fbpx
 
 
 

1639682 panelladikes exetaseis

Με τους υποψηφίους των ΓΕΛ, που διαγωνίστηκαν στην  Ιστορία και Πληροφορική με το Νέο σύστημα και με το Παλαιό  στην Ιστορία  και Ανάπτυξη Εφαρμογών  σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, συνεχίστηκαν σήμερα Τετάρτη οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

1. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το νέο σύστημα.

Για τα θέματα 'ΙΣΤΟΡΙΑ' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ' πατήστε εδώ.

2. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το παλαιό σύστημα.

Για τα θέματα 'ΙΣΤΟΡΙΑ (ημερήσια)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΙΣΤΟΡΙΑ (εσπερινά)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ημερήσια)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (εσπερινά)' πατήστε εδώ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΏΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Τρόπος εξέτασης στην Ιστορία

Για την εξέταση του μαθήματος «Ιστορία» της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, ισχύουν τα εξής:

 
 

1. Η Ιστορία ως μάθημα Προσανατολισμού, εξετάζεται με συνδυασμό ερωτήσεων, οι οποίες ταξινομούνται σε δύο ομάδες.

α) Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται δύο θέματα που μπορούν να αναλύονται σε ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχονται οι ιστορικές γνώσεις των υποψηφίων (ιστορικές έννοιες, ιστορικά γεγονότα, χρονολογίες, δράση ιστορικών προσώπων, κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά και πολιτιστικά φαινόμενα, κ.τ.λ.) και η κατανόησή τους.

β) Στη δεύτερη ομάδα περιλαμβάνονται δύο (2) τουλάχιστον θέματα που απαιτούν σύνθεση ιστορικών γνώσεων και κριτική ικανότητα (αξιολογήσεις ιστορικών γεγονότων ή ιστορικών προσώπων, ανάλυση αιτιών ή συνθηκών που συντέλεσαν στη διαμόρφωση και εξέλιξη σημαντικών ιστορικών φαινομένων κ.τ.λ.). Στην περίπτωση αυτή μπορούν να χρησιμοποιούνται και ερωτήσεις επεξεργασίας ιστορικού υλικού, το οποίο δίνεται στους υποψηφίους σε φωτοτυπία. Το υλικό αυτό αφορά γραπτές ιστορικές πηγές, εικαστικά έργα, χάρτες, διαγράμματα κ.τ.λ. που χρησιμοποιούνται ως αποδεικτικά στοιχεία ή ως μέσα άντλησης στοιχείων για την εξαγωγή ιστορικών συμπερασμάτων.

2. Η βαθμολογία κατανέμεται κατά 50% σε καθεμία από τις ομάδες αυτές. Η κατανομή της βαθμολογίας στις ερωτήσεις κάθε ομάδας, μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας σε καθεμία από αυτές, η οποία καθορίζεται κατά τη διατύπωση των θεμάτων και ανακοινώνεται στους υποψηφίους γραπτώς.

Τρόπος εξέτασης στην Πληροφορική

Για την εξέταση του μαθήματος «Πληροφορική» της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, ισχύουν τα εξής:

Η εξέταση στο μάθημα Πληροφορική, περιλαμβάνει θέματα θεωρίας και ασκήσεων ή προβλημάτων και είναι κλιμακούμενης δυσκολίας.

α) Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των υποψηφίων, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο.

β) Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του/της υποψηφίου/ας να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.

Η εξέταση στο ανωτέρω μάθημα περιλαμβάνει ένα (1) θέμα θεωρίας και τρεις (3) ασκήσεις ή προβλήματα, σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του.

Η βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το θέμα της θεωρίας και κατά 60% (3x20%) από τις ασκήσεις ή τα προβλήματα.

 

panelladikes12

Για την εξέταση του μαθήματος «Ιστορία» της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, ισχύουν τα εξής:

1. Η Ιστορία ως μάθημα Προσανατολισμού, εξετάζεται με συνδυασμό ερωτήσεων, οι οποίες ταξινομούνται σε δύο ομάδες.

α) Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται δύο θέματα που μπορούν να αναλύονται σε ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχονται οι ιστορικές γνώσεις των υποψηφίων (ιστορικές έννοιες, ιστορικά γεγονότα, χρονολογίες, δράση ιστορικών προσώπων, κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά και πολιτιστικά φαινόμενα, κ.τ.λ.) και η κατανόησή τους.

