fbpx
 
 
 

panelladikes01

Η δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων ανατέθηκε στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με προϋπολογισμό 937.912,00 €

Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)θα δημιουργηθεί όχι μόνο για τις προαγωγικές και απολυτήριες αλλά και για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο εφαρμογής και προϋπολογισμού της επαναφοράς του θεσμού που καταργήθηκε το 2015.

aselogo

 

 

Με τους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ οι προσλήψεις αναπληρωτών - Πού θα καταθέσουν τα δικαιολογητικά
Οι προσωρινοί πίνακες του ΑΣΕΠ για την προκήρυξη 2ΓΕ/2019 θα ανακοινωθούν μέχρι τις 7 Αυγούστου και έπειτα θα ακολουθήσει κανονικά η διαδικασία των ενστάσεων προκειμένου να ανακοινωθούν οι τελικοί πίνακες για τους μόνιμους διορισμούς.

 

PANELLADIKES

Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2021
Δημοσιεύτηκε χθες σε ΦΕΚ (Τεύχος B’ 3046/22.07.2020) η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη που ορίζει την εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή αποφοίτων Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το 2021.

Δείτε το ΦΕΚ

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

 

hara kefalidou

Αναφορά στη Βουλή από την τομεάρχη Παιδείας του ΚΙΝΑΛ
«Παντελώς αδικαιολόγητη» χαρακτήρισε την κατάργηση του μαθήματος επιλογής της Α΄ Λυκείου «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων» στην αναφορά που κατέθεσε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής προς την Υπουργό Παιδείας, βάσει επιστολών του Συλλόγου Ελλήνων Γεωλόγων (ΣΕΓ), του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.-Ν.Π.Δ.Δ.), της Επιτροπής Διδακτικής των Γεωεπιστημών του ΣΕΓ και δημοσιεύσεων στον Τύπο.

Η χώρα μας είναι η πιο σεισμογενής στην Ευρώπη, και οι φυσικές καταστροφές (σεισμοί, πλημμύρες, κατολισθήσεις, πυρκαγιές) είναι πολύ συχνές με σοβαρές επιπτώσεις στη φύση και στις ανθρώπινες δραστηριότητες. Η ατεκμηρίωτη και αιφνίδια κατάργηση του συγκεκριμένου μαθήματος συνιστά πλήρη απαξίωση των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, αλλά και της μέχρι σήμερα συνεισφοράς των γεωτεχνικών εκπαιδευτικών που διδάσκουν επί σειρά ετών το συγκεκριμένο μάθημα.

Αναλυτικά η αναφορά:

Προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: «Υποβάθμιση των Γεωεπιστημών στην Εκπαίδευση – Κατάργηση του μοναδικού μαθήματος στο Λύκειο με περιβαλλοντικό περιεχόμενο»

Την έντονη διαμαρτυρία και δυσαρέσκειά τους εκφράζουν με επιστολές τους προς το Υπουργείο Παιδείας και σειρά δημοσιεύσεων στον Τύπο, ο Σύλλογος Ελλήνων Γεωλόγων (ΣΕΓ), το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.-Ν.Π.Δ.Δ.) και η Επιτροπή Διδακτικής των Γεωεπιστημών του ΣΕΓ, για την ατεκμηρίωτη και αιφνίδια κατάργηση του μαθήματος επιλογής της Α΄ Λυκείου «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων» και την εν γένει υποβάθμιση των Γεωεπιστημών στην εκπαίδευση.

 Συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι με την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης με αριθμ. 74181/Δ2/15-6-2020, αιφνιδιαστικά και αναιτιολόγητα, αφαιρέθηκε από το ωρολόγιο πρόγραμμα της Α’ τάξης του Γενικού Λυκείου το μάθημα «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων». Η απαλοιφή αυτή είναι μείζονος σημασίας διότι σηματοδοτεί την παντελή απουσία οποιουδήποτε μαθήματος περιβαλλοντικού περιεχομένου από ολόκληρο το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου και μάλιστα χωρίς να έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση ή σχετική μελέτη (π.χ. από το ΙΕΠ).

Επειδή η κατάργηση του συγκεκριμένου μαθήματος είναι παντελώς αδικαιολόγητη αφού δεν εξυπηρετεί καμία εκπαιδευτική – παιδαγωγική αναγκαιότητα, τουναντίον συνιστά πλήρη απαξίωση των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, αλλά και της μέχρι σήμερα συνεισφοράς των γεωτεχνικών εκπαιδευτικών, οι οποίοι διδάσκουν επί σειρά ετών το συγκεκριμένο μάθημα.

Επειδή η χώρα μας είναι η πιο σεισμογενής στην Ευρώπη, και οι φυσικές καταστροφές (σεισμοί, πλημμύρες, κατολισθήσεις, πυρκαγιές) είναι πολύ συχνές και έχουν δυσμενέστατες επιπτώσεις στη φύση και στις ανθρώπινες δραστηριότητες, συχνά με απώλειες ανθρώπινων ζωών, είναι απαραίτητη η προετοιμασία και επιμόρφωση μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας των μαθητών σε σχετικά θέματα

Επειδή τα αποθέματα φυσικών υδρογονανθράκων και φυσικού αερίου και πετρελαίου καθώς και το γεωθερμικό δυναμικό της χώρας είναι μεγάλα, δημιουργώντας σημαντικές προοπτικές για το μέλλον και την ανάπτυξη της Ελλάδας

Επειδή η διασφάλιση της συνεχούς και πολύπλευρης περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών αποτελεί αδήριτη ανάγκη για κάθε σύγχρονη κοινωνία.

Το σύνολο των παραπάνω φορείς ζητά την άμεση τροποποίηση της ως άνω Υ.Α. και την ένταξη του εν λόγω μαθήματος ή ακόμη και άλλων αντίστοιχων στα προγράμματα σπουδών γενικής παιδείας των Γενικών Λυκείων.

Κατόπιν των ανωτέρω σας επισυνάπτω τις σχετικές επιστολές και ζητώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για να διορθώσετε την ατεκμηρίωτη αυτή απόφαση και να μας ενημερώσετε για τις ενέργειες σας σχετικά.

Η Αναφέρουσα βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

 

upourgeio

Περιφερειακές Επιτροπές Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, οι οποίες είναι αρμόδιες για την επιλογή των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θα τοποθετηθούν με θητεία στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία κατά το σχολικό έτος 2020-2021, συγκροτήθηκαν με απόφαση που υπέγραψε ο πρόεδρος της ΕΕΠΠΣ Γιώργος Καλκάνης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education