kerameos 9 0

 

Στοιχεία και προτάσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας , σχετικά με την αναμόρφωση του νόμου που διέπει τις σχολικές εκδρομές ζήτησε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Στις προθέσεις της υπουργού Παιδείας είναι να αλλάξει το θεσμό των εκδρομών προς την κατεύθυνση μεγαλύτερης ελευθερίας , αυτονομίας των εκπαιδευτικών και να διοργανώνονται πιο εύκολα , χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

25b2916b5c49db617f52fa5ea48efee7 453 768x432

 

Οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει με την κατάθεση των δικαιολογητικών και τις αιτήσεις, τις οποίες πρέπει να ελέγξει το ΑΣΕΠ ώστε να προχωρήσει η δεύτερη φάση των διορισμών. Η διαδικασία αυτή βέβαια είναι χρονοβόρα, ωστόσο χθες συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επισπευσθεί η διαδικασία.Την πρώτη συνάντησή της με εκπροσώπους του ΑΣΕΠ είχε τηΔευτέρα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να συζητηθούν τα θέματα της πρόσληψης των 4.500 πρώτων μόνιμων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή, που έχει ήδη δρομολογηθεί.

Οπως είναι γνωστό, η νέα υπουργός Παιδείας έχει δηλώσει ότι θα προσληφθούν κανονικά οι 4.500 εκπαιδευτικοί για τα σχολεία ειδικής αγωγής, ενώ στόχος της προχθεσινής σύσκεψης ήταν το να επισπευσθούν οι σχετικές διαδικασίες και να προχωρήσουν οι προσλήψεις το επόμενο χρονικό διάστημα. Η ειδική αγωγή άλλωστε είναι ένας «παραμελημένος» χώρος για την εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας, με ελλείψεις ετών και μεγάλη ανάγκη στην κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικών και αντιμετώπισης προβλημάτων υποδομών.

Οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει με την κατάθεση των δικαιολογητικών και τις αιτήσεις, τις οποίες πρέπει να ελέγξει το ΑΣΕΠ ώστε να προχωρήσει η δεύτερη φάση των διορισμών. Η διαδικασία αυτή βέβαια είναι χρονοβόρα, ωστόσο χθες συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επισπευσθεί η διαδικασία.

Πάντως, όσο βέβαιες είναι οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή τόσο πιο δύσκολο μοιάζει να προχωρήσουν άμεσα και οι υπόλοιπες προσλήψεις των 10.500 εκπαιδευτικών που είχε εξαγγείλει ο πρώην υπουργός Παιδείας. Για το θέμα θα υπάρξει μελέτη των αναγκών της εκπαίδευσης για να διαπιστωθεί ποιος θα είναι τελικά ο αριθμός προσλήψεων μόνιμων εκπαιδευτικών στο μέλλον. Αρχικά είχε ανακοινωθεί από τον πρώην υπουργό Παιδείας, χωρίς όμως να έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια στον προϋπολογισμό του κράτους, ότι 5.250 εκπαιδευτικοί θα προσληφθούν για το σχολικό έτος 2020-2021 και 5.250 εκπαιδευτικοί για το σχολικό έτος 2021-2022.

Συνάντηση με τη ΔΟΕ
Η υπουργός Παιδείας συναντήθηκε όμως προχθές και με τους εκπροσώπους της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) προκειμένου να συζητήσει το θέμα της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης στην προσχολική αγωγή. Το προεδρείο της Ομοσπονδίας δήλωσε ότι οι δάσκαλοι είναι απόλυτα σύμφωνοι με τη δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και εξέφρασε την άποψη ότι οι δήμοι της χώρας παρουσιάζουν προβλήματα στην εφαρμογή του μέτρου, τα οποία στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν.

