fbpx
 
 
 

 

ypourgeio paideias

Δύο εγκυκλίους σχετικά με την διαδικασία ανακοίνωσης των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, απέστειλε το υπουργείο Παιδείας σε όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της χώρας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΛ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις εγκυκλίους

Η ανακοίνωση της βαθμολογίας των πανελλαδικών εξετάσεων θα γίνει την Παρασκευή 10-7- 2020, ημέρα κατά την οποία θα λειτουργήσουν όλα τα ΓΕΛ . Σχετικά με την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης και καταχώρισης της βαθμολογίας και τη διακίνηση των βαθμών και αποκομμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων των ΓΕΛ από τα Βαθμολογικά Κέντρα και τα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα προς τις Διευθύνσεις Δ.Ε. και τα Λύκεια, σας γνωστοποιούμε τα παρακάτω:

Α) ΓΕΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ
1. ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Η τελική ολοκλήρωση-οριστικό κλείδωμα θα γίνει το αργότερο μέχρι το βράδυ της Τρίτης 7-7- 2020 για όλα τα μαθήματα.

2. ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΩΝ

Το τελικό πακετάρισμα-δεματοποίηση των αποκομμάτων μαζί με τις «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» και «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το βράδυ της Τετάρτης 8-7-2020, ώστε νωρίς το πρωί της Πέμπτης 9-7- 2020 να ξεκινήσει η διακίνηση από τα ΕΛΤΑ. (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ : τα 2 Β.Κ. της Κρήτης και τα Β.Κ. των Σερρών και της Καβάλας). Με την ευκαιρία υπενθυμίζουμε τα τηλέφωνα ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ: 2105200494/6975878483/6975878326. Η αποστολή- διακίνηση θα ξεκινήσει από τα Β.Κ. νωρίς το πρωί της Πέμπτης 9-7-2020, ώστε τα δέματα να έχουν φτάσει στις Διευθύνσεις την Παρασκευή 10-7-2020. Πιθανόν να υπάρξουν κάποιες ώρες καθυστέρησης στις νησιωτικές περιοχές.

3. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ Δ.Δ.Ε.

Την Παρασκευή 10-7-2020 το πρωί ως το μεσημέρι, οι Διευθυντές Δ.Ε. θα παραδώσουν αμέσως στα Λύκειά τους τα ανάλογα δέματα, ώστε το μεσημέρι οι βαθμοί να αναρτηθούν σε όλα τα Λύκεια και στην επίσημη ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ.

Β) ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ- ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Όλα τα Β.Κ. θα παραδώσουν τα δέματα στις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ το πρωί της Πέμπτης 9- 7-2020 (ώρες παραλαβής 07.00 ως 12.00), ώστε να μεταφερθούν στις Δ/νσεις Δ.Ε. το πρωί της Παρασκευής 10-7-2020 (ώρες παράδοσης 08.00 ως 12.00).

- Όσα Β.Κ. βαθμολόγησαν γραπτά της Αττικής θα παραδώσουν τα δέματα στο ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ επίσης το πρωί της Πέμπτης (ώρες παραλαβής 07.00 ως 12.00) ώστε να μεταφερθούν έγκαιρα αυθημερόν στο Γαλάτσι Αττικής (3ο & 4ο Γυμνάσιο Γαλατσίου, Δρυόπιδος 7, Γαλάτσι, 11147).

- Εξαίρεση αποτελούν τα 2 Β.Κ. της Κρήτης που θα παραδώσουν τα πάντα το μεσημέρι της Τετάρτης 8-7-2020 (15:00-17:00). Επίσης τα Β.Κ. των Σερρών και της Καβάλας θα παραδώσουν τα πάντα το μεσημέρι της Τετάρτης 8-7-2020 (15:00-17:00),

- Τα δέματα όλων των ΔΔΕ από όλα τα ΒΚ θα διακινηθούν ΜΟΝΟ με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ και όχι με εκπρόσωπο των ΔΔΕ. Η διακίνηση των βαθμών θα γίνει είτε με voucher είτε με πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, όπως ακριβώς είχε γίνει και η διακίνηση των γραπτών.

Γ) ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ 1) ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Για τον έλεγχο και την καταχώριση της βαθμολογίας και για τυχόν τεχνικά προβλήματα υπενθυμίζουμε τα τηλέφωνα της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων του ΥΠΑΙΘ 2103443348, 2103442710, 2103442179 και το email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Είναι ευνόητο ότι κάθε Β.Κ. μπορεί να ολοκληρώνει όποιο μάθημα προσφέρεται και με όποια σειρά.

2) ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

Η αποστολή των αποκομμάτων των γραπτών δοκιμίων στα ΓΕΛ μαζί με τις «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» και «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» μέσω των Δ/νσεων Δ.Ε. θα γίνει συνολικά για όλα τα μαθήματα. Διευκρινίζεται ότι «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» με τους βαθμούς που θα αποσταλούν στα Λύκεια θα περιέχουν τα στοιχεία κάθε υποψηφίου, το βαθμό του 1ου βαθμολογητή, του 2ου βαθμολογητή και του 3ου -αν υπάρχει- καθώς και τη συνολική βαθμολογία, χωρίς να περιέχονται οι κωδικοί των βαθμολογητών. Αντίθετα οι «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» δεν αναγράφουν τα ονομαστικά στοιχεία, αλλά μόνο τον κωδικό των υποψηφίων, και αυτές θα αναρτηθούν στα Λύκεια.

3) ΕΠΙΤΡΟΠΈς ΕΞΈΤΑΣΗς ΑΤΌΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΊΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΈς ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈς ΑΝΆΓΚΕς
Οι «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» και τα αποκόμματα όσων εξετάστηκαν προφορικά ως άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα αποσταλούν στις οικείες Δ/νσεις ως εξής:

- Αν η Επιτροπή Εξέτασης λειτουργούσε σε Β.Κ., τα αποκόμματα μαζί με τις «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» και «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» θα αποσταλούν μαζί με τα αποκόμματα των άλλων υποψηφίων, τα γραπτά των οποίων βαθμολογήθηκαν στο Βαθμολογικό Κέντρο.
- Αν η Επιτροπή Εξέτασης λειτουργούσε σε Ειδικό Εξεταστικό Κέντρο, θα αποστείλει τα αποκόμματα μαζί με τις «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» και «ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» στον οικείο Δ/ντή Δ.Ε., ο οποίος και θα τα κρατήσει μέχρι να παραλάβει τους βαθμούς των γραπτών από το οικείο Β.Κ., ώστε για τους εξεταζόμενους κάθε σχολείου οι βαθμοί να ανακοινωθούν παντού ταυτόχρονα.

Δ) ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ

1. Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δ.Ε. την Παρασκευή 10-7-2020 το πρωί, αμέσως μόλις παραλάβουν όλα τα σχετικά δέματα, παρακαλούνται να παραδώσουν στους Διευθυντές των Γενικών Λυκείων περιοχής ευθύνης τους τα δέματα που θα περιέχουν :

α. τα αποκόμματα των τετραδίων και

β. τις δύο εκτυπώσεις καταστάσεων, όπως περιγράφονται παραπάνω.

2. Ο (Υπο)Διευθυντής κάθε ΓΕΛ μαζί με ένα μέλος του Συλλόγου Διδασκόντων, αμέσως μετά την παραλαβή των δύο καταστάσεων και των αποκομμάτων, πρέπει να προβούν στον απαραίτητο έλεγχο μεταξύ των αναλυτικών ονομαστικών καταστάσεων και των αποκομμάτων. Σε περίπτωση τυχόν διαφοράς, πρέπει άμεσα να γίνει επικοινωνία με το οικείο βαθμολογικό κέντρο και τη Δ/νση Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων του ΥΠΑΙΘ (τηλ. 2103443348, 2103442710, 2103442179 και email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ) για τη σχετική διόρθωση.

3. Στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές θα αναρτήσουν στις σχολικές μονάδες ΜΟΝΟ τις εκτυπωμένες καταστάσεις που περιλαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ. Στη περίπτωση που κάποιος υποψήφιος δεν έχει τον κωδικό του, παρακαλούνται οι (Υπο)Διευθυντές των ΓΕΛ να γνωστοποιούν τα βαθμολογικά αποτελέσματα στον υποψήφιο με βάση τις αναλυτικές βαθμολογικές καταστάσεις που τους έχουν αποσταλεί και οι οποίες περιλαμβάνουν και τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων.
Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή να μην κοινοποιηθούν με οποιονδήποτε τρόπο τα αποτελέσματα πριν από την επίσημη ανακοίνωσή τους, η οποία θα γίνει την Παρασκευή 10-7- 2020, μετά τις 13.00 μ.μ.

