fbpx
 
 
 

steve jobs

Η ιστορία της ζωής του Steve Jobs είναι λίγο- πολύ γνωστή. Έχουν γραφτεί άλλωστε πολλά βιβλία, έχουν γραφεί ακόμα περισσότερα άρθρα, ενώ έχουν γυριστεί και κάποιες ταινίες. Ο ιδρυτής της Apple είχε μια ζωή γεμάτη τολμηρές επιλογές, ρίσκα, πειραματισμούς και καινοτομίες.

Κατά την διάρκεια της διαδρομής του, έχει πει 5 πράγματα τα οποία αξίζει να τα εφαρμόζεις και εσύ κάθε ημέρα. Το It’s Possible τα παραθέτει ένα προς ένα.
1# Aν αυτή ήταν η τελευταία ημέρα της ζωής σου, θα έκανες αυτό που ετοιμάζεσαι να κάνεις σήμερα;

Ο Steve Jobs δεν άφηνε καμία ημέρα να πάει χαμένη. Θεωρούσε την κάθε στιγμή σημαντική. Σε μια ομιλία του στους αποφοίτους του Στάμφορντ, που μνημονεύεται ακόμα και σήμερα, είχε αποκαλύψει την ερώτηση που έκανε κάθε ημέρα στον εαυτό του. Κάτι το οποίο τον βοηθούσε να λαμβάνει τις σωστές αποφάσεις στη ζωή του.

«Όταν ήμουν 17, διάβασα κάτι που έλεγε πάνω- κάτω: να ζεις την κάθε μέρα σου σαν να είναι η τελευταία» τόνισε αρχικά ο ιδρυτής της Apple. Και συνέχισε: «Αυτό μου έκανε εντύπωση κι από τότε, για 33 ολόκληρα χρόνια, κάθε πρωί κοιτάζομαι στον καθρέφτη και ρωτάω τον εαυτό μου: Αν αυτή ήταν η τελευταία ημέρα της ζωής σου, θα έκανες αυτό που ετοιμάζεσαι να κάνεις σήμερα; Όποτε η απάντηση ήταν όχι για πολύ καιρό, ήξερα πως κάτι έπρεπε να αλλάξω. Το να θυμάμαι πάντα πως σύντομα θα πεθάνω, ήταν η καλύτερη βοήθεια για να παίρνω τις σωστές αποφάσεις στη ζωή μου».
2# «Πάντα συμβούλευα τους νέους: Μην περιμένετε. Κάντε κάτι όταν είστε νέοι»

Κάποτε είχαν ρωτήσει τον Steve Jobs για το πως πήρε την απόφαση να ξεκινήσει την Apple στα 20s του. Και το εξήγησε: «Ήμασταν περίπου 20 χρονών, δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε. Δεν είχαμε οικογένειες, παιδιά, σπίτια. Δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε».

«Ακόμα και αν καταστρεφόμασταν, η εμπειρία που θα είχαμε λάβει θα ήταν 10 φορές πιο σημαντική. Άρα τι είχαμε να χάσουμε; Δεν υπήρχε ρίσκο» είπε ο Jobs. Καταλήγοντας: «Πάντα συμβούλευα τους νέους: Μην περιμένετε. Κάντε κάτι όταν είστε νέοι».
3# Αν δεν ρωτήσεις, δεν θα πάρεις ποτέ αυτό που θες

Ο ιδρυτής της Apple έχει τονίσει: «Εγώ απλά ρώταγα. Και όταν άλλοι άνθρωποι με ρωτούν σήμερα, προσπαθώ να ανταποκρίνομαι έτσι ώστε να ανταποδώσω την ευγνωμοσύνη μου». Κι όμως, πολλοί άνθρωποι δεν φτάνουν μέχρι το σημείο να ρωτήσουν. «Οι περισσότεροι άνθρωποι ποτέ δεν σηκώνουν το τηλέφωνο για να καλέσουν. Ποτέ δεν ζητούν. Και αυτό ίσως ξεχωρίζει τους ανθρώπους που κάνουν πράγματα, από αυτούς που απλά ονειρεύονται» έλεγε ο ιδρυτής της Apple.
4# «Δεν μπορείς να ενώσεις τις ‘κουκίδες’ κοιτάζοντας μπροστά…»

