fbpx
 
 
 

Το 2020 είναι εδώ. Και το παρακάτω γράφημα ίσως σου φανεί χρήσιμο. Είναι 10 συγκεκριμένα skills, που μπορούν να σε κάνουν περιζήτητο στην αγορά εργασίας, αυτή την χρονιά. Πόσα από αυτά έχεις;

https://i.pinimg.com/564x/38/72/0d/38720d9ea74ed3379517dac34aba491a.jpg

night mode

Τα τελευταία χρόνια αρκετές μελέτες βρήκαν πως ο μπλε φωτισμός των οθονών μας δημιουργεί προβλήματα στον ύπνο και πως όχι μόνο μας κρατάει ξύπνιους αλλά ακόμα και όταν κοιμόμαστε δεν ξεκουραζόμαστε όσο πρέπει. Αυτά τα συμπεράσματα των ερευνών έχουν υιοθετήσει καθολικά όλες οι εταιρίες smartphone και προσφέρουν πλέον “Night Mode” το οποίο προσαρμόζει τη θερμοκρασία των χρωμάτων σε πιο θερμά, μειώνοντας τον μπλε φωτισμό.

Ίσως όμως ο θερμός φωτισμός να μην έχει τα αποτελέσματα που θα θέλαμε. Μία νέα μελέτη από το University of Manchester δείχνει πως η κιτρινωπή απόχρωση των οθονών είναι το ίδιο κακή με τον μπλε φωτισμό, αν όχι χειρότερη.

Ο επικεφαλής ερευνητής, Dr. Tim Brown λέει πως το όλο θέμα με τον μπλε φωτισμό ξεκινά από μία ανακάλυψη 20 ετών, σύμφωνα με την οποία η μελανοψίνη, μία πρωτεϊνη του ματιού, είναι σημαντική για να ρυθμίζονται οι κιρκάδιοι ρυθμοί.

Το σύστημα της μελανοψίνης είναι εκεί για να ανιχνεύει τη φωτεινότητα. Επειδή η πρωτεΐνη αυτή ανίχνευε καλύτερα μικρού μήκους κύματος φωτόνια, θεωρήθηκε πως λειτουργούσε υπέρ του μπλε φωτισμού. Ωστόσο και τα κωνιοφόρα κύτταρα του αμφιβληστροειδούς παίζουν ρόλο καθώς καθορίζουν το χρώμα και κάνουν το αντίθετο από αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι.

Η μελέτη λοιπόν υποστηρίζει πως τα επίπεδα φωτεινότητας είναι πιο σημαντικά από το χρώμα όσον αφορά τη ρύθμιση του κιρκάδιου ρυθμού. Μάλιστα όταν το φως έχει την ίδια φωτεινότητα, το μπλε χρώμα είναι πιο ξεκούραστο από το κίτρινο.

Ωστόσο αξίζει να σημειώσουμε πως τα πειράματα πραγματοποιήθηκαν μόνο σε ποντίκια και έως τώρα απλά θεωρούμε πως το ίδιο ισχύει και για τους ανθρώπους. Ίσως το μόνο πραγματικό Night Mode είναι να αφήσουμε το τηλέφωνο στο κομοδίνο.

(ΠΗΓΗ:www.unboxholics.com)

steve jobs

Η ιστορία της ζωής του Steve Jobs είναι λίγο- πολύ γνωστή. Έχουν γραφτεί άλλωστε πολλά βιβλία, έχουν γραφεί ακόμα περισσότερα άρθρα, ενώ έχουν γυριστεί και κάποιες ταινίες. Ο ιδρυτής της Apple είχε μια ζωή γεμάτη τολμηρές επιλογές, ρίσκα, πειραματισμούς και καινοτομίες.

Κατά την διάρκεια της διαδρομής του, έχει πει 5 πράγματα τα οποία αξίζει να τα εφαρμόζεις και εσύ κάθε ημέρα. Το It’s Possible τα παραθέτει ένα προς ένα.
1# Aν αυτή ήταν η τελευταία ημέρα της ζωής σου, θα έκανες αυτό που ετοιμάζεσαι να κάνεις σήμερα;

Ο Steve Jobs δεν άφηνε καμία ημέρα να πάει χαμένη. Θεωρούσε την κάθε στιγμή σημαντική. Σε μια ομιλία του στους αποφοίτους του Στάμφορντ, που μνημονεύεται ακόμα και σήμερα, είχε αποκαλύψει την ερώτηση που έκανε κάθε ημέρα στον εαυτό του. Κάτι το οποίο τον βοηθούσε να λαμβάνει τις σωστές αποφάσεις στη ζωή του.

