fbpx
 
 
 

 

EOPPEP

Περισσότεροι από 4.800 υποψήφιοι, περίπου 70 ειδικοτήτων εξετάστηκαν σε όλη την επικράτεια - «Ο ΕΟΠΠΕΠ μπορεί να συμβάλει καίρια στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού Στην ίδια κατεύθυνση, δρομολογούμε, με τη σημαντική συμβολή των κοινωνικών εταίρων, ένα συνολικό νομοθετικό πλαίσιο για την επαγγελματική εκπαίδευση» δήλωσε η υπουργός Παιδείας
Πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματικής κατάρτισης του ΕΟΠΠΕΠ

Επιτυχώς ολοκληρώθηκε η Α’ φάση των Εξετάσεων Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης αποφοίτων Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ. 2020, που διενήργησε ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ).

 Περισσότεροι από 4.800 υποψήφιοι, περίπου 70 ειδικοτήτων εξετάστηκαν σε όλη την επικράτεια, ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια που είχαν να διενεργηθούν εξετάσεις πιστοποίησης.

Η επόμενη φάση για τους υποψηφίους των υπολοίπων ειδικοτήτων προγραμματίστηκε για το τέλος Αυγούστου, με κύριο μέλημα την προστασία της υγείας και ασφάλειας των εξεταζομένων, καθώς και των συντελεστών των εξετάσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η προετοιμασία των εξετάσεων πραγματοποιήθηκε εν μέσω πανδημίας. Ενδεικτικά: οι αιτήσεις υποβλήθηκαν σε ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, το παράβολα κατατέθηκαν ηλεκτρονικά, η επικοινωνία έλαβε χώρα μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με υπηρεσία προορισμένη για το σκοπό αυτό.

Οι εξετάσεις πιστοποίησης της επαγγελματικής κατάρτισης συνιστούν θεμελιώδες βήμα για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας των αποφοίτων Ινστιτούτων και Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης, καθώς πιστοποιούν τις γνώσεις των επιτυχόντων σε συγκεκριμένες ειδικότητες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διεκδικήσουν απασχόληση στους επαγγελματικούς χώρους που έχουν επιλέξει.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω του αναβαθμισμένου ΕΟΠΠΕΠ, στηρίζει ενεργά την επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση, ενισχύει την απασχολησιμότητα και την κοινωνική συνοχή.

 Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Συγχαίρω την ηγεσία και το προσωπικό του ΕΟΠΠΕΠ για τη διοργάνωση με άρτιο τρόπο των εξετάσεων πιστοποίησης επαγγελματικής κατάρτισης για πρώτη φορά μετά από 2 χρόνια. Ο ΕΟΠΠΕΠ μπορεί να συμβάλει καίρια στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού μας και να δώσει επαγγελματικές διεξόδους με προοπτική. Στην ίδια κατεύθυνση, δρομολογούμε, με τη σημαντική συμβολή των κοινωνικών εταίρων, ένα συνολικό νομοθετικό πλαίσιο για την επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση, ώστε να συνδεθούν άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας και της οικονομικής μεγέθυνσης και την ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού ανεργίας.»

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

 

YPOURGEIO

Το αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας οφείλει να παρέμβει ΑΜΕΣΑ, ακυρώνοντας την εν λόγω απόφαση του ΔΟΑΤΑΠ»
Στις 14/7/2020 αναπάντεχα ο ΔΟΑΤΑΠ, αποφάσισε να καταστρέψει την εξ αποστάσεως εξασφάλιση σημαντικών ακαδημαϊκών προσόντων μέσω των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από χώρες της αλλοδαπής.

Με λίγα λόγια, από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη οι φοιτητές των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων, οφείλουν να μεταβούν στις έδρες των εκάστοτε πανεπιστημίων της αλλοδαπής τόσο για να παρακολουθήσουν δια ζώσης πλέον τις διαλέξεις των μαθημάτων, όσο και να πραγματοποιήσουν από εκεί τις τελικές εξετάσεις των εξαμήνων τους.

 Μια απόφαση λοιπόν ταφόπλακα στην έννοια της εξ αποστάσεως παροχής ακαδημαϊκών προσόντων σε άτομα μάλιστα όπου δεν είχαν τη πολυτέλεια να παρακολουθήσουν κάτι αντίστοιχο σε μεγάλες ελληνικές πόλεις δια ζώσης, είτε λόγω δουλειάς, οικογένειας, άλλων υποχρεώσεων είτε και λόγω καταγωγής από δυσπρόσιτη επαρχιακή πόλη.

Σε τι αποσκοπούν όμως όλα αυτά σήμερα;

Η απάντηση είναι απλή.