Όπως έλεγε ο Jobs: «creativity is just connecting things». Ο ίδιος είναι γνωστός για τα φαινομενικά άσχετα μαθήματα που έκανε σε όλη του την ζωή. Κάποτε ξεκίνησε να κάνει μαθήματα καλλιγραφίας μόνο και μόνο επειδή «τον ενδιέφερε». Δεν είχαν καμία σχέση με την ειδικότητα του. Στην συνέχεια όμως, εκείνα τα μαθήματα χρησίμεψαν για να φτιάξει την γραμματοσειρά του Macintosh. Όλα μπορούν να «συνδεθούν». Και ίσως εκεί είναι το μυστικό. Να δημιουργήσεις το δικό σου σχεδιάγραμμα από «κουκίδες» και στην συνέχεια να τις ενώσεις. Αλλά υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξεις.

«Δεν μπορείτε να ενώσετε τις κουκίδες κοιτώντας μπροστά. Μπορείτε να τις ενώσετε μόνο ενώ έχουν γίνει τα γεγονότα και κοιτώντας προς τα πίσω. Αρα αυτό που πρέπει να κάνεις αρχικά, είναι να πιστέψεις ότι οι κουκίδες θα συνδεθούν με κάποιο τρόπο στο μέλλον», τόνιζε ο Steve Jobs. Άκου το ένστικτο σου.

5# Τι ξεχωρίζει τους πετυχημένους από τους αποτυχημένους επιχειρηματίες; Κατά 50% παίζει ρόλο η επιμονή

Όλοι λένε ότι πηγαίνουν το ‘επιπλέον μίλι’. Σχεδόν κανείς δεν το κάνει στην πραγματικότητα. Οι περισσότεροι άνθρωποι που πηγαίνουν ως εκεί σκέφτονται: «Περιμενε – κανείς άλλος δεν είναι εδώ. Γιατί να το κάνω αυτό;». Και φεύγουν, για να μην επιστρέψουν ποτέ. Κι όμως, η επομονή κάνει την διαφορά. «Είμαι πεπισμένος, ότι αυτό που ξεχωρίζει τους πετυχημένους από τους αποτυχημένους επιχειρηματίες, έχει να κάνει κατά 50% με την επιμονή», είχε σημειώσει ο Jobs.

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

shutterstock 631963340 1600x900

Ποιοι είναι οι παράγοντες εκείνοι που μπορούν να διαφοροποιήσουν μία επιχείρηση από τον ανταγωνισμό και να την οδηγήσουν να γίνει market leader στην οnline αγορά όπου δραστηριοποιείται;

Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι για να διαφοροποιηθούν, χρειάζεται να εστιάσουν στη διαφοροποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες όταν ξεκινάνε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, πιστεύουν ότι μπορούν να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εστιάζοντας μόνο στο κομμάτι της διαφήμισης ή στο προφίλ το οποίο έχουν δημιουργήσει στην αγορά ή αντίστοιχα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχουν τα προϊόντα τους.

Επειδή όμως βρισκόμαστε στα τέλη του 2019 με worldwide ανταγωνισμό και με ένα καταναλωτικό κοινό που έχει πρόσβαση σε άπειρη πληροφορία, όλα αυτά τα στοιχεία από μόνα τους δεν μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Το καταναλωτικό κοινό εστιάζει στο τι έχει να κερδίσει μέσα από την αγορά μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας ή ενός συγκεκριμένου προϊόντος και τι έχει να κερδίσει επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα από ένα αντίστοιχο του ανταγωνισμού. Όλοι, λοιπόν, θέλουμε να πουλήσουμε online, η σωστή ερώτηση όμως που πρέπει να απαντηθεί είναι για ποιον λόγο εντέλει ο τελικός καταναλωτής θα επιλέξει το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι του ανταγωνισμού.