Οπως δήλωσε ωστόσο η νέα υπουργός Παιδείας, έχει ζητήσει από τους περιφερειακούς διευθυντές Εκπαίδευσης της χώρας μια πρώτη καταγραφή της εικόνας σχετικά με το θέμα ώστε να ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις. Οι εισηγήσεις των διευθυντών του υπουργείου Παιδείας αναμένεται να κατατεθούν σήμερα ή το αργότερο αύριο ώστε να γίνει διασταύρωση και των σχετικών στοιχείων.

Πάντως, εάν διαπιστωθούν προβλήματα υλοποίησης του νόμου σε κάποιους δήμους, το υπουργείο Παιδείας θα εισηγηθεί νομοθετική ρύθμιση ώστε στους δήμους αυτούς να μετακυλιστεί η εφαρμογή του νόμου για την επόμενη χρονιά.

(ΠΗΓΗ:www.tanea.gr

23c60bc558ea4259078ee21f71127dbc

 

Τα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ της χώρας είχαν αναστείλει τις εργασίες τους λόγω της προκήρυξης των εθνικών εκλογών και της σχετικής απαγόρευσης που ισχύει για τις υπηρεσιακές μεταβολές στο δημόσιο τομέα.

Μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης πολλά ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ ξεκίνησαν και πάλι τις εργασίες τους προχωρώντας σε τοποθετήσεις υπεραρίθμων, οργανικές τοποθετήσεις και προγραμματισμό τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά που θα προκύψουν μετά τις αποσπάσεις.

Υπάρχουν βέβαια και κάποια ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ που ακόμη δεν έχουν δώσει το σήμα εκκίνησης των απαραίτητων αυτών εργασιών που θα πρέπει άμεσα να γίνουν ώστε ακολούθως να αποσταλούν λειτουργικά κενά στα ΚΥΣΠΕ και ΚΥΣΔΕ για να γίνουν οι αποσπάσεις.

Καμία επίσης ενημέρωση δεν υπάρχει μέχρι στιγμής από την πλευρά του υπουργείου όσον αφορά τις αποσπάσεις σε φορείς που προηγούνται των αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.

Θα ανοίξει εκ νέου και για πόσο το σύστημα υποβολής αιτήσεων αποσπάσεων;

Εκκρεμότητα παραμένει και για τους λίγους νεοδιόριστους δικαιωθέντες του ΑΣΕΠ, στους οποίους έχει δοθεί δικαίωμα απόσπασης, δεν έχουν όμως υποβάλει αιτήσεις καθώς το σύστημα παραμένει προς το παρόν κλειστό.

Τέλος, αναμένεται ο χρόνος επανεκκίνησης των διαδικασιών κάλυψης οργανικών θέσεων Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων αλλά και το τι μέλλει γενέσθαι με τους αναπληρωτές Γενικής Παιδείας (από ποιόν πίνακα και πότε θα γίνουν οι προσλήψεις τους).

 

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr )

 

nipiagogeia 9

 

Ανακοίνωση του Συλλόγου ΠΕ Αμαρουσίου
Σχετικά με τη συνάντηση του Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και την ενδεχόμενη αναστολή της Υποχρεωτικότητας της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης σε 40 Δήμους της χώρας και τη σκόπιμη αναφορά σε δομές Προσχολικής Αγωγής».

Δεν πρόλαβε να συμπληρωθεί μια εβδομάδα κατά την οποία ασκεί πολιτική η νέα ηγεσία του υπουργείου παιδείας και εφαρμόζοντας την κυβερνητική πολιτική στην εκπαίδευση προβαίνει σε κάποιες από τις πιο αντιδραστικές τομές.

