Ξ), απευθύνει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων προς σύναψη σύμβασης έργου για Υπεύθυνους Εκπαίδευσης και Επικεφαλής Υπευθύνων Εκπαίδευσης στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ)-ΝΕΑ ΦΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ.

Η αίτηση θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://hypatia.it.minedu.gov.gr

Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων ορίζεται: από 19/04/2019 (ώρα 11:00) έως και 10/05/2019 (ώρα 11:00).

Οι υποψήφιοι θα αποστείλουν στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ταχυδρομικά ή με ταχυμεταφορές τα δικαιολογητικά τους εντός σφραγισμένου φακέλου διάστασης Α4 έως και τις 15/05/2019, στη δ/νση: Αχαρνών 417 και Κοκκινάκη Τ.Κ. 11143, στο Τμήμα Κεντρικής Γραμματείας 2ο όροφος.

Φάκελοι δικαιολογητικών που θα κατατεθούν ιδιοχείρως δεν θα γίνονται δεκτοί.

Δείτε επίσης: 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Απόφαση ΔΣ και έγκριση πρόσκλησης

 

 Για εξασφάλιση μοριοδότησης σε αντίστοιχες προκηρύξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, επισκεφτείτε τον ιστότοπο. 

Για επιπλέον μοριοδότηση σε αντίστοιχες θέσεις  ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ παρακολουθήστε: 

 

1) Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων-Συντονισμός & Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων

2) Διασφάλιση της Ποιότητας στην Εκπαίδευση

3) Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων

4) Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων


Πηγή: www.inedivim.gr 

 

 

 

029cfbc782a5fbea98cf58c894be9ca3

 

Το IΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), έχοντας υπόψη την υπ΄ αριθμό.: 6152/366/17.04.2019 Απόφαση του Δ.Σ. (ΑΔΑ:ΨΨΩ446ΨΖΣΠ-Ι4Ξ), απευθύνει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων προς σύναψη σύμβασης έργου για Υπεύθυνους Εκπαίδευσης και Επικεφαλής Υπευθύνων Εκπαίδευσης στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ)-ΝΕΑ ΦΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ.

Η αίτηση θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://hypatia.it.minedu.gov.gr

Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων ορίζεται: από 19/04/2019 (ώρα 11:00) έως και 10/05/2019 (ώρα 11:00).

Οι υποψήφιοι θα αποστείλουν στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ταχυδρομικά ή με ταχυμεταφορές τα δικαιολογητικά τους εντός σφραγισμένου φακέλου διάστασης Α4 έως και τις 15/05/2019, στη δ/νση: Αχαρνών 417 και Κοκκινάκη Τ.Κ. 11143, στο Τμήμα Κεντρικής Γραμματείας 2ο όροφος.

Φάκελοι δικαιολογητικών που θα κατατεθούν ιδιοχείρως δεν θα γίνονται δεκτοί.

 

( ΠΗΓΗ: www.esos.gr )

lgnnfygwsl5ca4dafb80a11

 

Εκδήλωση αδελφοποίησης θα γίνει μεταξύ του Δ.Ι.Ε.Κ. Πάτρας & του Δ.Ι.Ε.Κ. Θέρμης της Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Απριλίου 2019 στις 18:30 στο αμφιθέατρο του νέου Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών και θα περιλαμβάνει, εκτός από τις παραστάσεις Χορού & Θεάτρου και μίνι Έκθεση γλυκών και σπουδαστικών εδεσμάτων στο αναψυκτήριο του Αρχαιολογικού Μουσείου.

