fbpx
 
 
 

 

KERAMEOS

"Οι εργαζόμενοι μπορούν και τώρα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την άδεια ειδικού σκοπού μόνο, προφανώς, για τις ημέρες που τα παιδιά τους είναι υποχρεωμένα να μη βρίσκονται στο σχολείο. Δεν μπορεί, για παράδειγμα, ένα παιδί να βρίσκεται στο σχολείο και να χρειάζεται άδεια ειδικού σκοπού ο γονέας".

Αυτό δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος στη σημερινή Κοινή Συνέντευξη Τύπου με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, και σημείωσε τα εξής:

Όταν βρίσκεται στο σπίτι το παιδί, τότε χρειάζεται την άδεια την άδεια ειδικού σκοπού ο γονέας. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα, νομίζω ότι έχουν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, τη δυνατότητα να συνεχίζουν να κάνουν χρήση αυτής της άδειας, μέχρι να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά στις 26 Ιουνίου για τα παιδιά των δημοτικών σχολείων.
Δεν χρειάζεται να νομοθετήσουμε, ούτε να στείλουμε εγκύκλιο γύρω από αυτό το θέμα, γιατί, από την αρχική ρύθμιση που έχουμε κάνει, δώσαμε το δικαίωμα στους δημοσίους υπαλλήλους να κάνουν διακεκομμένη χρήση του δικαιώματος αυτού της άδειας ειδικού σκοπού. Επομένως, τα πάντα έχουν προβλεφθεί από την πρώτη ημέρα των ρυθμίσεων που κάναμε για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

sxoleio thrania 0 19

Ορίστηκαν , με δύο αποφάσεις που υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως τα σχολεία , που θα γίνουν Εξεταστικά Κέντρα για τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΕΛ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΛ

Όσον αφορά τα ΓΕΛ φέτος τα Εξεταστικά Κέντρα είναι 899 από 843 πέρσι, δηλαδή 56 περισσότερα.

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης με Απόφασή τους καθορίζουν την κατανομή των υποψηφίων στα εξεταστικά κέντρα για την οποία λαμβάνονται υπόψη τα οριζόμενα από την ΚΥΑ, με αρ. πρωτ. Φ.251/60473/Α5/21-05-2020 και θέμα «Τρόπος διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών» (ΦΕΚ 1967Β/21-05-20), οι ιδιαίτερες συγκοινωνιακές συνθήκες κάθε περιοχής καθώς και τυχόν άλλες αντικειμενικές ανάγκες.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

17 3 taxh sxoleio 702x470

«Απαιτούμε εδώ και τώρα να καταργηθεί η τροπολογία και η Υπουργική Απόφαση της κυβέρνησης»
Απόφαση για απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων έλαβε το απόγευμα της Τετάρτης η ΑΔΕΔΥ.

«Απαιτούμε εδώ και τώρα να καταργηθεί η τροπολογία και η Υπουργική Απόφαση της κυβέρνησης», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

 Πιο αναλυτικά, αναφέρεται:

ΑΠΟΦΑΣΗ

του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. 20/05/2020

 Πρόταση για απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τη σχολική τάξη με τη χρήση κάμερας

Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στη συνεδρίασή του στις 20 του Μαΐου του 2020, λαμβάνοντας υπόψη το εκπαιδευτικό πλαίσιο, την παιδαγωγική και κοινωνική σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών, την παιδαγωγική σχέση που αναπτύσσεται εντός της σχολικής τάξης, και τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών-μαθητών, αποφάσισε να στηρίξει τις Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών και την πάνδημη απαίτηση όλου του λαού, ενάντια στην τροπολογία που εισάγει τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τη σχολική τάξη με την τοποθέτηση κάμερας.

Για το λόγο αυτό το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αποφάσισε την προκήρυξη απεργίας-αποχής από την εφαρμογή των διατάξεων που περιλαμβάνονται στην υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 [ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020] Κοινή Υπουργική Απόφαση «Σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση» σε εφαρμογή της διάταξης του άρ. 63 του N. 4686/2020 και των συνακόλουθων εφαρμοστικών εγκυκλίων που την διέπουν και οδηγούν στην απαράδεκτη, από κάθε άποψη, διαδικασία της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων μέσα από την σχολική αίθουσα.

Απαιτούμε εδώ και τώρα να καταργηθεί η τροπολογία και η Υπουργική Απόφαση της κυβέρνησης.

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

 

sxoleio thrania 0 19

Οι επιτηρητές εκπαιδευτικοί στις αίθουσες των Εξεταστικών Κέντρων των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά μάσκα , καθώς δεν μπορεί να εφαρμοστεί το μέτρο της απόστασης (1,5 μ.) από τον μαθητή.

Τουναντίον , κινούνται στους διαδρόμους, μεταξύ των θρανίων, οπότε έρχονται σε πολύ μικρή απόσταση από τον εξεταζόμενο υποψήφιο για τα ΑΕΙ, ενώ μπορεί να χρειαστεί να συνοδέψουν κάποιον από τους εξεταζόμενους εκτός αίθουσας λόγω αδιαθεσίας κ.α.

