foitites aei prytaneis e1498894751496

 

14-11-2019 Αποτελέσματα μετεγγραφών ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020 – Εκκίνηση διαδικασίας υποβολής ενστάσεων

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφών είναι διαθέσιμα από σήμερα Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής Μετεγγραφών 2019.

Υποβλήθηκαν 10.753 αιτήσεις με μοριοδοτούμενους λόγους (κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια), από τις οποίες 70 υποβλήθηκαν από φοιτητές που έχουν εισαχθεί στα ΑΕΙ με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, 147 από φοιτητές οι οποίοι δήλωσαν ότι εμπίπτουν στις κατηγορίες της παραγράφου 8 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και οι υπόλοιπες 10.536 από φοιτητές οι οποίοι δήλωσαν ότι πληρούν κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια.

Επιπλέον, υποβλήθηκαν 3883 αιτήσεις από αδελφούς προπτυχιακούς φοιτητές οι οποίοι πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις του στοιχείου ε) της παρ. 8 του ν.4332/2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Μετεγγράφονται:

α) 5434 φοιτητές με μοριοδοτούμενους λόγους (κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια), εκ των οποίων οι 145 είναι οι δικαιούχοι της υποπαραγράφου β της παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και οι 50 είναι Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, και

β) 3868 αδελφοί προπτυχιακοί φοιτητές.

Επιπλέον υποβλήθηκαν 52 αιτήσεις από φοιτητές κυπριακής καταγωγής, εκ των οποίων κρίθηκαν επιτυχόντες οι 31.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδεθούν στην ειδική εφαρμογή με τους κωδικούς με τους οποίους υπέβαλαν την αίτησή τους μέσω του σχετικού συνδέσμου https://transfer.it.minedu.gov.gr ή μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων από σχετικό σύνδεσμο.

Ενστάσεις-αιτήσεις θεραπείας θα υποβάλλονται μέσω της ανωτέρω ηλεκτρονικής εφαρμογής από την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου έως και την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019.

 

Πηγή: www.minedu.gov.gr

kerameos antoniou

Θα σχεδιαστεί ένα νέο μοντέλο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο του ΙΕΠ - «Προσωπική μου άποψη δεν είναι να πάμε σε επιμορφωτικές δράσεις στυλ γουέμπλεϊ, δηλαδή μαζεύουμε πέντε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ένα σαββατοκύριακο, καφέδες, κουλουράκια, σηκώνεται ο καθένας λέει το δικό του, το μακρύ του, το κοντό του» διευκρίνισε ο Ιωάννης Αντωνίου

«Πιστεύω σε ένα σχολείο γνώσης, καινοτομίας και αριστείας, με σημαντικό βαθμό αυτονομίας από τους μηχανισμούς της κεντρικής διοίκησης, με εκπαιδευτικούς ελεύθερους να αναπτύξουν τις δημιουργικές τους ικανότητες και συνεχώς επιμορφούμενους» ανέφερε μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο νέος πρόεδρος του ΙΕΠ, Ιωάννης Αντωνίου.

Παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ο κ. Αντωνίου σημείωσε τα εξής:

- Πιστεύω στην περιοδική αξιολόγηση δομών, λειτουργιών, προγραμμάτων και ανθρώπινου δυναμικού. Αντιλαμβάνομαι την αξιολόγηση ως μια διαδικασία άμεσα συναρτημένη με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ως ένα εργαλείο ατομικής και συστημικής αυτογνωσίας και αναστοχασμού, που έχει ως στόχο, τη διαρκή βελτίωση ανθρώπων, λειτουργιών και αποτελεσμάτων.

- Σχετικά με την επιμόρφωση, πρακτικά έχει να γίνει επιμόρφωση από το 2010-11. Μαζικές δράσεις επιμόρφωσης δεν έχουν γίνει στην εκπαίδευση εδώ και 9 χρόνια. Κύριε Πρόεδρε, αυτό είναι μία τεράστια τρύπα. Εμείς είχαμε ετοιμάσει πρόγραμμα επιμόρφωσης το 2013-14. Δεν μου αρέσει να το λέω αυτό το «δεν προλάβαμε», γιατί έχει γίνει και ανέκδοτο, αλλά ας πούμε πραγματικά δεν προλάβαμε να προωθήσουμε αυτό το πρώτο της επιμόρφωσης. Είναι επίσης μία από τις προτεραιότητες που θέλουμε να ξεκινήσουμε.