Κάθε νέα προσπάθεια συνεργασίας με εργαλείο τις τεχνολογίες, το Θέατρο και το Χορό καλύπτει μια εκπαιδευτική και κοινωνική ανάγκη για την βέλτιστη επικοινωνία μεταξύ των σπουδαστών αλλά και των θεατών. Επίσης κάθε συνεργατική εκδήλωση με πολλές συνιστώσες καταλήγει σε ένα δημιουργικό αποτύπωμα γνώσης, πολιτισμού, επικοινωνίας και γευσιγνωσίας.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης αναλυτικά είναι το εξής:

1.«Dancing our names»

ΔΙΕΚ Θέρμης

Συντελεστές:

Εκπαιδεύτρια Γιούλη Διχάλα – Καθηγήτρια Χορού, MA Theatre Studies, Μsc Cultural Organizations Management

Επί Σκηνής: Καμπά Σωτηρία, Κούρτογλου Μιχαέλα, Τλούπα Μαρία

ΔΙΕΚ Πάτρας

Συντελεστές:

Eκπαιδεύτρια Αθανασοπούλου Τζούλια - Καθηγήτρια Χορού

Επί Σκηνής: Θεοδωροπούλου Ευανθία, Μοσχονά-Καρβέλα Αθηνά, Νταβατζή Κατερίνα.

Ο σκοπός αυτής της χορευτικής- χορογραφικής συνδιαλλαγής που θα παρουσιαστεί, είναι η ενίσχυση της δύναμης, της ευλυγισίας και του συντονισμού των χορευτών, η δημιουργικότητα στην κίνηση, η ενθάρρυνση των σπουδαστών για περισσότερη ευρηματικότητα και τόλμη στην επιλογή του κινητικού τους υλικού. Επιπλέον, μέσα από τον αυτοσχεδιασμό οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν νέες λύσεις σε κινητικά προβλήματα, να διευρύνουν το κινητικό τους λεξιλόγιο και να δοκιμάσουν νέους συνδυασμούς κινήσεων.

Ταυτόχρονα, ενισχύουν την τεχνική τους δεξιότητα κατά την μεταφορά του βάρους, την κατανόηση των στοιχείων του μοτίβου και της εξέλιξης, όπως και την ικανότητα ανάλυσης ενός χορογραφικού έργου σε σχέση με τα κινησιολογικά του συμφραζόμενα.

2. «Μονολογικά και διαλογικά μέρη με θέμα τον φεμινισμό και τον αντιφεμινισμό στην ελληνική και στην παγκόσμια δραματουργία».

ΔΙΕΚ Θέρμης

Συντελεστές:

Εκπαιδεύτρια Σοφία Φυτιάνου – Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Καθηγήτρια Δραματικής Τέχνης

Επί Σκηνής: Aγγελούδη Ελένη, Διγενή Ελένη, Θρήσκου Δήμητρα, Ισαακίδης Γιώργος, Κούλελη Μαρία, Μιτιτανίδης Παναγιώτης

ΔΙΕΚ Πάτρας

Συντελεστές:

Εκπαιδευτής Θανασούλας Ανδρέας – Θεατρολόγος, Καθηγητής Δραματικής Τέχνης

Επί Σκηνής: Γάτσου Ανδρομάχη, Γεωργάκη Αθηνά, Δερτιλή Φιλιώ, Ευσταθίου Χρυσαλένα, Καλατζής Νικόλαος, Λαγωγιάννης Αδάμ, Μίγκος Ευάγγελος, Παπανικόλα Χριστίνα, Σολωμού Ελένη.

O στόχος της παράστασης αυτής είναι οι σπουδαστές να εμπεδώσουν τις βασικές αρχές της Υποκριτικής Τέχνης, να εντρυφήσουν στις αρχές του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας, ώστε να παραχθεί άρτιο συνεργατικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Ένα αποτέλεσμα που θα αναδεικνύει τη διαχρονικότητα του ζητήματος της επιβολής ενός φύλου έναντι του άλλου. Μέσα από μία σειρά αυτοσχεδιασμών και ασκήσεων υποκριτικής, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν μία όσο το δυνατόν περισσότερο ολοκληρωμένη καλλιτεχνική και συνεργατική παιδεία, συμμετέχοντας ενεργά στο καλλιτεχνικό και επικοινωνιακό πεδίο.