Προφανώς η διαφοροποίηση και το να γίνει μία επιχείρηση market leader είναι μια συνθήκη με πάρα πολλές παραμέτρους. Θα εστιάσουμε σε 3 βασικές από αυτές:

    Η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς
    Η προσωποποιημένη προσέγγιση που χρειάζεται πλέον να έχει το κοινό μας και
    Η επιλογή της πλατφόρμας, η οποία θα υποστηρίξει το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς

Ο στόχος προφανώς όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι να εντοπίσουν τον καταναλωτή ακριβώς σε εκείνο το σημείο όπου θα τον επηρεάσουν περισσότερο από άλλους, για να επιλέξει το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα για τις αγορές του.

Κάτι τέτοιο προϋποθέτει ανάλυση και κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και κυρίως να ξέρουμε το κοινό μας.

Όταν λοιπόν αναφέρομαι σε ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς, δεν αναφέρομαι σίγουρα ούτε στην αντίληψη που ενδεχομένως να έχει μια επιχείρηση για το κοινό της, ούτε στο τι πιστεύει γενικώς για την επικοινωνία που έχει αναπτύξει μαζί του.

Μία σε βάθος ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς δίνει τη δυνατότητα σε κάθε online επιχείρηση να μπορεί να δώσει απαντήσεις σχετικά:

    με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού της
    με τη συχνότητα με την οποία το κοινό κάνει τις αγορές του
    με τους λόγους για τους οποίους κάνει τις online αγορές του
    με το αν κάποιοι αγοράζουν για τους ίδιους ή για τις οικογένειές τους,
    με τους παράγοντες για τους οποίους κάποιοι επιλέγουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ακόμη και με τους παράγοντες για τους οποίους δεν το επιλέγουν
    με το ποιο είναι το brand awareness του ανταγωνισμού για το κοινό μας
    με συμπεριφορικές τάσεις
    με αγαπημένα brands και
    με μια πολύ μεγάλη σειρά ερωτήσεων που, ανάλογα με το επιτήδευμα, χρειάζεται ουσιαστικά να απαντηθούν.

Σίγουρα εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις, αν διεξάγετε μια πρωτογενής έρευνα αγοράς και να συνδυάσετε τα αποτελέσματα της με τα δεδομένα που καταγράφονται αυτή τη στιγμή στο Google Αnalytics. Και εκεί, μπορείτε ουσιαστικά να αναλύσετε το κοινό σας σε ξεχωριστά groups (λέγονται segments), με την βοήθεια των ποιοτικών δεδομένων που συγκεντρώσατε από την πρωτογενή έρευνα αγοράς, να κατασκευάσετε τα προφίλ των αγοραστών σας, τις λεγόμενες personas με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και συγκεκριμένες καταναλωτικές συμπεριφορές. Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει με την χρήση αλγορίθμων clustering, δηλαδή με machine learning (ML) methods.

Η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του κοινού σας μπορεί να σας δημιουργήσει εκπλήξεις. Να εντοπίσετε δυναμικά κοινά που ενδεχομένως πιστεύτε ότι έχετε και να μην τα έχετε καθόλου, άλλα κοινά τα οποία να είναι αρκετά επικερδή για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και μέχρι τότε να μην έχετε επικοινωνήσει καθόλου μαζί τους ή αντίστοιχα δυναμικά κοινά που πιστεύετε ότι όντως τα έχετε, να είναι πολύ λίγο πιστά σε εσάς και περισσότερο στον ανταγωνισμό σας.

Ανεξάρτητα βέβαια με τα αποτελέσματα που θα έχει μια πρωτογενής έρευνα αγοράς, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που θα σας δώσει είναι η δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το κοινό σας όχι πλέον μαζικά, αλλά εξατομικευμένα.