β) Στη δεύτερη ομάδα περιλαμβάνονται δύο (2) τουλάχιστον θέματα που απαιτούν σύνθεση ιστορικών γνώσεων και κριτική ικανότητα (αξιολογήσεις ιστορικών γεγονότων ή ιστορικών προσώπων, ανάλυση αιτιών ή συνθηκών που συντέλεσαν στη διαμόρφωση και εξέλιξη σημαντικών ιστορικών φαινομένων κ.τ.λ.). Στην περίπτωση αυτή μπορούν να χρησιμοποιούνται και ερωτήσεις επεξεργασίας ιστορικού υλικού, το οποίο δίνεται στους υποψηφίους σε φωτοτυπία. Το υλικό αυτό αφορά γραπτές ιστορικές πηγές, εικαστικά έργα, χάρτες, διαγράμματα κ.τ.λ. που χρησιμοποιούνται ως αποδεικτικά στοιχεία ή ως μέσα άντλησης στοιχείων για την εξαγωγή ιστορικών συμπερασμάτων.

2. Η βαθμολογία κατανέμεται κατά 50% σε καθεμία από τις ομάδες αυτές. Η κατανομή της βαθμολογίας στις ερωτήσεις κάθε ομάδας, μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας σε καθεμία από αυτές, η οποία καθορίζεται κατά τη διατύπωση των θεμάτων και ανακοινώνεται στους υποψηφίους γραπτώς.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

panelladikes345

Με τα μαθήματα  Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας)  και   Κοινωνιολογία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), συνεχίστηκαν  σήμερα  Παρασκευή οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους ΓΕΛ με το νέο και παλαιό σύστημα.

1. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το νέο σύστημα.

Για τα θέματα 'ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ - Ημερήσια)' πατήστε εδώ.

2. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ με το παλαιό σύστημα.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - Εσπερινά)'  πατήστε εδώ

 Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Ημερήσια)' πατήστε εδώ.

Για τα θέματα 'ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Εσπερινά)' πατήστε εδώ.

Οι Πανελλαδικές θα συνεχιστούν αύριο Σάββατο με τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ , να διαγωνίζονται στα μαθήματα Στοιχεία Μηχανών, Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης.

Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου οι υποψήφιοι με το ΝΕΟ σύστημα διαγωνίζονται στη Φυσική και με το ΠΑΛΑΙΟ στα Λατινικά και Φυσική.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

 

PANELLADIKESBIOL

Τα σημερινά θέματα για το μάθημα της Φυσικής προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου (ΝΕΟ)

• είναι εκφραστικά σαφή και χωρίς καμία ανακρίβεια.
• καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της εξεταστέας ύλης.
• είναι απαιτητικά και απευθύνονται σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές.
• Οι μαθητές δύσκολα ανταποκρίνονται στο χρονικό περιθώριο των τριών ωρών!!!
• το θέμα Β3 έχει αυξημένο επίπεδο δυσκολίας από το απαιτούμενο επίπεδο ενός θέματος Β.
• το θέμα Γ είναι μεγαλύτερης δυσκολίας από αυτή που απαιτείται!!!

Η Επιτροπή Επίλυσης Θεμάτων

ΛΙΒΑ ΜΑΡΙΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΜΙΧΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΜΙΧΑΛΟΥΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΑΝΑΓΟΣ ΛΟΥΚΑΣ
ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΧΑΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Πατήστε εδώ για να τα δείτε

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

panelladikes 2 1

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ03 Μαθηματικών Ν.Δωδεκανήσου, 2ο ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου

Α. ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Τα θέματα που τέθηκαν:

είναι διαβαθμισμένα, ως προς τον βαθμό δυσκολίας τους.
καλύπτουν πλήρως την (περιορισμένη) εξεταστέα ύλη και τα δύο κεφάλαια, βρίσκονται εντός του πλαισίου της οριζόμενης εξεταστέας ύλης και είναι ορθά διατυπωμένα από Μαθηματικής άποψης .
Η δομή και η διάρθρωσή τους είναι αντίστοιχη με εκείνη των προηγούμενων ετών (τηρουμένης της διαφοροποιημένης εξεταστέας ύλης).