3. «Εδέσματα από πιστοποιημένα προϊόντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα παραδοσιακά καταστήματα εστίασης με μοντέρνες τεχνικές παραγωγής και food pairing με τοπικούς οίνους. Οι ταβέρνες της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας».

ΔΙΕΚ Θέρμης

Συντελεστές: Εκπαιδευτής Γιώργος Παλησίδης Καθηγητής Γαστρονομίας - Τουρισμού

Συμμετέχοντες: Τσιβιρλή Βασιλική, Κακούτη Μαρίνα

ΔΙΕΚ Πάτρας

Συντελεστές: Εκπαιδευτές Σίνου Μαρία, Παπαθεοδώρου Αθανάσιος, Μακρή Βασιλική

Συμμετέχοντες σπουδαστές του τμήματος Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας: Αλεξανδροπούλου Χρυσάνθη, Βαλίδου Σοφία, Γιαννικοπούλου Πολυξένη, Δροσοπαναγιώτη Μαρία, Ζυλαλάι Ιωάννα, Καραχάλιου Ζέτα,Καλογεράκης Κωνσταντίνος, Κατσούλη Ελένη, Κιούκη Άννα Μαρία, Κουλούρη Ευσταθία, Λούπη Βασιλική, Μπαρούχου Μαρία, Πανούτσου Αφροδίτη

Η συγκεκριμένη δράση έχει σκοπό να ενώσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες της Τουριστικής Βιομηχανίας και να τους οργανώσει σε επίπεδο κάθετων και οριζόντιων ομάδων ώστε να αναδειχθούν οι γαστρονομικές συνιστώσες δυο διαφορετικών περιφερειών της Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα, στην Ελλάδα παρατηρείται το φαινόμενο να παρουσιάζεται ένα σταθερό μενού σε όλες τις μονάδες εστίασης. Αυτό το γεγονός, οδήγησε στη δημιουργία αυτής της θεματολογίας, ώστε να βελτιωθούν τα μενού. Η μεθοδολογία που προτείνεται, βασίζεται σε επιστημονικές διαδικασίες ποιοτικής έρευνας, καθώς και αντίστοιχης βιβλιογραφικής, ώστε να τεκμηριωθεί εξ ολοκλήρου η επιλογή των εδεσμάτων.

Τέλος οι σπουδαστές των δυο ΙΕΚ θα μπορέσουν να ενταχθούν στο επάγγελμα πιο επιτυχημένα μέσω των μαθησιακών συνεργατικών διαδικασιών της συγκεκριμένης παρουσίασης.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με mini μπουφέ στο αναψυκτήριο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών και ξενάγηση των Καθηγητών και σπουδαστών του ΔΙΕΚ Θέρμης στην Πάτρα.

Οργάνωση και Συντονισμός: Κατσώνης Νικόλαος Διευθυντής ΔΙΕΚ Πάτρας, Καταβέλος Αντώνιος Διευθυντής ΔΙΕΚ Θέρμης και Γιωτόπουλος Γεώργιος Α Υποδιευθυντής ΔΙΕΚ Πάτρας.

 

( ΠΗΓΗ: http://www.thebest.gr )

Με αφορμή τις επικείμενες προκηρύξεις που αναμένεται να ανακοινώσει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ τον Αύγουστο για κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικών σε δημόσιες δομές εκπαίδευσης, τα Κέντρα Δια Βίου μάθησης, Easy Education, οργανώνουν και υλοποιούν νέα τμήματα με έναρξη στις 13/05/2019 που μοριοδοτούν σε όλα τα πεδία επιμορφώσεων.

Εγγραφείτε τώρα στα νέα τμήματα που ξεκινούν στις 13/05/2019 και εξασφαλίστε σίγουρη μοριοδότηση στην επικείμενη προκήρυξη των ΔΙΕΚ επιλέγοντας τα παρακάτω σεμινάρια.

