fbpx
 
 
 

 

panelladikes 2 1

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ03 Μαθηματικών Ν.Δωδεκανήσου, 2ο ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου

Α. ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Τα θέματα που τέθηκαν:

είναι διαβαθμισμένα, ως προς τον βαθμό δυσκολίας τους.
καλύπτουν πλήρως την (περιορισμένη) εξεταστέα ύλη και τα δύο κεφάλαια, βρίσκονται εντός του πλαισίου της οριζόμενης εξεταστέας ύλης και είναι ορθά διατυπωμένα από Μαθηματικής άποψης .
Η δομή και η διάρθρωσή τους είναι αντίστοιχη με εκείνη των προηγούμενων ετών (τηρουμένης της διαφοροποιημένης εξεταστέας ύλης).

Η διάρκεια της εξέτασης, σε σχέση με τον όγκο και τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων κρίνεται επαρκής.

Συμπερασματικά τα θέματα που τέθηκαν είναι διαβαθμισμένα, με κλιμακωτή δυσκολία από θέμα σε θέμα.

Β. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΘΕΜΑ Α

Α1) Το Α1 είναι θεωρία (βασικός ορισμός) του σχολικού βιβλίου.
Α2) Και τα 3 ερωτήματα τύπου Σωστού-Λάθους είναι από τα βασικότερα σημεία της θεωρίας και βρίσκονται απαντημένα στο σχολικό βιβλίο.
Α3) Και τα 3 ερωτήματα τύπου συμπλήρωσης κενού αφορούν στους βασικούς τύπους παραγώγισης στοιχειωδών συναρτήσεων και υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο.
Α4) Αποτελεί απόδειξη του 1ου κεφαλαίου και αφορά στην παράγωγο μιας απλής συνάρτησης που υπάρχει στο σχολικό βιβλίο.
Επομένως το θέμα Α χαρακτηρίζεται βατό σε όλα τα υποερωτήματά του.

ΘΕΜΑ Β

Το θέμα αυτό αφορά αποκλειστικά στο 2ο κεφάλαιο (Στατιστική). Και τα 4 ερωτήματα του θέματος αυτού αναφέρονται στον δοσμένο στατιστικό πίνακα του οποίου λείπουν ορισμένα στοιχεία του. Με σχετικά εύκολο τρόπο μπορεί να βρεθούν τα στοιχεία που λείπουν για το ερώτημα Β1 και, στην συνέχεια, τα ερωτήματα Β2, Β3, Β4 απαντώνται με σχετικά απλό τρόπο "διαβάζοντας" σωστά τον συμπληρωμένο πίνακα.

Επομένως το θέμα Β χαρακτηρίζεται βατό σε όλα τα υποερωτήματά του.

ΘΕΜΑ Γ

Το θέμα αυτό αφορά αποκλειστικά το 1ο Κεφάλαιο (παράγωγοι συναρτήσεων). Τα ερωτήματά του είναι διαβαθμισμένα, κλιμακούμενης δυσκολίας, και συγκεκριμένα:

Γ1) Αποτελεί στοιχειώδη γνώση ανάλυσης για την γραφική παράσταση μιας συνάρτησης.
Γ2) Απλό υπολογιστικό ερώτημα της πρώτης και δεύτερης παραγώγου χωρίς ιδιαίτερες πράξεις.
Γ3) Πιο σύνθετο ερώτημα από τα προηγούμενα απαιτεί από τους υποψήφιους προσοχή στην κατασκευή του πίνακα μονοτονίας και στην εύρεση του είδους των ακροτάτων.
Γ4) Ερώτημα που απαιτεί καλό χειρισμό πράξεων-παραγοντοποιήσεων χωρίς όμως οι πράξεις να είναι πολλές.

Επομένως το θέμα Γ χαρακτηρίζεται ως θέμα με διαβαθμισμένα ερωτήματα που εξετάζουν σε μεγάλο βαθμό το 1ο Κεφάλαιο.

ΘΕΜΑ Δ

Το θέμα αυτό αφορά αποκλειστικά το 1ο Κεφάλαιο (παράγωγοι συναρτήσεων). Τα ερωτήματά του είναι διαβαθμισμένα αλλά έχουν ένα βαθμό κλιμακούμενης δυσκολίας, και συγκεκριμένα:
Δ1) Απλό ερώτημα άμεσης παραγώγισης μιας δοεθείσας συνάρτησης.
Δ2) Σχετικά απαιτητικό ερώτημα που απαιτεί καλό χειρισμό στην εύρεση ορίου.
Δ3) Σχετικά απαιτητικό ερώτημα που απαιτεί γνώσεις από την εύρεση εφαπτομένης.
Δ4) Απαιτητικό ερώτημα που σχετίζεται με γνώση του ρυθμού μεταβολής και της απόστασης δύο σημείων. Απαιτεί προσοχή και κάποιο βαθμό τεχνικής.

Επομένως το θέμα Δ έχει διαβαθμισμένα ερωτήματα που είναι τα περισσότερα απαιτητικά.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

Pin It

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education