YPOURGEIO PAIDEIAS 1

Δεκτό επί της αρχής, επί των άρθρων και στο σύνολό του, κατά πλειοψηφία έγινε σήμερα στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής το Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Παιδείας «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις».

Η συζήτηση και η ψήφιση του νομοσχεδίου που αρχικά είχε προγραμματιστεί για την ερχόμενη Πέμπτη ή Παρασκευή , λόγω των πολιτικών εξελίξεων (εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, ψήφιση εκλογικού νόμου) μετατίθεται για τη έχει Δευτέρα 27 Ιανουαρίου.

 Στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής:

Ο εισηγητής της ΝΔ Ευρυπίδης Στυλιανίδης τόνισε μεταξύ άλλων: “Σε γενικές γραμμές οφείλω να πω ότι αυτό το σχέδιο νόμου αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο θέλω να πιστεύω, το επόμενο διάστημα, το Υπουργείο Παιδείας θα χτίσει μια καινούργια λογική στο χώρο και της ανώτατης εκπαίδευσης, αλλά και της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ποιοτικά χαρακτηριστικά που να εναρμονίζουν το πλαίσιο μας με το ευρωπαϊκό, αλλά και να αξιοποιούν την εθνική μας ταυτότητα, καθιστώντας την Ελλάδα για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, ξανά διεθνές εκπαιδευτικό κέντρο. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι μπαίνει επιθετικά το ζήτημα της ελληνομάθειας και αυτό είναι η απαρχή ενδεχομένως μιας ολοκληρωμένης πολιτικής που θα συνδεθεί με την γλώσσα, με την προσέλκυση όχι μόνο ομογενών, αλλά και ξένων στην Ελλάδα, προκειμένου να μελετήσουν την γλώσσα μας και τον πολιτισμό μας, δημιουργώντας ένα φιλελληνικό ρεύμα που θα είναι καλό όχι μόνο για τις πολιτιστικές μας συνεργασίες, αλλά και για τη σύνδεση μεταξύ των αγορών και ενδεχομένως για την εξωστρέφεια της ίδιας, της εθνικής οικονομίας και την αποτελεσματικότερη στήριξη της εθνικής πολιτικής, ιδιαίτερα σε κεφάλαια που έχουν συνδεθεί με τα σοβαρά εθνικά μας ζητήματα. Υπό αυτή την έννοια, η Ν.Δ. θεωρεί το νομοσχέδιο αυτό μια καλή αρχή για μια μεγάλη προσπάθεια που θα πρέπει να συνεχιστεί από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και το στηρίζει και το ψηφίζει”.
Η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ Μ. Τζούφη κάλεσε την υπουργό Παιδείας να να αποσύρει τη ρύθμιση για τα πτυχία των Κολλεγίων , σημειώνοντας ότι “Η απόπειρα της Ν.Δ. να υποβαθμίσει και να απαξιώσει τα πτυχία των ελληνικών δημόσιων Πανεπιστημίων, υπακούοντας σε επιταγές επιχειρηματικών συμφερόντων, εντός και εκτός χώρας, βρίσκει αντίθετη ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές και αποφοίτους των ελληνικών ΑΕΙ, που μόχθησαν για να μπουν στο Πανεπιστήμιο”.

“Μόνη διέξοδος για την Κυβέρνηση και την υπουργό Παιδείας, μετά την κατακραυγή και την οργή που προκάλεσε η πρωτοβουλία της, είναι η απόσυρση του «εκτρωματικού» για την εκπαίδευση, άρθρου 50” πρόσθεσε η Μ. Τζούφη.

Η Ειδική Αγορήτρια του Κινήματος Αλλαγής Χαρά Κεφαλίδου κατηγόρησε τη Ν. Κεραμέως ότι ακολουθεί Ακολουθείτε την πολιτική του προκατόχου της Κ. Γαβρόγλου και σημείωσε:”Αποσπασματικές ρυθμίσεις και ισχυρά επικοινωνιακά πολιτικές για την εκπαίδευση. Όμως, όλα αυτά έχουν κοντά ποδάρια στο χρόνο και είναι αδιέξοδα. Στο χέρι σας είναι να κάνετε διορθωτικές κινήσεις για έναν ουσιαστικό θεσμικό διάλογο για τα σοβαρά προβλήματα, προβληματισμού της ελληνικής εκπαίδευσης. Εμείς, είμαστε εδώ και θα περιμένουμε”.