Τη διευκρίνιση αυτή έκανε σήμερα το υπουργείο Παιδείας, ύστερα από σχετική ερώτηση, ενώ σημείωσε τα εξής:

Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται εκτός αίθουσας που διαγωνίζονται οι υποψήφιοι , δεν χρειάζεται να φορούν μάσκα εκτός και αν οι ίδιοι το επιθυμούν.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

PANELLADIKESEPANALIPTIKES

Η εξέταση των μαθητών και μαθητριών είναι ενιαία για τη Νεοελληνική Γλώσσα και τη Λογοτεχνία και γίνεται σε αδίδακτα κείμενα, λογοτεχνικά και μη λογοτεχνικά. Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται δραστηριότητες με τις οποίες υπηρετείται και ελέγχεται η επίτευξη των σκοπών και των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων της διδασκαλίας του μαθήματος.

Ι. Για την Νεοελληνική Γλώσσα, οι μαθητές και οι μαθήτριες πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται σε δραστηριότητες και να απαντούν σε ερωτήματα/ ερωτήσεις που απορρέουν από κείμενα που αναφέρονται σε κάποιον ή κάποιους από τους θεματικούς άξονες, όπως αυτοί ορίζονται στο Πρόγραμμα Σπουδών.

Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται:

α) να κατανοούν τη γλωσσική μορφή των κειμένων και τα κειμενικά τους χαρακτηριστικά, τη σχέση που έχει η γλώσσα και η οργάνωση του κειμένου με την περίσταση και τον σκοπό της επικοινωνίας,

β) να ερμηνεύουν και να προσεγγίζουν κριτικά τα κείμενα με στόχο τη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο αναπαριστώνται ιδέες, αντιλήψεις, προκαταλήψεις για τον άνθρωπο, την κοινωνία και τον κόσμο,

γ) να συγκρίνουν κείμενα ως προς τις δύο προηγούμενες διαστάσεις με στόχο τον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των κειμένων ως προς τη γλώσσα, το μέσο, τους σημειωτικούς τρόπους, το κειμενικό είδος, τις αναπαραστάσεις της πραγματικότητας, τον τρόπο προσέγγισης του θέματος κ.λπ.

δ) να παράγουν κείμενα, με βάση τα μελετώμενα κείμενα με στόχο:

α) τονμετασχηματισμό των γλωσσικών και νοηματικών δομών (σημασιών) των κειμένων ή/και

β) τη συνοπτική παρουσίαση του περιεχομένου των κειμένων και γ) τη διατύπωση και έκφραση δικών τους απόψεων, σε επικοινωνιακό πλαίσιο, σχετικά με συγκεκριμένα ερωτήματα που τίθενται στα κείμενα αναφοράς.

ΙΙ. Για τη Λογοτεχνία, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιούν συνδυαστικά έναν αριθμό κειμενικών στοιχείων, ώστε:

α) στην περίπτωση αφηγηματικού ή πεζού κειμένου, να αναδιηγούνται συνοπτικά την ιστορία που αφηγείται το κείμενο ή, στην περίπτωση ποιητικού κειμένου, να ανιχνεύουν το νοηματικό του υπόστρωμα μέσα από την αναγνώριση και τον συσχετισμό των κειμενικών δεικτών,

β) στην περίπτωση του πεζού κειμένου, να προσεγγίζουν τους χαρακτήρες με βάση τα δεδομένα του κειμένου και να εντοπίζουν στοιχεία που φωτίζουν τη δράση τους ή, στην περίπτωση ποιητικού κειμένου, να περιγράφουν τη διάθεση/στάση του ποιητικού υποκειμένου συσχετίζοντας σύμβολα και γλωσσικές επιλογές,

γ) να τοποθετούνται/ανταποκρίνονται με ένα ερμηνευτικό σχόλιο στο θέμα ή ερώτημα που οι ίδιοι/-ες πιστεύουν ότι θέτει το κείμενο, αξιοποιώντας συνδυαστικά κειμενικούς δείκτες μεταξύ τους ή και με στοιχεία συγκειμένου, με σκοπό να τεκμηριώνουν τις προσωπικές θέσεις και ανταποκρίσεις τους.

Τα κριτήρια με τα οποία κρίνεται η πληρότητα των απαντήσεων των μαθητών και των μαθητριών είναι: η ποιότητα (αλήθεια και ακρίβεια των δεδομένων), η ποσότητα (η επάρκεια των στοιχείων), η συνάφεια του περιεχομένου με τον επικοινωνιακό στόχο και η σαφήνεια σε επίπεδο έκφρασης και διατύπωσης του περιεχομένου (περισσότερα βλ. ΓΝΕΛ, σελ. 169-171)

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Προκειμένου οι μαθητές/-τριες να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στις διαδικασίες κατανόησης των κειμένων και στις διαδικασίες παραγωγής λόγου κατά την εξεταστική δοκιμασία, προτείνεται να αξιοποιήσουν το γλωσσάρι όρων που περιέχεται στους Φακέλους υλικού. Σε καμιά περίπτωση οι όροι αυτοί δεν αποτελούν αντικείμενο εξέτασης, αλλά αποτελούν εργαλεία προσέγγισης των κειμένων.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education