- Θα χρειαστεί λίγος χρόνος να δούμε το μοντέλο της επιμόρφωσης. Εμένα η προσωπική μου άποψη δεν είναι να πάμε σε επιμορφωτικές δράσεις στυλ γουέμπλεϊ, δηλαδή μαζεύουμε πέντε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ένα σαββατοκύριακο, καφέδες, κουλουράκια, σηκώνεται ο καθένας λέει το δικό του, το μακρύ του, το κοντό του, «γεια σας, φύγαμε», αποτέλεσμα τίποτα.

- Δηλαδή, γίνανε πολλές τέτοιες δράσεις και αυτές τις δράσεις πρέπει να τις διορθώσουμε. Στη δική μου αντίληψη ένα project επιμόρφωσης για να είναι αποτελεσματικό πρέπει να είναι μέσα στο σχολείο, να είναι άμεσα συναρτημένο τέλος πάντων με το σχολείο και μάλιστα χρησιμοποιώντας και το θεσμό του μέντορα, -που πρέπει να ξαναδούμε τα χαρακτηριστικά του και όλα αυτά γενικά να τα ξαναδούμε- αυτό να πάρει και τα χαρακτηριστικά του apprenticeship, δηλαδή της μαθητείας των νεότερων, στη βάση της πείρας των παλαιότερων. Αυτό και λιγότερα λεφτά κοστίζει, αυτό είναι και πολύ πιο αποτελεσματικό.

Κεραμέως: Fake news τα περί τιμωρητικής αξιολόγησης

«Το έχουμε διαμηνύσει σε όλους τους τόνους και προεκλογικά και μετεκλογικά και όλη η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός. Η αξιολόγηση για εμάς έχει διπλή στόχευση, πρώτον, να επιβραβεύσει τους άριστους και, δεύτερον, να δώσει κίνητρα μέσω επιμόρφωσης σε όσους δεν αποδίδουν ακόμη επαρκώς» τόνισε μιλώντας στη Βουλή η υπουργός Παιδείας. Η Νίκη Κεραμέως σημειώσε πως  πρόκειται για ένα σημαντικό κεφάλαιο στο οποίο, η πολιτεία δεν έχει σταθεί όπως θα έπρεπε απέναντι στους εκπαιδευτικούς, ενώ άσκησε δριμεία κριτική στον τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ που μίλησε για «τιμωρητική αξιολόγηση».

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

kinitopoiisifoitit

Η λίστα με τις σχολές που τελούν υπό κατάληψη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της Ελλάδας

Νέος γύρος καταλήψεων λαμβάνει χώρα σε σχολές, σε ολόκληρη την Ελλάδα, ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης στο χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και στον απόηχο των γεγονότων της ΑΣΟΕΕ, καθώς και εν όψει της επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Έπειτα από γύρο γενικών συνελεύσεων την Τρίτη, αποφασίστηκαν καταλήψεις από αύριο, Τετάρτη μέχρι και τον εορτασμό του Πολυτεχνείου την Κυριακή σε 22 σχολές της Αθήνας.

Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί φοιτητικό συλλαλητήριο για τις 12 το μεσημέρι στην Αθήνα, στα Προπύλαια.

Οι κλειστές σχολές στην Αθήνα είναι:

    Ιατρική
    Νομική
    Παιδαγωγικό
    Πάντειος
    Πολιτικό Νομικής
    Φιλοσοφική
    Μαθηματικό
    Φυσικό
    Αρχιτεκτονική
    Πολιτικοί Μηχανικοί
    Μηχανολόγοι
    Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΕΜΠ)
    Χημικοί Μηχανικοί
    Μεταλλειολόγοι
    Ηλεκτρολόγοι (ΕΜΠ)
    ΑΣΚΤ
    Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών
    Ναυπηγών ΕΜΠ
    Αρχιτεκτονική ΕΜΠ

Καταλήψεις έχουν προγραμματιστεί και σε σχολές της επαρχίας.