 Ο Ειδικός Αγορητής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής τόνισε ότι με το άρθρο 50 για τα Κολλέγια, εξισώνονται τα πτυχία των πανεπιστημίων με αυτά των ιδιωτικών κολεγίων. Δηλαδή, πρόσθεσε, υποβαθμίζεται και εμπορευματοποιείται περαιτέρω η επιστημονική μόρφωση.

Ο κ. Δελή ςκάλεσε την υπουργό Παιδείας να αποσύρει τη συγκεκριμένη διάταξη και προειδοποίησε τ Ν. Κεραμέως: “Θα σας το βροντοφωνάξουν και οι ίδιοι οι φοιτητές και η νεολαία, την ημέρα που θα ψηφίζεται αυτό σας το έκτρωμα”.

Ο Ειδικός Αγορητής της Ελληνικής Λύσης Κ. Μπούμπας πρότεινε “βαθιές τομές στην παιδεία, εθνική στρατηγική , διακομματική, πραγματικά ανεξάρτητη Επιτροπή που θα κάνει ριζικές αλλαγές σε αυτό που λέμε αξιολόγηση, αξιοκρατία και αξιοποίηση της παιδείας”.

Ο Ειδικός Αγορητής του ΜέΡΑ25 Κλέων Γρηγοριάδης τόνισε: “Το πρώτο βασικό νομοθέτημα για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που φέρνει για ψήφιση η κυβέρνηση της Ν.Δ. κινείται στη λογική του επιχειρηματικού μοντέλου πανεπιστημίου, το οποίο, το νομοσχέδιο εννοώ, εμπορευματοποιεί τη γνώση και τη διδακτική διαδικασία και μεταβάλει το χαρακτήρα του πανεπιστημίου από χώρο γνώσης, μάθησης, έρευνας και ανταλλαγής ιδεών σ’ ένα μοντέλο επιχειρηματικού ιδρύματος εκπαίδευσης, το οποίο μετατρέπει τελικά τον φοιτητή σε πελάτη και τον πανεπιστημιακό Καθηγητή, πολύ φοβάμαι να πω, σε υπάλληλο επιχειρήσεις”.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

YPOURGEIO PAIDIAS

Γνωστοποιείται ότι ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων των υποψηφίων στην Προκήρυξη 1ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 45/24-12-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ),, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ73, και Δευτεροβάθμιας, κλάδου ΠΕ79, Γενικής Εκπαίδευσης, κατά κλάδο και ειδικότητα, καθώς και ανά μουσική ειδίκευση, κατηγορίας Π.Ε.

Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο Α.Σ.Ε.Π., αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου (Πολίτες → Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες) ακολουθώντας τις οδηγίες που παρέχονται στην Προκήρυξη (Παράρτημα Δ΄).

Σχετικά επισημαίνονται και τα ακόλουθα :

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία λήγει στις 3 Φεβρουαρίου 2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00.

Τα απαραίτητα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύονται τα προσόντα, κριτήρια/ιδιότητες που επικαλούνται οι υποψήφιοι με την αίτηση συμμετοχής τους στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, για τον διορισμό τους ως μονίμων ή/και την πρόσληψή τους ως προσωρινών αναπληρωτών ή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, όπως ορίζονται στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ της Προκήρυξης, υποβάλλονται στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέχρι και την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020, σύμφωνα με τα σχετικώς οριζόμενα στην υπ’ αριθ. πρωτ. 204654/Ε1/24-12-2019 (ΑΔΑ: ΨΤΩΑ46ΜΤΛΗ-Μ4Ν) Πρόσκληση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Για την ομαλή λειτουργία του συστήματος υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, συνιστάται στους υποψήφιους να μην περιμένουν την τελευταία ημέρα για να υποβάλλουν την ηλεκτρονική τους αίτηση καθώς τυχόν υπερφόρτωση του διαδικτύου ή σφάλμα στη σύνδεση με αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε δυσκολία ή αδυναμία υποβολής αυτής.

Το ΑΣΕΠ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν αδυναμία υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης που οφείλεται στους προαναφερόμενους παράγοντες.

Για γενικές διευκρινίσεις σχετικά με την Προκήρυξη και τη συμμετοχή σε αυτή (δικαιολογητικά, τίτλοι σπουδών κτλ.) οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319100, εργάσιμες ημέρες και ώρες 08:00 μέχρι 14:00) ή μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΑΣΕΠ ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 - Επιλογή 4):

Τις εργάσιμες ημέρες

· Κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 20:00

Τις αργίες

· Κατά τις ώρες 10:00 μέχρι 16:00

Σε κάθε περίπτωση, κρίνεται απαραίτητο οι υποψήφιοι να συμβουλεύονται τις Συχνές Ερωτήσεις και τα Εγχειρίδια Χρήσης (Βοήθεια → Συχνές Ερωτήσεις ή Εγχειρίδια Χρήσης) πριν την επικοινωνία τους με το ΑΣΕΠ.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

exetaseis 6

Διακόπηκε η δωρεάν μεταφορά των μαθητών στο νησί της Σάμου και προς το παρόν είναι άγνωστο πότε θα επιλυθεί.

Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που ανακύπτει το πρόβλημα με αυτή την μορφή. Διακοπές της μεταφοράς των μαθητών βιώσαμε και τα προηγούμενα χρόνια αλλά και την παρούσα σχολική χρονιά, μόλις πριν από περίπου ένα μήνα, οπότε και το πρόβλημα σύμφωνα με τους υπεύθυνους διευθετήθηκε.

Η διακοπή της δωρεάν μεταφοράς των μαθητών, σύμφωνα με ανακοίνωση τςη ΕΛΜΕ Σάμου, έχει ως αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός μαθητών να μην προσέρχεται στα μαθήματα.

Αυτό με τη σειρά του επιβάλλει, για παιδαγωγικούς λόγους μια άτυπη «παύση» της προόδου των μαθημάτων.

Η κατάσταση αποβαίνει εις βάρος κάθε μαθητή και χτυπάει ακόμη περισσότερο όσους προέρχονται από φτωχά λαϊκά στρώματα και αγροτικές-ημιορεινές περιοχές.
Η ΕΛΜΕ Σάμου σε ένδειξη διαμαρτυρίας κήρυξε τρίωρη στάση εργασίας για την Τρίτη 14 Ιανουαρίου από τις 11πμ μέχρι τις 2μμ, και συγκέντρωση στις 12μμ στην Περιφερειακή Ενότητα Σάμου με αίτημα τη δωρεάν, ασφαλή και απρόσκοπτη μεταφορά όλων των μαθητών.

Παράλληλα η ΕΛΜΕ Σάμου απέστειλε στους μαθητές την ακόλουθη επιστολή:

Το Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΑΙΘ) έχει διακηρύξει σε όλους τους τόνους πως θέλει ένα σχολείο «των λίγων και εκλεκτών», ένα σχολείο που δεν θα χωράει τα παιδιά των εργατικών και λαϊκών οικογενειών.

Το ΥΠΑΙΘ και η κυβερνητική πολιτική θεωρούν ότι το βασικό πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι ότι «πάρα πολλοί» διεκδικούν δικαίωμα στις σπουδές. Γι’ αυτό σχεδιάζουν μέτρα που θα διώχνουν μαζικά τους μαθητές από το σχολείο, που θα κλείνουν τις πόρτες των ΑΕΙ για τη μεγάλη πλειοψηφία.

Ο βομβαρδισμός ανακοινώσεων από το ΥΠΑΙΘ και τους αρμόδιους παράγοντες το τελευταίο διάστημα δείχνει ότι πλησίασε η ώρα για να προωθήσουν και να εφαρμόσουν αυτή την πολιτική με μέτρα όπως:

➢ Επιβολή «τράπεζας θεμάτων» και στις τρείς τάξεις των ΓΕΛ για τη διενέργεια εξετάσεων πανελλαδικού τύπου σε όλα τα μαθήματα κάθε τάξης!
➢ Με βάση αυτές τις εξετάσεις θα διαμορφώνεται ο βαθμός του λεγόμενου «εθνικού απολυτηρίου» της Γ΄ Λυκείου
➢ Οι εκπαιδευτικοί θα ελέγχονται μέσω της αξιολόγησης για τους προφορικούς βαθμούς που δεν θα πρέπει «να απέχουν» από τους γραπτούς βαθμούς.
➢ Για την εισαγωγή στα ΑΕΙ ορίζεται διπλή βάση: Τα 10.000 μόρια από το Υπουργείο και ο βαθμός που θα ορίζει το κάθε πανεπιστημιακό τμήμα.
➢ Η «πληθώρα των υψηλών βαθμών» πρέπει να καταργηθεί και στα Γυμνάσια όπου επίσης σχεδιάζεται η επιβολή και άλλων εξετάσεων.
➢ Αντίστοιχα στα Δημοτικά πρέπει να εφαρμόζεται «η βαθμολογική κλίμακα 5-10» και να μπουν εξετάσεις στις τελευταίες τάξεις!