Η διάρκεια της εξέτασης, σε σχέση με τον όγκο και τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων κρίνεται επαρκής.

Συμπερασματικά τα θέματα που τέθηκαν είναι διαβαθμισμένα, με κλιμακωτή δυσκολία από θέμα σε θέμα.

Β. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΘΕΜΑ Α

Α1) Το Α1 είναι θεωρία (βασικός ορισμός) του σχολικού βιβλίου.
Α2) Και τα 3 ερωτήματα τύπου Σωστού-Λάθους είναι από τα βασικότερα σημεία της θεωρίας και βρίσκονται απαντημένα στο σχολικό βιβλίο.
Α3) Και τα 3 ερωτήματα τύπου συμπλήρωσης κενού αφορούν στους βασικούς τύπους παραγώγισης στοιχειωδών συναρτήσεων και υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο.
Α4) Αποτελεί απόδειξη του 1ου κεφαλαίου και αφορά στην παράγωγο μιας απλής συνάρτησης που υπάρχει στο σχολικό βιβλίο.
Επομένως το θέμα Α χαρακτηρίζεται βατό σε όλα τα υποερωτήματά του.

ΘΕΜΑ Β

Το θέμα αυτό αφορά αποκλειστικά στο 2ο κεφάλαιο (Στατιστική). Και τα 4 ερωτήματα του θέματος αυτού αναφέρονται στον δοσμένο στατιστικό πίνακα του οποίου λείπουν ορισμένα στοιχεία του. Με σχετικά εύκολο τρόπο μπορεί να βρεθούν τα στοιχεία που λείπουν για το ερώτημα Β1 και, στην συνέχεια, τα ερωτήματα Β2, Β3, Β4 απαντώνται με σχετικά απλό τρόπο "διαβάζοντας" σωστά τον συμπληρωμένο πίνακα.

Επομένως το θέμα Β χαρακτηρίζεται βατό σε όλα τα υποερωτήματά του.

ΘΕΜΑ Γ

Το θέμα αυτό αφορά αποκλειστικά το 1ο Κεφάλαιο (παράγωγοι συναρτήσεων). Τα ερωτήματά του είναι διαβαθμισμένα, κλιμακούμενης δυσκολίας, και συγκεκριμένα:

Γ1) Αποτελεί στοιχειώδη γνώση ανάλυσης για την γραφική παράσταση μιας συνάρτησης.
Γ2) Απλό υπολογιστικό ερώτημα της πρώτης και δεύτερης παραγώγου χωρίς ιδιαίτερες πράξεις.
Γ3) Πιο σύνθετο ερώτημα από τα προηγούμενα απαιτεί από τους υποψήφιους προσοχή στην κατασκευή του πίνακα μονοτονίας και στην εύρεση του είδους των ακροτάτων.
Γ4) Ερώτημα που απαιτεί καλό χειρισμό πράξεων-παραγοντοποιήσεων χωρίς όμως οι πράξεις να είναι πολλές.

Επομένως το θέμα Γ χαρακτηρίζεται ως θέμα με διαβαθμισμένα ερωτήματα που εξετάζουν σε μεγάλο βαθμό το 1ο Κεφάλαιο.

ΘΕΜΑ Δ

Το θέμα αυτό αφορά αποκλειστικά το 1ο Κεφάλαιο (παράγωγοι συναρτήσεων). Τα ερωτήματά του είναι διαβαθμισμένα αλλά έχουν ένα βαθμό κλιμακούμενης δυσκολίας, και συγκεκριμένα:
Δ1) Απλό ερώτημα άμεσης παραγώγισης μιας δοεθείσας συνάρτησης.
Δ2) Σχετικά απαιτητικό ερώτημα που απαιτεί καλό χειρισμό στην εύρεση ορίου.
Δ3) Σχετικά απαιτητικό ερώτημα που απαιτεί γνώσεις από την εύρεση εφαπτομένης.
Δ4) Απαιτητικό ερώτημα που σχετίζεται με γνώση του ρυθμού μεταβολής και της απόστασης δύο σημείων. Απαιτεί προσοχή και κάποιο βαθμό τεχνικής.

Επομένως το θέμα Δ έχει διαβαθμισμένα ερωτήματα που είναι τα περισσότερα απαιτητικά.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education