 Η Κυβέρνηση θέλει πάση θυσία να αναβαθμίσει (φέροντας κόσμο) στα εγχώρια ιδιωτικά κολλέγια, με τριπλάσια δίδακτρα και χαμηλότερο επίπεδο σπουδών από ένα αντίστοιχο πρόγραμμα της Κύπρου για παράδειγμα.

Μόνο που δεν σκέφτηκαν ότι χιλιάδες συμπολίτες μας έχουν προγραμματίσει ήδη τη ζωή τους σε κάποιο εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό της αλλοδαπής και τώρα θα αναγκαστούν εκ των πραγμάτων να πάνε στο εξωτερικό ολοκληρώνοντας εκεί το υπόλοιπο των σπουδών τους.

Το αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας οφείλει να παρέμβει ΑΜΕΣΑ, ακυρώνοντας την εν λόγω απόφαση του ΔΟΑΤΑΠ ή έστω ό,τι ισχύσει να αφορά τους φοιτητές που θα τελειώσουν φέτος το προπτυχιακό τους, στρεφόμενοι πλέον σε κάποιο μεταπτυχιακό για τη συνέχεια των σπουδών τους.

Κλείνοντας με αυτές τις σκέψεις, οι εξ αποστάσεως μεταπτυχιακοί φοιτητές δε φταίνε σε τίποτα, ούτε θα πληρώσουν πάλι το μάρμαρο για να πλουτίσουν κάποιοι κολλεγιάρχες, φίλοι της Κυβέρνησης στην Ελλάδα!

* Ο Αβραάμ Θ. Λαφαζάνης είναι φιλόλογος, μεταπτυχιακός φοιτητής Ειδικής Αγωγής, μέλος συντονιστικού του τμήματος Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Σερρών, μέλος του κινήματος πολιτικών ακτιβιστών Roseband Socialists.

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

kritiriasde

Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ οι τέσσερις υπουργικές αποφάσεις για τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής Συμβούλων Ψυχολόγων, Σταδιοδρομίας, εκπαιδευτικών και αποσπάσεων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

Τέσσερις αποφάσεις υπέγραψε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως αναφορικά με τα: sde2

Κριτήρια και διαδικασία για την επιλογή Συμβούλων Ψυχολόγων στα ΣΔΕ

 
Κριτήρια και διαδικασία για την επιλογή Συμβούλων Σταδιοδρομίας στα ΣΔΕ

Κριτήρια και διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού στα ΣΔΕ

Κριτήρια και διαδικασία για την επιλογή μονίμων εκπαιδευτικών προς απόσπαση στα ΣΔΕ

 
Κριτήρια και διαδικασία για την επιλογή Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.).

Δείτε το ΦΕΚ αναλυτικά εδώ 

businesswoman

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, Easy-Education,  αδειοδοτημένο από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων / Γενική Γραμματεία Δια βίου Μάθησης (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.), με αριθμό αδειοδότησης 192044348 διοργανώνουν και υλοποιούν εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενα σεμινάρια τρίμηνης διάρκειας και συνολικής παρακολούθησης 400 ωρών.

 

boylh 62

Τη σύσταση Επιτροπής για την αναμόρφωση των Οδηγών Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής κατάρτισης, αποφάσισε ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης Γ. Βούτσινος.

Έργο της Επιτροπής είναι η παρακολούθηση του ανασχεδιασμού και της εφαρμογής των Οδηγών Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης και ειδικότερα:

 1. η εισήγηση περί της ανάγκης σχεδιασμού ενός Πρότυπου Οδηγού Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης,

2. η αποτίμηση της αξιοποίησης των υποβληθέντων στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης Σχεδίων Οδηγών Κατάρτισης της τελευταίας διετίας,

3. η υποβολή προς το Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης ενός Πρότυπου Οδηγού Κατάρτισης της Μεταδευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Κατάρτισης,

4. η προετοιμασία της υλοποίησης του έργου «Διαμόρφωση οδηγών κατάρτισης Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους»,

 5. η παρακολούθηση του έργου «Διαμόρφωση οδηγών κατάρτισης Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους»,

Η Επιτροπή αποτελείτε από τους κάτωθι:

1. Όλγα Καφετζοπούλου, Προϊσταμένη του Τμήματος Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. και Μάθησης στο Χώρο Εργασίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. ως Συντονίστρια.

2. Ιωάννα Λυτρίβη, Διευθύνουσα Σύμβουλο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

3. Διονύσιο Μουζάκη, Προϊστάμενο του Τμήματος Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 4. Δημήτρη Σουλιώτη, Διευθυντή του Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας

5. Χρήστο Γούλα, Διευθυντή του ΙΝΕ και του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ με αναπληρωματικό μέλος τον Μιχάλη Κουρουτό, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, ως εκπροσώπους της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας.

6. Παρασκευά Λιντζέρη, Διευθυντή του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε., ως εκπρόσωπο της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education