Με όλα αυτά τα ΓΕΛ μετατρέπονται σε εξεταστικό κάτεργο, το «εθνικό απολυτήριο» υπόθεση για λίγους και η εισαγωγή στα ΑΕΙ για ελάχιστους. Οι μαθητές διώχνονται από τα σχολεία και σπρώχνονται βίαια ακόμα και από το Γυμνάσιο, στις λεγόμενες «καταρτίσεις», στη μαθητεία-μισοεργασία μηδενικών δικαιωμάτων και ανακύκλωσης της ανεργίας του 4ου έτους ΕΠΑΛ. Σπρώχνονται δηλαδή σε μια ζωή αμορφωσιάς, σε μια ζωή με δουλειές του ποδαριού, της φτώχειας και της ανεργίας. Ενώ οι εκπαιδευτικοί καλούνται να γίνουν οι επιστάτες εφαρμογής και υλοποίησης αυτού του βάρβαρου σχεδίου.

Όλα αυτά σχεδιάζονται σε συνθήκες που επικρατεί ήδη η φτώχεια και η ανεργία. Σε συνθήκες που το δωρεάν και δημόσιο σχολείο έχει δεχτεί βαριά χτυπήματα από τις πολιτικές όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και οι λαϊκές οικογένειες αγκομαχούν για να τα βγάλουν πέρα. Σε συνθήκες που από τις τσέπες των γονιών πληρώνονται φροντιστήρια, μετακινήσεις που για πολλούς δεν είναι δωρεάν και για όσους είναι κάθε τόσο διακόπτονται, ακόμα και βιβλία και λειτουργικά έξοδα των σχολείων! Σε συνθήκες συγχώνευσης και κατάργησης σχολείων, «χαριστικής λειτουργίας» εκατοντάδων τμημάτων, με την πολιτική της αδιοριστίας να αφήνει άδεια τα σχολεία από εκπαιδευτικούς. Σε συνθήκες που η πολιτική «του νόμου και της τάξης» θέλει να απαγορέψει στους πολλούς να αγωνίζονται για τα δίκια τους.

Οι μαθητές έχουν το δικαίωμα να παλέψουν, να πουν μαζικά ΟΧΙ στα μέτρα αυτά που στοχεύουν να τους μετατρέψουν σε σύγχρονους και αμόρφωτους δούλους. Να υπερασπιστούν και να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους στο δωρεάν δημόσιο σχολείο, στις σπουδές, στη δουλειά και στη ζωή!

Καλούμε του εκπαιδευτικούς να σταθούμε δίπλα σε αυτό το δίκαιο αγώνα που πρέπει να δοθεί, να γίνει και δικός μας αγώνας, να αρνηθούμε να γίνουμε οι επιστάτες αυτής της βάρβαρης πολιτικής, να διεκδικήσουμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, ελευθερίες και δουλειά με δικαιώματα, δικαιώματα στη δωρεάν δημόσια παιδεία για τα παιδιά μας και τους μαθητές μας.

Να μην περάσουν τα μέτρα του ΥΠΑΙΘ.

Δωρεάν δημόσιο σχολείο, σπουδές, ελευθερίες και δουλειά για όλους.

Δωρεάν και ασφαλής μετακίνηση για όλους τους μαθητές.

Από το ΔΣ της ΕΛΜΕ Σάμου

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

akadhmia astynomias

Υστερα από την αριθμ. 225/2019 Γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας, εκδόθηκε νέο Προεδρικό Διάταγμα το οποίο προβλέπει τις ακόλουθες τροποποιήσεις:

1η Αλλαγή

Οι υποψήφιοι που υποβλήθηκαν στη δοκιμασία των προκαταρκτικών εξετάσεων στις Σχολές των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Σ.Ε.Ι.), στις Σχολές των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), στη Σχολή Αξιωματικών Νοσηλευτικής (Σ.A.N.), στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (Σ.Σ.Α.Σ), στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας καθώς και στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ. ΑΚΤ.) και Λιμενοφυλάκων και κρίθηκαν ικανοί, σύμφωνα με τα κριτήρια που ισχύουν κάθε φορά για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας, εξαιρουμένων των ιδιαίτερων απαιτήσεων, ακολούθως δε προσκόμισαν στη Διεύθυνση Αστυνομικού Προσωπικού του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας σχετική βεβαίωση από τις ως άνω Σχολές ή τις αρμόδιες για την έκδοση της Υπηρεσίες, θεωρούνται αυτοδικαίως ΙΚΑΝΟΙ και για τις Αστυνομικές Σχολές και δεν προσέρχονται στις προκαταρκτικές εξετάσεις της Ελληνικής Αστυνομίας.