Ε) Ημέρα λειτουργίας των ΓΕΛ για την ανάρτηση της βαθμολογίας και την υποστήριξη της υποβολής Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.)

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι όλα τα ΓΕΛ θα λειτουργήσουν επιπλέον την Παρασκευή 10-7-2020, με την παρουσία του Διευθυντή ή του Υποδιευθυντή και ενός ακόμα εκπαιδευτικού. Αυτή την ημέρα, οι

2 παραπάνω εκπαιδευτικοί θα πρέπει:

Α) να ελέγξουν και να αναρτήσουν τις βαθμολογίες (βλ. ανωτέρω ΚΕΦ Δ)

Β) να ελέγξουν και να αποδώσουν κωδικό ασφαλείας (password) για το ΜΔ, σε όσους υποψηφίους τους δεν έχουν ακόμα αποκτήσει. Εξάλλου, η ίδια ενέργεια θα έχει γίνει και την Τρίτη 7-7-2020, ημέρα που έχει ήδη προγραμματιστεί η λειτουργία όλων των Λυκείων.

Οι 2 ανωτέρω εκπαιδευτικοί, που θα είναι παρόντες στα Λύκεια την Παρασκευή 10-7-2020 θα αποζημιωθούν για αυτή την ημέρα για μη χρήση θερινής άδειας.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

17 3 taxh sxoleio 702x470

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη που καθορίζει την έναρξη των μαθημάτων για το νέο σχολικό έτος 2020-2021, τις παραπεμπτικές εξετάσεις, καθώς και οι εξετάσεις των κατ ́ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών για το σχολικό έτος 2019-2020, καθώς και τις εγγραφές μαθητών.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση:

1. Ειδικά και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2020- 2021 ορίζεται ως ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες Π.Ε. και Δ.Ε. η Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020.

2. Ειδικά για το σχολικό έτος 2020-2021,το πρώτο τρίμηνο στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αρχίζει στις 7 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 10 Δεκεμβρίου, και το Α ́ τετράμηνο στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρχίζει στις 7 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 20 Ιανουαρίου.

3. Οι παραπεμπτικές εξετάσεις, καθώς και οι εξετάσεις των κατ ́ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών για το σχολικό έτος 2019-2020, θα διεξαχθούν από την 1η έως τη 10η Σεπτεμβρίου 2020.

4. Κατ’ εξαίρεση πραγματοποιούνται εγγραφές τον Σεπτέμβριο και μέχρι την έναρξη των μαθημάτων σε λειτουργούντα τμήματα: α) για τους/τις μαθητές/τριες που παραπέμφθηκαν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, β) για τους/τις απόφοιτους Γενικού Λυκείου ή Επαγγελματικού Λυκείου οι οποίοι/ες επιθυμούν την εγγραφή τους σε Επαγγελματικό Λύκειο για την απόκτηση πτυχίου ειδικότητας και οι οποίοι/ες συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του προηγούμενου σχολικού έτους και γ) για τους/τις μαθητές/τριες που αδυνατούσαν να εγγραφούν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς λόγους κ.λπ.).

Κατά τα λοιπά ισχύει το π.δ. 79/2017 «Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων» (Α ́ 109, διόρθ. σφάλμ. Α ́ 112), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και η υπ’ αρ. 79942/ΓΔ4/21.05.2019 κοινή απόφαση του Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Β ́ 2005), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

panelladikes345

Με αφορμή το γεγονός ότι έχουν αρχίσει οι εκτιμήσεις για το πώς θα κυμανθούν οι φετινές βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ, το esos επισημαίνει τα εξής:

Α. Τέτοιες εκτιμήσεις είναι πρώιμες και βεβιασμένες, διότι δεν υπάρχουν επίσημα στατιστικά για το πώς έχουν κυμανθεί οι βαθμολογίες, ενώ δεν έχει καν ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των μαθητικών γραπτών.

Β. Επομένως, οι όποιες εκτιμήσεις βασίζονται σε μια διάχυτη -ίσως και υποκειμενική- αίσθηση περί ευκολίας/ δυσκολίας των θεμάτων και σε απουσία πραγματικών στοιχείων, οπότε ενδέχεται να αποδειχθούν λανθασμένες, διότι:

α) έχουμε ένα νέο σύστημα, χωρίς συντελεστές βαρύτητας σε μαθήματα

β) έχει αλλάξει ριζικά η εξέταση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας

γ) οι υποψήφιοι του 1ου επιστημονικού πεδίου έχουν εξεταστεί στην Κοινωνιολογία και όχι στα Λατινικά

δ) υπάρχει άλλη ύλη στα υπόλοιπα μαθήματα

Η απουσία συντελεστών

Ειδικότερα, η εκτίμηση ότι η απουσία συντελεστών θα ανεβάσει τις βάσεις, διότι θα μειωθεί η βαρύτητα των δύσκολων μαθημάτων τα οποία είχαν τον συντελεστή, δεν είναι ούτε ορθή ούτε λανθασμένη.