Γιατί τελικά είναι τόσο σημαντική η προσωποποιημένη προσέγγιση;

Aς δούμε λίγα νούμερα. Το 83% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να δώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα προκειμένου να έχουν εξατομικευμένη εμπειρία μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και η εξατομικευμένη εμπειρία φέρνει προφανώς αυξημένο conversion rate, για το οποίο παλεύουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, μεγαλύτερο life time value και σίγουρα customer rotation.

Το 74% των ερωτηθέντων επίσης αναφέρουν ότι θεωρούν πως είναι πολύτιμο να διατηρούνται updated τα προφίλ τους εφόσον αυτά χρησιμοποιούνται για να έχουν καλύτερη εμπειρία στη πλοήγησή τους και να λαμβάνουν πιο προσωποποιημένες προσφορές και προϊόντα. [Πηγή: Accenture 2018])

Άρα τι είδους τελικά προσωποποιημένες ενέργειες πρέπει να κάνετε, αν θέλετε να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και όντως να γίνετε ο market leader του δικού σας επιτηδεύματος;

Αναφερόμαστε:

    στη δημιουργία συγκεκριμένων προτάσεων και προσφορών προϊόντων, που βασίζονται στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με εξατομικευμένο περιεχόμενο σε ειδικές ενότητες του ηλεκτρονικού καταστήματος και
    με προσωποποιημένα e-mails, των οποίων το περιεχόμενο βασίζεται στο lifestyle του καταναλωτικού κοινού και στο ιστορικό των προηγούμενων πλοηγήσεων και αναγνωριστικών του συνηθειών.

Nα αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι τα προσωποποιημένα emails είναι κατά 26% πιο πιθανό να ανοιχτούν ενώ είναι κατά 760% καλύτερα στη δημιουργία τζίρου. [Πηγή: https://www.campaignmonitor.com/)

Ποια είναι η πρόκληση που έχετε;

Να βελτιώσετε την ψηφιακή εμπειρία που έχει ο κάθε χρήστης σας, χρησιμοποιώντας το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι του ανταγωνισμού

Είμαι σίγουρη ότι όσοι έχετε ασχοληθεί με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, δεν τα θεωρείτε απλά όλα αυτά. Και δεν είναι. Ένα από τα βασικά εμπόδια, σε ποσοστό 26%, είναι ότι ακόμη και σήμερα υπάρχει στην αγορά έλλειψη επαρκών γνώσεων, για να μπορεί κάποιος να χαράξει μια τέτοιου είδους στρατηγική. Ενώ σε ποσοστό 36% εμποδίζεται η όλη διαδικασία από τις ίδιες πλατφόρμες των ηλεκτρονικών καταστημάτων γιατί απλά δεν υποστηρίζουν τέτοιου είδους λειτουργίες και ενέργειες.

Η επιλογή της πλατφόρμας

Κι αν αναφερθούμε τώρα στην πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος, εκεί δεν σας κρύβω ότι ανοίγεται ένα τεράστιο κεφάλαιο. Τα τελευταία χρόνια γίνεται πάρα πολύς ντόρος τόσο στις δικές μας κοινότητες όσο και γενικώς σε επίπεδο πελατών, γύρω από το αν τελικά ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει στο ξεκίνημά του να στηθεί σε μια πλατφόρμα open source ή σε μια custom πλατφόρμα και τελικά πώς αυτό επηρεάζει την ανάπτυξη και την εξέλιξη του ίδιου του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η πραγματικότητα είναι ότι ουσιαστικό δίλημμα δεν υπάρχει. Γιατί όσο μεγαλώνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και όσο διαφοροποιούνται οι ανάγκες που αναδύονται μέσα από την πορεία λειτουργίας του, τόσο περισσότερο απαιτείται customization ενεργειών, ούτως ώστε να μπορέσει κάποιος να εξυπηρετήσει το κοινό του.