«Όταν ήμουν 17, διάβασα κάτι που έλεγε πάνω- κάτω: να ζεις την κάθε μέρα σου σαν να είναι η τελευταία» τόνισε αρχικά ο ιδρυτής της Apple. Και συνέχισε: «Αυτό μου έκανε εντύπωση κι από τότε, για 33 ολόκληρα χρόνια, κάθε πρωί κοιτάζομαι στον καθρέφτη και ρωτάω τον εαυτό μου: Αν αυτή ήταν η τελευταία ημέρα της ζωής σου, θα έκανες αυτό που ετοιμάζεσαι να κάνεις σήμερα; Όποτε η απάντηση ήταν όχι για πολύ καιρό, ήξερα πως κάτι έπρεπε να αλλάξω. Το να θυμάμαι πάντα πως σύντομα θα πεθάνω, ήταν η καλύτερη βοήθεια για να παίρνω τις σωστές αποφάσεις στη ζωή μου».
2# «Πάντα συμβούλευα τους νέους: Μην περιμένετε. Κάντε κάτι όταν είστε νέοι»

Κάποτε είχαν ρωτήσει τον Steve Jobs για το πως πήρε την απόφαση να ξεκινήσει την Apple στα 20s του. Και το εξήγησε: «Ήμασταν περίπου 20 χρονών, δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε. Δεν είχαμε οικογένειες, παιδιά, σπίτια. Δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε».

«Ακόμα και αν καταστρεφόμασταν, η εμπειρία που θα είχαμε λάβει θα ήταν 10 φορές πιο σημαντική. Άρα τι είχαμε να χάσουμε; Δεν υπήρχε ρίσκο» είπε ο Jobs. Καταλήγοντας: «Πάντα συμβούλευα τους νέους: Μην περιμένετε. Κάντε κάτι όταν είστε νέοι».
3# Αν δεν ρωτήσεις, δεν θα πάρεις ποτέ αυτό που θες

Ο ιδρυτής της Apple έχει τονίσει: «Εγώ απλά ρώταγα. Και όταν άλλοι άνθρωποι με ρωτούν σήμερα, προσπαθώ να ανταποκρίνομαι έτσι ώστε να ανταποδώσω την ευγνωμοσύνη μου». Κι όμως, πολλοί άνθρωποι δεν φτάνουν μέχρι το σημείο να ρωτήσουν. «Οι περισσότεροι άνθρωποι ποτέ δεν σηκώνουν το τηλέφωνο για να καλέσουν. Ποτέ δεν ζητούν. Και αυτό ίσως ξεχωρίζει τους ανθρώπους που κάνουν πράγματα, από αυτούς που απλά ονειρεύονται» έλεγε ο ιδρυτής της Apple.
4# «Δεν μπορείς να ενώσεις τις ‘κουκίδες’ κοιτάζοντας μπροστά…»

Όπως έλεγε ο Jobs: «creativity is just connecting things». Ο ίδιος είναι γνωστός για τα φαινομενικά άσχετα μαθήματα που έκανε σε όλη του την ζωή. Κάποτε ξεκίνησε να κάνει μαθήματα καλλιγραφίας μόνο και μόνο επειδή «τον ενδιέφερε». Δεν είχαν καμία σχέση με την ειδικότητα του. Στην συνέχεια όμως, εκείνα τα μαθήματα χρησίμεψαν για να φτιάξει την γραμματοσειρά του Macintosh. Όλα μπορούν να «συνδεθούν». Και ίσως εκεί είναι το μυστικό. Να δημιουργήσεις το δικό σου σχεδιάγραμμα από «κουκίδες» και στην συνέχεια να τις ενώσεις. Αλλά υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξεις.

«Δεν μπορείτε να ενώσετε τις κουκίδες κοιτώντας μπροστά. Μπορείτε να τις ενώσετε μόνο ενώ έχουν γίνει τα γεγονότα και κοιτώντας προς τα πίσω. Αρα αυτό που πρέπει να κάνεις αρχικά, είναι να πιστέψεις ότι οι κουκίδες θα συνδεθούν με κάποιο τρόπο στο μέλλον», τόνιζε ο Steve Jobs. Άκου το ένστικτο σου.