Στην πραγματικότητα, δεν μπορεί να είναι αληθής για όλες τις κλίμακες βαθμολογίας. Γιατί:

 α) Στο παρελθόν συντελεστές βαρύτητας είχαν διάφορα μαθήματα και ο συντελεστής όντως επηρέαζε τη βαθμολογία.

β) Κάθε ένα «εκατοστό» [μία μονάδα σε 100-βαθμη κλίμακα] της γραπτής βαθμολογίας σε ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑ έδινε στο σύνολο των 20000 μορίων το εξής:

Σήμερα με το νέο σύστημα που διαγωνίστηκαν για πρώτη φορ΄λα οι φετειθνοί υπιοψήφιοι και τα 4 μαθήματα συμμετέχουν ισότιμα.

 Αυτό σημαίνει ότι 1 μόριο στα 100 = 50 μόρια στα 20000

Η απουσία συντελεστών μπορεί να ανεβάσει τις βάσεις σε χαμηλόβαθμες σχολές

Επομένως η απουσία συντελεστών μπορεί να ανεβάσει τις βάσεις σε χαμηλόβαθμες σχολές, όπου παραδοσιακά οι μαθητές δεν έγραφαν πολύ καλά στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας.

Βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές

Ταυτόχρονα μπορεί να συγκρατήσει τις βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές (όσες απαιτούσαν πάνω από 18000 μόρια για την επιτυχία) όπου παραδοσιακά οι μαθητές έγραφαν καλύτερα στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, συγκριτικά με το μάθημα, π.χ. της γλώσσας.

Επομένως η μόνη εικασία που επιτρέπεται είναι ο ρυθμιστικός ρόλος του γλωσσικού μαθήματος, όπως και του δεύτερου που δεν είχε συντελεστή (βλ. παραπάνω πίνακα) εφόσον από 40 μόρια / στα 20000, ανεβαίνουν στα 50/20000. Αυτή η αλλαγή θα επηρεάσει διαφορετικά τις υψηλόβαθμες, διαφορετικά τις μεσαίας βαθμολογίας και διαφορετικά τις χαμηλόβαθμες σχολές.

Σε κάθε περίπτωση οι υποψήφιοι/ ες οφείλουν να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους με βάση τις πραγματικές επιθυμίες τους, σαν να είχαν γράψει 20000 μόρια.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πάρουν υπόψη τους πρώιμες εκτιμήσεις και προβλέψεις. Πόσο μάλλον στη τωρινή εξαιρετικά πρώιμη φάση.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

PANELLADIKES

Έγινε μια ατυχής προσπάθεια σύνδεσης των θεμάτων με τη βιομηχανική χημεία που χαρακτηρίζεται από ασάφειες. Θα έπρεπε να είχε γίνει προσεκτικότερη διατύπωση των θεμάτων και ερωτήσεων με περισσότερες διευκρινίσεις ώστε να μην σπαταλήσουν χρόνο οι εξεταζόμενοι στην προσπάθεια κατανόησης του κάθε θέματος. Η έκταση των θεμάτων ήταν μεγάλη και δεν ήταν ισότιμη η κατανομή της ύλης στα θέματα. Το κεφάλαιο της Χημικής Ισορροπίας κάλυπτε το μεγαλύτερο μέρος και ακολουθούσε Ιοντική Ισορροπία.

Αυτό τονίζει η Ενωση Ελλήνων Χημικών σχολιάζοντας τα θέματα της Χημείας των Πανελλαδικών Εξετάσεων , ενώ παραθέτει παρατηρήσεις σχετικά με τα θέματα που προκάλεσαν σύγχυση και αντιδράσεις.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

sholi limenikoy somatos

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση, με την οποία καθορίζεται ο αριθμός  εισαγομένων  στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, ύστερα από συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του σχολικού έτους 2019-2020.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΦΕΚ

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education