__

DIEK OAED PINAKASΑπό τα παραπάνω προκύπτει ότι ως υποψήφιος εκπαιδευτής ενηλίκων σε ΔΙΕΚ ή σε ΙΕΚ του ΟΑΕΔ, καλείστε να συγκεντρώσετε τα μέγιστα μόρια στα πεδία 2.α, 2.β και 2.γ, ολοκληρώνοντας τα παρακάτω σεμινάρια. Σας υπενθυμίζουμε ότι με την ταυτόχρονη εγγραφή σας σε περισσότερα από ένα σεμινάρια, εξασφαλίζετε επιπλέον εκπτώσεις ακόμα και αν ο κύκλος εγγραφών διεξάγεται σε τιμής προσφοράς. Μάθετε για την εκπτωτική πολιτική επιβράβευσης εδώ.

Το σεμινάριο Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων μοριοδοτεί με τα μέγιστα μόρια (2) τους υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων στις προκηρύξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ στα πεδία 1.2.γ. και 2.γ.

Δηλώστε συμμετοχή στο νέο τμήμα που ξεκινά εδώ.

Η Βεβαίωση Επιμόρφωσης που θα λάβει ο εκπαιδευόμενος μετά την επιτυχή παρακολούθηση του Προγράμματος του δίνει τα μέγιστα μόρια (2)  στα ομότιτλα πεδία 1.2.β  και 2.β.

Δηλώστε συμμετοχή στο νέο τμήμα που ξεκινά εδώ.  

  • και  ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΌΜΕΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των σεμιναρίων στο γνωστικό αντικείμενο, ο καθένας εκπαιδευτής ενηλίκων μπορεί να συγκεντρώσει επίσης τα μέγιστα (2) μόρια. Στο κέντρο μας, θα βρείτε όλα τα βασικά σεμινάρια που μοριοδοτούν στο γνωστικό αντικείμενο, καθώς και επιμορφώσεις ανά ειδικότητα.

Όλα τα σεμινάρια στηρίζονται αποκλειστικά στην ασύγχρονη εκπαίδευση. Σύμφωνα με τη διαδικασία μάθησης, οι εκπαιδευόμενοι δε δεσμεύονται χρονικά κατά την παρακολούθησή τους. Εγγραφείτε τώρα στα νέα τμήματα που ξεκινούν στις 13/05/2019.

Σας υπενθυμίζουμε ότι την ταυτόχρονη εγγραφή σας σε περισσότερα από ένα σεμινάρια, εξασφαλίζετε επιπλέον εκπτώσεις ακόμα και αν ο κύκλος εγγραφών διεξάγεται σε τιμής προσφοράς. Μάθετε για την εκπτωτική πολιτική επιβράβευσης εδώ.

Αναλυτικά οι τίτλοι που σας μοριοδοτούν: 

 

1

Ειδική Αγωγή

2

Διδακτική & Μεθοδολογία των Θετικών επιστημών

3

 Διδακτική & Μεθοδολογία της Αγγλικής γλώσσας

4

Ανάπτυξη προσωπικών Δεξιοτήτων (Soft Skills)

5

Εκπαίδευση Συνοδών Παράλληλης Στήριξης

6

Ειδική Αγωγή, διαφοροποίηση και ανάπτυξη προγραμμάτων

7

 Ειδική Αγωγή και Νέες Τεχνολογίες

8

Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες

9

Εκπαίδευση Προϊσταμένων Τμημάτων

10

Φύλαξη Μουσείων & αρχαιολογικών χώρων

11

Διδακτική & Μεθοδολογία Αισθητικής και Μακιγιάζ

12

Διδακτική & Μεθοδολογία Αισθητικού Ποδολογίας - Καλλωπισμού Νυχιών και Ονυχοπλαστικής 

13

Διδακτική & Μεθοδολογία Βοηθού Βρεφονηπιοκόμων

14

Διδακτική & Μεθοδολογία Βοηθού Ιατρικών Εργαστηρίων - Ραδιολογίας και Ακτινολογίας