5# Τι ξεχωρίζει τους πετυχημένους από τους αποτυχημένους επιχειρηματίες; Κατά 50% παίζει ρόλο η επιμονή

Όλοι λένε ότι πηγαίνουν το ‘επιπλέον μίλι’. Σχεδόν κανείς δεν το κάνει στην πραγματικότητα. Οι περισσότεροι άνθρωποι που πηγαίνουν ως εκεί σκέφτονται: «Περιμενε – κανείς άλλος δεν είναι εδώ. Γιατί να το κάνω αυτό;». Και φεύγουν, για να μην επιστρέψουν ποτέ. Κι όμως, η επομονή κάνει την διαφορά. «Είμαι πεπισμένος, ότι αυτό που ξεχωρίζει τους πετυχημένους από τους αποτυχημένους επιχειρηματίες, έχει να κάνει κατά 50% με την επιμονή», είχε σημειώσει ο Jobs.

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

jon flobrant 283324 unsplash 1200x800 1181x755

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Jack Ma δεν βρίσκεται στο «τιμόνι» της Alibaba. Το είχε πει εδώ καιρό. Σχεδίαζε να αποχωρήσει από την θέση του προέδρου. Και το έκανε πράξη. «Δεν θέλω να πεθάνω μέσα σε ένα γραφείο», έλεγε ο Jack Ma πριν από 1 χρόνο.

Πρόκειται για τον άνθρωπο που ξεκίνησε από το μηδέν, και έχτισε έναν κολοσσό. Ο ίδιος μάλιστα δεν είχε αρχικά καμία σχέση με επιχειρήσεις και τεχνολογία. Ήταν ένας φτωχός δάσκαλος, γεννημένος σε μια μικρή πόλη της Κίνας.

Κατάφερε όμως να δει μπροστά από την εποχή του, να ιδρύσει την Alibaba και να γίνει ένας από τους πιο πετυχημένους επιχειρηματίες στον κόσμο. Κάνοντας παράλληλα την ζωή αρκετών ανθρώπων καλύτερη.

Κατά την διάρκεια της διαδρομής του, έχει πει αρκετές χρήσιμες φράσεις, που σίγουρα λειτουργούν ως συμβουλές για τους νέους επιχειρηματίες (και όχι μόνο).

1# Αν δεν τα παρατήσεις, έχεις ακόμα μια ευκαρία

2# Είπα στον γιό μου: Δεν χρειάζεται να είσαι μέσα στους 3 καλύτερους στην τάξη σου. Το να είσαι κάπου στη μέση είναι εντάξει, από τη στιγμή που οι βαθμοί σου δεν είναι τόσο κακοί. Μόνο αυτού του είδους οι άνθρωποι έχουν ελεύθερο χρόνο για να μάθουν άλλα skills.

3# Ένα σπουδαίος επιχειρηματίας είναι πάντα αισιόδοξος

4# Αποδέξου ότι θα υπάρξουν απορρήψεις στη ζωή σου

5# Να είσαι προετοιμασμένος για έναν «μαραθώνιο». Αν πιστεύεις ότι θα τα καταφέρεις σε 3 χρόνια, προετοιμάσου για 5 χρόνια προσπάθειας. Μην περιμένεις να φτάσεις στην επιτυχία μέσα σε μια νύχτα.

6# Δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά πράγματα, για να ξεκινήσεις. Πρέπει να βρεις ανθρώπους που είναι πιο έξυπνοι από εσένα

7# Μην εστιάζεις σε πράγματα που είναι hot τώρα. Ένας από τους λόγους που εμείς πετύχαμε πριν 18 χρόνια, ήταν γιατί το ίντερνετ δεν ήταν hot ακόμα.

8# Μην προσπαθείτε να γίνετε ο Jack Ma. Να είστε απλά ο εαυτός σας

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

shutterstock 631963340 1600x900

Ποιοι είναι οι παράγοντες εκείνοι που μπορούν να διαφοροποιήσουν μία επιχείρηση από τον ανταγωνισμό και να την οδηγήσουν να γίνει market leader στην οnline αγορά όπου δραστηριοποιείται;

Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι για να διαφοροποιηθούν, χρειάζεται να εστιάσουν στη διαφοροποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες όταν ξεκινάνε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, πιστεύουν ότι μπορούν να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εστιάζοντας μόνο στο κομμάτι της διαφήμισης ή στο προφίλ το οποίο έχουν δημιουργήσει στην αγορά ή αντίστοιχα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχουν τα προϊόντα τους.