Συγκεκριμένα:

    Φιλολογία Θεσσαλονίκης
    Ιστορικό - Αρχαιολογικό Θεσσαλονίκης
    Αγγλική Φιλολογία Θεσσαλονίκης
    Μαθηματικό Πάτρας
    Βιολογικό Πάτρας
    Τμήμα Διοίκησης
    Οικονομίας & Επικοινωνίας Πολιτιστικών & Τουριστικών Μονάδων Άμφισσας
    Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) Χανίων
    Ψυχολογία Θεσσαλονίκης
    Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας
    Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Θεσσαλονίκης
    Αγγλική Φιλολογία Θεσσαλονίκης

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

epeteios politex15112018935

Εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Αναφορικά με τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την επέτειο του Πολυτεχνείου, σας γνωρίζουμε τα εξής:

1.    Σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης γίνονται εκδηλώσεις, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 6 του άρθρου 3 του Προεδρικού Διατάγματος 79/2017. Για το σχολικό έτος 2019-2020, οι εν λόγω εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019.

2.    Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές.

3.    Η χρονική διάρκεια και το περιεχόμενο του εορτασμού των εκδηλώσεων καθορίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

4.    Με ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων ειδοποιούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες για την ώρα αποχώρησης των μαθητών από το σχολείο 2 μέρες πριν.
 
Για τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι εορταστικές επετειακές εκδηλώσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.6 του άρθ.2 της με αρ. πρωτ. 79942/ΓΔ4/21-5- 2019 (Β΄ 2005) Υ.Α.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

kerameos 13 1

Η Νίκη Κεραμέως δήλωσε πως ζητήματα δημοσίας τάξης αποτελούν αρμοδιότητα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Για την πραγματοποίηση επιχειρήσεων σε ακαδημαϊκούς χώρους υπάρχει συνεννόηση με τις πρυτανικές αρχές

Στα χθεσινά γεγονότα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο αναφέρθηκε μιλώντας στο Πρακτορείο FM η υπουργός Παιδείας, εξαπολύοντας βολές κατά του ΣΥΡΙΖΑ.

Σχολιάζοντας την έντονη αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την αστυνομική επέμβαση στην ΑΣΟΕΕ, είπε πως προηγήθηκε η έρευνα των αστυνομικών αρχών το πρωί της Κυριακής, όπου στον χώρο του πανεπιστημίου βρέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία, ρόπαλα κράνη και εξοπλισμός που δεν έχει σχέση με την ακαδημαϊκή λειτουργία.

Σύμφωνα με την υπουργό, η συγκεκριμένη επιχείρηση απέδειξε πως ήταν αναγκαία η διάταξη για την κατάργηση του ασύλου, η οποία απέδωσε το πανεπιστήμιο στους φοιτητές, σύμφωνα πάντα με την υπουργό.

Εν συνεχεία τόνισε πως «προκαλεί αλγεινή εντύπωση» η σιωπή του ΣΥΡΙΖΑ για την συγκεκριμένη επέμβαση, ενώ επέκρινε βουλευτές της αντιπολίτευσης που έδωσαν το «παρών» στην ΑΣΟΕΕ «για να υπερασπιστούν τους καταληψίες και όσους θέλουν τις σχολές-ορμητήρια», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση για τον ρόλο των πρυτανικών αρχών, δήλωσε πως ζητήματα δημοσίας τάξης αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ενώ υπάρχει συνεννόηση με τις πρυτανικές αρχές για την πραγματοποίηση επιχειρήσεων σε ακαδημαϊκούς χώρους.

«Η κατάσταση άλλαξε άρδην», σχολίασε η υπουργός για τα αποτελέσματα της διάταξης για την κατάργηση του ασύλου, καθώς «το παρεμπόριο σταμάτησε να ανθεί» στην ΑΣΟΕΕ, ενώ ανέφερε πως αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά φαινόμενα διακίνησης ναρκωτικών στο ΑΠΘ.

«Η κοινωνία στηρίζει την συγκεκριμένη διάταξη» προσέθεσε η υπουργός.