15

Διδακτική & Μεθοδολογία Βοηθού Οδοντικής Τεχνολογίας

16

Διδακτική & Μεθοδολογία Βοηθού Φαρμακείου

17

Διδακτική και Μεθοδολογία Βοηθού Φυσικοθεραπείας - Εργοθεραπείας

18

Διδακτική & Μεθοδολογία Γεωπονίας

19

Διδακτική & Μεθοδολογία Διατροφής και Διαιτολογίας

20

Διδακτική & Μεθοδολογία Εκπαιδευτή Υποψήφιων Οδηγών Αυτοκίνητων και Μοτοσικλετιστών

21

Διδακτική & Μεθοδολογία Επαγγελμάτων Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης

22

Διδακτική & Μεθοδολογία Επαγγελμάτων Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

23

Διδακτική & Μεθοδολογία Καλλιτεχνικών Σπουδών και Εφαρμοσμένων Τεχνών

24

Διδακτική & Μεθοδολογία Κομμωτικής Τέχνης

25

Διδακτική & Μεθοδολογία Μαγειρικής Τέχνης

26

Διδακτική & Μεθοδολογία Νοσηλευτικής

27

Διδακτική & Μεθοδολογία Ξεναγού σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς - Πολιτιστικούς Χώρους και για άτομα με προβλήματα όρασης ή ακοής

28

Διδακτική & Μεθοδολογία Προπονητή Αθλημάτων

29

Διδακτική & Μεθοδολογία Στελέχους Ασφάλειας Προσώπων και Υποδομών

30

Διδακτική & Μεθοδολογία Στελέχους Διοίκησης και Οικονομίας

31

Διδακτική & Μεθοδολογία Στελέχους Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου - Φοροτεχνικού Γραφείου

32

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνικού Ένδυσης και Υπόδησης

33

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνικού Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού

34

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνικού Μηχανολογίας

35

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνικού Πληροφορικής

36

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνικού Χειρισμού Η/Υ και Τηλεφωνικών Κέντρων, Παροχής Πληροφοριών και Εξυπηρέτησης Πελατών αποκλειστικά για τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης

37

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνικού Χημικών Εφαρμογών

38

Διδακτική & Μεθοδολογία Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών

 

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 23111 10186 (ώρες τηλεφωνικού κέντρου: 10.00-17.00 Δευ-Παρ).

e011990d358e9324a687333674f17ea4 XL

 

Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας επιτελούν ένα σημαντικότατο έργο που στόχο έχει την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού μέσα από την παροχή της δυνατότητας πρόσβασης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο μορφωτικό αγαθό..

Το τελευταίο όμως χρονικό .διάστημα η αδιαφορία της Πολιτείας και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες οδηγούν τον θεσμό των ΣΔΕ στην απαξίωση και τον ευτελισμό. Η καθυστέρηση στις πληρωμές και στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών και η διακοπή σχεδόν της χρηματοδότησής τους έχει κάνει προβληματική ακόμη και τη στοιχειώδη λειτουργία τους.

Σύμφωνα με την καταγγελία Διευθυντών των ΣΔΕ της χώρας, «εδώ και ενάμιση έτος δεν έχει σταλεί καμία χρηματοδότηση για δαπάνες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία οποιασδήποτε σχολικής μονάδας», ενώ «οι προμηθευτές δεν έχουν εξοφληθεί ακόμα για προμήθειες μέσω εθνικών πόρων που αφορούν στο σχ. έτος 2015-2016».

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ:

• συμπαραστέκεται στα δίκαια αιτήματα των Διευθυντών, των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευομένων των ΣΔΕ και
• απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ την στήριξη των σχολείων και την άμεση λήψη όλων των μέτρων που απαιτούνται για την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας τους.

ΔΣ της ΟΛΜΕ

 

( ΠΗΓΗ: www.esos.gr )

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education