Οι βεβαιώσεις προσκομίζονται μέσα στο χρόνο διενέργειας των Προκαταρκτικών Εξετάσεων της Ελληνικής Αστυνομίας και αναγράφεται σε αυτές το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο, ο κωδικός αριθμός του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και το ανάστημα του υποψηφίου.

 Σε περίπτωση που οι προκαταρκτικές εξετάσεις των ανωτέρω Σχολών διενεργούνται σε μεταγενέστερο χρόνο, η εν λόγω βεβαίωση προσκομίζεται το αργότερο τη μεθεπόμενη της ολοκλήρωσης της διαδικασίας στη Σχολή από την οποία εκδόθηκε.

Βεβαιώσεις που προσκομίζονται από υποψήφιους που διέκοψαν σε οποιοδήποτε στάδιο των προκαταρκτικών εξετάσεων ή κρίθηκαν ΜΗ ΙΚΑΝΟΙ από τις Επιτροπές της Ελληνικής Αστυνομίας δεν γίνονται αποδεκτές.

Τι ίσχυε

Οι υποψήφιοι που υποβλήθηκαν στη δοκιμασία των προκαταρκτικών εξετάσεων του ενιαίου επιλογικού συστήματος των Ανωτάτων Στρατιωτικών Σχολών και των Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών, για τις οποίες επίσης έχουν δηλώσει προτίμηση και κρίθηκαν ικανοί, εξαιρούμενων των ιδιαίτερων απαιτήσεων, δεν προσέρχονται σπις προκαταρκτικές εξετάσεις των Αστυνομικών Σχολών και προσκομίζουν στη Διεύθυνση Αστυνομικού Προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, μέσα στην προθεσμία διενέργειας αυτών, σχετική βεβαίωση από την αρμόδια Στρατιωτική Σχολή, στην οποία αναγράφεται και ο κωδικός τους. Όσοι προσκομίσουν βεβαίωση, ότι κρίθηκαν ικανοί για τις Στρατιωτικές Σχολές, θεωρούνται αυτοδικαίως ικανοί και για τις Αστυνομικές Σχολές.

2η Αλλαγή (Προσόντα ιδιωτών υποψηφίων αξιωματικών και αστυφυλάκων)

 Να έχουν υγεία και άρτια σωματική διάπλαση, δι- απιστούμενη από την αρμόδια υγειονομική επιτροπή κατάταξης σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατά- ξεις για την σωματική ικανότητα υποψηφίων των Σχολών Στρατού Ξηράς (κατεύθυνση Όπλων)»

Τι ίσχυε

Να έχουν υγεία και άρτια σωματική διάπλαση, διαπιστούμενη από την αρμόδια υγειονομική επιτροπή κατάταξης, σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις για τη σωματική ικανότητα υποψηφίων των Σχολών Στρατού Ξηράς.

3η Αλλαγή

Το Α ́ εκπαιδευτικό εξάμηνο αρχίζει την ημερομηνία παρουσίασης των δοκίμων στη Σχολή και λήγει το τελευταίο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου.

Αντιστοίχως, το Β ́ εξάμηνο αρχίζει το τελευταίο δεκαήμερο Φεβρουαρίου και λήγει το τελευταίο δεκαήμερο Ιουνίου και το Γ εξάμηνο αρχίζει το τελευταίο δεκαήμερο Ιουνίου και λήγει το τελευταίο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 43 παρ. 2 του π.δ. 352/1995 (Α ́187), όπως ισχύει.

4η Αλλαγή

Στο Γ ́ εξάμηνο και συγκεκριμένα από το τελευταίο δεκαήμερο Ιουνίου μέχρι το δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουλίου οι δόκιμοι συνεχίζουν να παρακολουθούν το πρόγραμμα θεωρητικής εκπαίδευσης. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 43 παρ. 3 του π.δ. 352/1995, όπως ισχύει».

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

sholeio 30

Σοκ και θλίψη τα οδυνηρά συναισθήματα της Καλυμνιακής κοινωνίας στο άκουσμα της είδησης του αιφνίδιου θανάτου του 49χρονου καθηγητή πληροφορικής .

Σύμφωνα με το kalymnos-news.gr χθες Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020 στις 8.30 το πρωί ο καθηγητής ευρισκόμενος στα Γραφείο του στο Νικηφόρειο Λύκειο Καλύμνου έχασε τις αισθήσεις τους και κατέρρευσε.

Άμεσα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Καλύμνου (που βρίσκεται το Σχολείο) αλλά παρά τις προσπάθειες που καταβλήθηκαν από το Ιατρικό προσωπικό δεν έγινε δυνατή η ανάκτηση των αισθήσεων του.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education