Σχετικά με ενδεχόμενη ανησυχία του υπουργείου για εντάσεις λόγω της επετείου του Πολυτεχνείου και της δολοφονίας Γρηγορόπουλου, η υπουργός αντέτεινε πως η ηγεσίας του υπουργείου αντιμετωπίζει με ψυχραιμία την κατάσταση καθώς «η συντριπτική πλειοψηφία συμφωνεί (σ.σ με την κατάργηση του ασύλου) και οι ισχνές μειοψηφίες δεν μπορούν να αλλάξουν τη συνολική εικόνα», ενώ κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση για αδράνεια σε φαινόμενα διαχείρισης της δημόσιας τάξης.

Σε ερώτηση για τις επικείμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες και το ενδεχόμενο να ενσωματωθεί διάταξη για την απαγόρευση καταλήψεων των πανεπιστημίων, η υπουργός Παιδείας απάντησε αρνητικά.

«Ό, τι είχαμε να κάνουμε, το κάναμε. Πλέον μένει η εφαρμογή της διάταξης (σ.σ για την κατάργηση του ασύλου). Εστιάζουμε σε άλλα ζητήματα, με αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης».

Ενδεικτικά με τις επικείμενες αλλαγές ανέφερε:

Βασική εκπαίδευση

- Αύξηση του ρόλου του διευθυντή

- Έμφαση σε ήπιες δεξιότητες, εκμάθηση του ψηφιακού περιβάλλοντος

- Έμφαση στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

- Εισαγωγή νέων θεματικών όπως: Εθελοντισμός, διατροφή, περιβαλλοντική εκπαίδευση, νέες τεχνολογίες κ.α

Τριτοβάθμια εκπαίδευση

-Ενίσχυση του αυτοδιοίκητου

-Ενίσχυση της ανεξάρτητης αρχής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

-Ενίσχυση της εξωστρέφειας των ΑΕΙ

-Αύξηση των ξενόγλωσσων τμημάτων

-Διεύρυνση των οικονομικών πόρων

Σε ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο θέσπισης ελέγχου εισόδου στα ΑΕΙ, η υπουργός Παιδείας αρκέστηκε να απαντήσει πως βρίσκεται «σε συνεχείς συζητήσεις με τα πανεπιστήμια, η πολιτεία συζητά με τις πρυτανικές αρχές και αξιολογούμε τις προτάσεις τους». Με παράδειγμα την έγκριση της απελευθέρωσης των μεταπτυχιακών κατόπιν αιτήματος των πρυτανικών αρχών, η υπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση «επιστρέφει τις αρμοδιότητες στα ΑΕΙ.

Ερωτώμενη για τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας στην τοποθέτηση του Ιωάννη Αντωνίου στη θέση του προέδρου του ΙΕΠ, η υπουργός ανέφερε ότι πρόκειται για «έγκριτο επιστήμονα και πρόσωπο συνολικής αποδοχής». «Έχει 35 χρόνια εμπειρίας, κυρίως στη δημόσια εκπαίδευση, έχει διατελέσει πρόεδρος του ΙΕΠ, έχει δώσει αγώνα για τα πρότυπα-πειραματικά σχολεία», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με τις επόμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες και το σχετικό χρονοδιάγραμμα, η υπουργός επιβεβαίωσε πως την επόμενη εβδομάδα θα επέλθει ρύθμιση για τους πόρους των πανεπιστημίων (ΕΛΚΕ) καθώς και η ενίσχυση της ανεξάρτητης αρχής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τέλος, σχετικά με την αναστολή λειτουργίας των 37 νέων ακαδημαϊκών τμημάτων, η υπουργός τόνισε ότι τα τμήματα δεν είχαν συσταθεί και θα λειτουργούσαν από το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. Ανέφερε πως η ίδρυση των τμημάτων έγινε «χωρίς τη γνώμη ανεξάρτητης αρχής, χωρίς μέριμνα για προσωπικό και υποδομές, με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής χωρίς τεκμηρίωση». Κατέληξε πως σε σχέση με το συγκεκριμένο ζήτημα η κυβέρνηση θα ακολουθήσει τη νόμικη διαδικασία, παραπέμποντας την έγκριση των τμημάτων στην κρίση ανεξάρτητης αρχής, η οποία θα διενεργήσει μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας.

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

Easy Education

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Τούρκος πρόεδρος επιβεβαίωσε την αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων από...

  Στις παρεμβάσεις των αρχηγών των κομμάτων, και ιδιαιτέρως του πρωθυπουργού...

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...