Επειδή όμως βρισκόμαστε στα τέλη του 2019 με worldwide ανταγωνισμό και με ένα καταναλωτικό κοινό που έχει πρόσβαση σε άπειρη πληροφορία, όλα αυτά τα στοιχεία από μόνα τους δεν μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Το καταναλωτικό κοινό εστιάζει στο τι έχει να κερδίσει μέσα από την αγορά μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας ή ενός συγκεκριμένου προϊόντος και τι έχει να κερδίσει επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα από ένα αντίστοιχο του ανταγωνισμού. Όλοι, λοιπόν, θέλουμε να πουλήσουμε online, η σωστή ερώτηση όμως που πρέπει να απαντηθεί είναι για ποιον λόγο εντέλει ο τελικός καταναλωτής θα επιλέξει το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι του ανταγωνισμού.

Προφανώς η διαφοροποίηση και το να γίνει μία επιχείρηση market leader είναι μια συνθήκη με πάρα πολλές παραμέτρους. Θα εστιάσουμε σε 3 βασικές από αυτές:

    Η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς
    Η προσωποποιημένη προσέγγιση που χρειάζεται πλέον να έχει το κοινό μας και
    Η επιλογή της πλατφόρμας, η οποία θα υποστηρίξει το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς

Ο στόχος προφανώς όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι να εντοπίσουν τον καταναλωτή ακριβώς σε εκείνο το σημείο όπου θα τον επηρεάσουν περισσότερο από άλλους, για να επιλέξει το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα για τις αγορές του.

Κάτι τέτοιο προϋποθέτει ανάλυση και κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και κυρίως να ξέρουμε το κοινό μας.

Όταν λοιπόν αναφέρομαι σε ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς, δεν αναφέρομαι σίγουρα ούτε στην αντίληψη που ενδεχομένως να έχει μια επιχείρηση για το κοινό της, ούτε στο τι πιστεύει γενικώς για την επικοινωνία που έχει αναπτύξει μαζί του.

Μία σε βάθος ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς δίνει τη δυνατότητα σε κάθε online επιχείρηση να μπορεί να δώσει απαντήσεις σχετικά:

    με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού της
    με τη συχνότητα με την οποία το κοινό κάνει τις αγορές του
    με τους λόγους για τους οποίους κάνει τις online αγορές του
    με το αν κάποιοι αγοράζουν για τους ίδιους ή για τις οικογένειές τους,
    με τους παράγοντες για τους οποίους κάποιοι επιλέγουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ακόμη και με τους παράγοντες για τους οποίους δεν το επιλέγουν
    με το ποιο είναι το brand awareness του ανταγωνισμού για το κοινό μας
    με συμπεριφορικές τάσεις
    με αγαπημένα brands και
    με μια πολύ μεγάλη σειρά ερωτήσεων που, ανάλογα με το επιτήδευμα, χρειάζεται ουσιαστικά να απαντηθούν.

Σίγουρα εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις, αν διεξάγετε μια πρωτογενής έρευνα αγοράς και να συνδυάσετε τα αποτελέσματα της με τα δεδομένα που καταγράφονται αυτή τη στιγμή στο Google Αnalytics. Και εκεί, μπορείτε ουσιαστικά να αναλύσετε το κοινό σας σε ξεχωριστά groups (λέγονται segments), με την βοήθεια των ποιοτικών δεδομένων που συγκεντρώσατε από την πρωτογενή έρευνα αγοράς, να κατασκευάσετε τα προφίλ των αγοραστών σας, τις λεγόμενες personas με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και συγκεκριμένες καταναλωτικές συμπεριφορές. Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει με την χρήση αλγορίθμων clustering, δηλαδή με machine learning (ML) methods.

Η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του κοινού σας μπορεί να σας δημιουργήσει εκπλήξεις. Να εντοπίσετε δυναμικά κοινά που ενδεχομένως πιστεύτε ότι έχετε και να μην τα έχετε καθόλου, άλλα κοινά τα οποία να είναι αρκετά επικερδή για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και μέχρι τότε να μην έχετε επικοινωνήσει καθόλου μαζί τους ή αντίστοιχα δυναμικά κοινά που πιστεύετε ότι όντως τα έχετε, να είναι πολύ λίγο πιστά σε εσάς και περισσότερο στον ανταγωνισμό σας.

Ανεξάρτητα βέβαια με τα αποτελέσματα που θα έχει μια πρωτογενής έρευνα αγοράς, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που θα σας δώσει είναι η δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το κοινό σας όχι πλέον μαζικά, αλλά εξατομικευμένα.