Δεν σας κρύβω ότι η επιλογή της πλατφόρμας είναι αρκετά σημαντική και θα πρέπει να απασχολεί αρκετά τις επιχειρήσεις, ειδικά εκείνες που ξεκινούν εξ ’αρχής να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μάλιστα, πολλές φορές δεν αξιολογείται σωστά η σημασία της και αυτό γιατί παίρνουμε κάποιες αποφάσεις με βάση τις ανάγκες που έχουμε εκείνη τη στιγμή και όχι με βάση τις ανάγκες που θα έχουμε σε 1,2,3 χρόνια λειτουργίας.

(ΠΗΓΗ:www.epixeiro.gr)

hpdell

Πρόκειται για την πρώτη γνωστή δημοσίως κυβερνητική εντολή με συγκεκριμένη στόχευση, που δίνεται σχετικά με τις κρατικές προμήθειες, προκειμένου αυτές να στραφούν σε εγχώριους προμηθευτές. Η νέα πολιτική εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής απεξάρτησης της Κίνας ολοένα περισσότερο από τις ξένες τεχνολογίες.

Η απόφαση, σύμφωνα με τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», πιθανώς θα πλήξει τις αμερικανικές πολυεθνικές εταιρείες τεχνολογίας όπως οι HP, Dell και Microsoft, που έχουν κάνει μεγάλες εξαγωγές στην Κίνα. Έρχεται ως απάντηση στην προσπάθεια των ΗΠΑ να περιορίσουν τη χρήση κινεζικής τεχνολογίας, καθώς ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ των δύο μεγάλων χωρών έχει σταδιακά αποκτήσει και χαρακτηριστικά «ψυχρού πολέμου» στο πεδίο της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας.

Η κυβέρνηση Τραμπ απαγόρευσε νωρίτερα φέτος -προτάσσοντας λόγους εθνικής ασφαλείας- στις εταιρείες των ΗΠΑ να συναλλάσσονται με την κινεζική εταιρεία Huawei (πρωτοπόρο στα δίκτυα πέμπτης γενιάς 5G) και ήδη οι αμερικανικές Google, Intel και Qualcomm έχουν ανακοινώσει ότι παγώνουν τη συνεργασία τους με τη Huawei. Η αμερικανική κυβέρνηση πιέζει τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να αποκλείσουν και αυτές την κινεζική εταιρεία από τα νέα ή μελλοντικά έργα εγκατάστασης δικτύων 5G.

Αναλυτές της χρηματιστηριακής εταιρείας China Securities εκτιμούν ότι 20 έως 30 εκατομμύρια ξένοι υπολογιστές και άλλα μέρη υλικού (hardware) θα πρέπει να αντικατασταθούν μετά τη νέα κυβερνητική πολιτική, που εξαγγέλθηκε μετά από προηγούμενη εντολή του κεντρικού γραφείου του Κομμουνιστικού Κόμματος και η οποία θα αρχίσει να τίθεται μαζικά σε εφαρμογή με το νέο έτος. Η νέα πολιτική ήδη βαφτίστηκε «3-5-2», επειδή αναμένεται το 30% των αναγκαίων αντικαταστάσεων να γίνει το 2020, το 50% το 2021 και το υπόλοιπο 20% το 2022.

Ο νόμος περί Ασφάλειας της χώρας που πέρασε το 2017, ζητούσε από τις δημόσιες υπηρεσίες και κρίσιμες υποδομές να χρησιμοποιούν «ασφαλή και ελεγχόμενη τεχνολογία». Οι πρόσφατοι δασμοί των ΗΠΑ σε βάρος της Κίνας έδωσαν επείγοντα χαρακτήρα στη νέα πολιτική αυτάρκειας και στήριξης των εγχώριων τεχνολογιών.

Η εταιρεία αναλύσεων Jefferies εκτιμά ότι οι αμερικανικές τεχνολογικές εταιρείες είχαν έως τώρα έσοδα περίπου 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως από την Κίνα, αν και ένα μεγάλο μέρος από αυτά προέρχεται από κινεζικές εταιρείες του ιδιωτικού τομέα.