Γιατί τελικά είναι τόσο σημαντική η προσωποποιημένη προσέγγιση;

Aς δούμε λίγα νούμερα. Το 83% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να δώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα προκειμένου να έχουν εξατομικευμένη εμπειρία μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και η εξατομικευμένη εμπειρία φέρνει προφανώς αυξημένο conversion rate, για το οποίο παλεύουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, μεγαλύτερο life time value και σίγουρα customer rotation.

Το 74% των ερωτηθέντων επίσης αναφέρουν ότι θεωρούν πως είναι πολύτιμο να διατηρούνται updated τα προφίλ τους εφόσον αυτά χρησιμοποιούνται για να έχουν καλύτερη εμπειρία στη πλοήγησή τους και να λαμβάνουν πιο προσωποποιημένες προσφορές και προϊόντα. [Πηγή: Accenture 2018])

Άρα τι είδους τελικά προσωποποιημένες ενέργειες πρέπει να κάνετε, αν θέλετε να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και όντως να γίνετε ο market leader του δικού σας επιτηδεύματος;

Αναφερόμαστε:

    στη δημιουργία συγκεκριμένων προτάσεων και προσφορών προϊόντων, που βασίζονται στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με εξατομικευμένο περιεχόμενο σε ειδικές ενότητες του ηλεκτρονικού καταστήματος και
    με προσωποποιημένα e-mails, των οποίων το περιεχόμενο βασίζεται στο lifestyle του καταναλωτικού κοινού και στο ιστορικό των προηγούμενων πλοηγήσεων και αναγνωριστικών του συνηθειών.

Nα αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι τα προσωποποιημένα emails είναι κατά 26% πιο πιθανό να ανοιχτούν ενώ είναι κατά 760% καλύτερα στη δημιουργία τζίρου. [Πηγή: https://www.campaignmonitor.com/)

Ποια είναι η πρόκληση που έχετε;

Να βελτιώσετε την ψηφιακή εμπειρία που έχει ο κάθε χρήστης σας, χρησιμοποιώντας το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι του ανταγωνισμού

Είμαι σίγουρη ότι όσοι έχετε ασχοληθεί με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, δεν τα θεωρείτε απλά όλα αυτά. Και δεν είναι. Ένα από τα βασικά εμπόδια, σε ποσοστό 26%, είναι ότι ακόμη και σήμερα υπάρχει στην αγορά έλλειψη επαρκών γνώσεων, για να μπορεί κάποιος να χαράξει μια τέτοιου είδους στρατηγική. Ενώ σε ποσοστό 36% εμποδίζεται η όλη διαδικασία από τις ίδιες πλατφόρμες των ηλεκτρονικών καταστημάτων γιατί απλά δεν υποστηρίζουν τέτοιου είδους λειτουργίες και ενέργειες.

Η επιλογή της πλατφόρμας

Κι αν αναφερθούμε τώρα στην πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος, εκεί δεν σας κρύβω ότι ανοίγεται ένα τεράστιο κεφάλαιο. Τα τελευταία χρόνια γίνεται πάρα πολύς ντόρος τόσο στις δικές μας κοινότητες όσο και γενικώς σε επίπεδο πελατών, γύρω από το αν τελικά ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει στο ξεκίνημά του να στηθεί σε μια πλατφόρμα open source ή σε μια custom πλατφόρμα και τελικά πώς αυτό επηρεάζει την ανάπτυξη και την εξέλιξη του ίδιου του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η πραγματικότητα είναι ότι ουσιαστικό δίλημμα δεν υπάρχει. Γιατί όσο μεγαλώνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και όσο διαφοροποιούνται οι ανάγκες που αναδύονται μέσα από την πορεία λειτουργίας του, τόσο περισσότερο απαιτείται customization ενεργειών, ούτως ώστε να μπορέσει κάποιος να εξυπηρετήσει το κοινό του.

Δεν σας κρύβω ότι η επιλογή της πλατφόρμας είναι αρκετά σημαντική και θα πρέπει να απασχολεί αρκετά τις επιχειρήσεις, ειδικά εκείνες που ξεκινούν εξ ’αρχής να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μάλιστα, πολλές φορές δεν αξιολογείται σωστά η σημασία της και αυτό γιατί παίρνουμε κάποιες αποφάσεις με βάση τις ανάγκες που έχουμε εκείνη τη στιγμή και όχι με βάση τις ανάγκες που θα έχουμε σε 1,2,3 χρόνια λειτουργίας.

(ΠΗΓΗ:www.epixeiro.gr)

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Easy Education