Οι αναλυτές επίσης θεωρούν ότι η αντικατάσταση του λογισμικού με κινεζικό θα είναι πιο δύσκολο εγχείρημα από ό,τι των υπολογιστών, ιδίως επειδή στην Κίνα γίνεται ευρεία χρήση των αμερικανικών λειτουργικών συστημάτων Microsoft Windows και Aplle macOS. Τώρα πλέον οι δημόσιες υπηρεσίες θα πρέπει να βασιστούν εξ ολοκλήρου σε κινεζικής κατασκευής λειτουργικά συστήματα (όπως το Kylin OS) και αντίστοιχες εγχώριες εφαρμογές.

Αλλά και σε επίπεδο hardware ανακύπτουν δυσκολίες στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Για παράδειγμα, η κινεζική Lenovo που συναρμολογεί πολλά προϊόντα της στην Κίνα, προμηθεύεται τους επεξεργαστές της από την αμερικανική Intel και τα αποθηκευτικά μέσα της (drives) από τη νοτιοκορεατική Samsung.

Ερωτηματικό εξάλλου παραμένει κατά πόσο η νέα πολιτική για τις τεχνολογίες στο δημόσιο τομέα θα επηρεάσει και τις ιδιωτικές εταιρείες της Κίνας.

(ΠΗΓΗ:www.dikaiologitika.gr)

christmass gift

Υπάρχουν… και αυτές οι εταιρίες. Θα μπορούσε να είναι ένας εναλλακτικός τίτλος για το συγκεκριμένο θέμα. Η St. John Properties αποφάσισε να κάνει ένα πλουσιοπάροχο δώρο στους εργαζομένους της. Κατά την διάρκεια του χριστουγεννιάτικου πάρτι της, ανακοίνωσε πως θα μοιράσει στους 198 υπαλλήλους της το ποσό των 10 εκατ. δολαρίων Ως μπόνους. Και όπως είναι λογικό, την στιγμή της ανακοίνωσης οι εργαζόμενοι ξέσπασαν σε πανηγυρισμούς.

Ο ιδρυτής της αμερικανικής κτηματομεσιτικής εταιρίας και πρόεδρος, Edward St. John, είπε πως το ποσό που θα λάβει κάθε υπάλληλος εξαρτάται από το διάστημα που εργάζεται εκεί. «Ήθελα να το γιορτάσω και να έχει σημασία για όσους το κατάφεραν. Έχω το τιμόνι του πλοίου αλλά εκείνοι το οδηγούν», είπε ο ίδιος.

Το μπόνους κινείται κατά μέσο όρο στα 50.000 δολάρια, αν και κάποιοι υπάλληλοι πρόκειται να λάβουν περισσότερα από 250.000 δολάρια.

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

netflix2 1300x867

Μια αλλαγή που θα δυσαρεστήσει αρκετούς χρήστες βάσει σε εφαρμογή το Netflix: Ξεκινά να καταργεί τον δωρεάν μήνα. Ναι, εκείνες τις 30 ημέρες που παίρνεις δωρεάν, όταν γράφεσαι στην πλατφόρμα.

Δημοσιεύματα της Sun και της Mirror αναφέρουν πως η γνωστή πλατφόρμα αποφάσισε να αφαιρέσει την επιλογή του πρώτου δωρεάν μήνα στην εγγραφή.

Όπως τονίζεται, στην Μεγάλη Βρετανία, πλέον οι νέοι χρήστες δεν παίρνουν ως δώρο τις πρώτες 30 ημέρες, κάτι που αναμένεται να γίνει σε όλες τις χώρες παγκοσμίως όπως τονίζει η Mirror.

Να σημειώσουμε πάντως ότι μέχρι αυτή τη στιγμή, στην Ελλάδα είναι ενεργός ο δωρεάν μήνας. Αναμονή…

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education