Διαχωρίζει την έρευνα από το υπουργείο παιδείας.
Καλεί ιεροδιδασκάλους και τους σχετιζόμενους φορείς να συνδράμουν στο έργο μας.
Δηλώνει ότι σκοπεύει να καταργήσει το πανεπιστημιακό άσυλο.
Συναντάται αρχικά με τον πρωθυπουργό και αμέσως μετά με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ και ανακοινώνει ότι σχετικά με τα παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι ζητούμενο να βρίσκουν θέση σε δομές προσχολικής αγωγής. Κάνοντας τη μετάφραση αυτό σημαίνει νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς μαζί χωρίς καμιά διάκριση. Σημαίνει επίσης ότι θεωρεί ότι οι ανάγκες της προσχολικής ηλικίας είναι ενιαίες , αφού δεν διαχωρίζει σε αγωγή/φροντιδα- παιδικός σταθμός και αγωγή/εκπαίδευση- νηπιαγωγείο. Το υπουργείο παιδείας ενδιαφέρεται για την προσβασιμότητα σε δομές γενικά και αόριστα και όχι για την υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει εκπαίδευση. Το εκπαίδευση απουσιάζει από τις αναφορές πιθανότατα σκόπιμα όπως με τον ίδιο τρόπο που απουσιάζει το νηπιαγωγείο από το πρόγραμμα της Ν.Δ
Αυτό που είναι τρομακτικό εκτός από την αποδόμηση της προσχολικής εκπαίδευσης είναι το συμβολικό του πράγματος.

Συμβολισμός 1.Η υπουργός παρά το αίτημα της ΔΟΕ για συνάντηση, συναντάται για θέματα εκπαίδευσης πρώτα με εξωθεσμικό παράγοντα και μετά με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία
Συμβολισμός 2 .Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο εξωθεσμικός παράγοντας, η ΚΕΔΕ εν προκειμένω να προαλείφεται ως θεσμικός παράγοντας για θέματα εκπαίδευσης.
Το μήνυμα που στέλνει είναι καθαρό και είναι αυτό, ότι θα συναποφασίζει με θεσμούς που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση αλλά με την αγορά και ιδιαίτερα με εκείνους που έχουν στενή ιδεολογική συγγένεια.

Αφού προηγήθηκαν οι δύο συναντήσεις έγινε και η συνάντηση με τη ΔΟΕ.

Την Τρίτη 15/7/2019 συναντήθηκαν στο Υπουργείο παιδείας η Διδασκαλική Ομοσπονδία με την Υπουργό και την Υφυπουργό παιδείας κυρίες Ν. Κεραμέως και Σ. Ζαχαράκη με την παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων, όπου λίγο ως πολύ επιβεβαιώθηκαν όλα τα παραπάνω.1.Η υπουργός με την υφυπουργό δήλωσαν ότι παρουσιάζονται προβλήματα περίπου σε 40 Δήμους για τους οποίους μετά από διερεύνηση με τους περιφερειακούς διευθυντές και με τη ΔΟΕ σκέφτονται να ζητήσουν αναστολή θα ζητήσουν αναστολή εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης

2.Αναφέρονταν διαρκώς σε δομές και αρνήθηκαν, παρ όλο που δέχτηκαν ισχυρή πίεση από την ομοσπονδία, να αναφέρουν τη λέξη νηπιαγωγείο και να ξεκαθαρίσουν, ότι τα παιδιά 4-6 ετών σύμφωνα και με το νόμο έχουν δικαίωμα να φοιτήσουν στο Δημόσιο νηπιαγωγείο επομένως η πολιτεία έχει υποχρέωση να εξασφαλίσει τη φοίτηση.

Θεωρούμε προσχηματικές τις δικαιολογίες και προσυμφωνημένη την απόφαση με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ που βρίσκονται στον ίδιο ιδεολογικό φορέα και σε συμπόρευση με ΕΕ και ΟΟΣΑ, επιδιώκουν την αναστολή της εφαρμογής της δίχρονης όπου ισχύει και την εφαρμογή παράλληλου δικτύου νηπιαγωγείων- παιδικών σταθμών, για να συνεχίσουν να αλώνουν τον χώρο της προσχολικής αγωγής με τα vouchers και τα τροφεία και έχοντας μετατρέψει σε εμπορεύσιμο είδος το δημόσιο δικαίωμα για προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση. Στον πυρήνα των επιδιώξεων βρίσκεται το αυτόνομο και αυτοχρηματοδοτούμενο σχολείο.

Επίσης η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ στις επίμονες ερωτήσεις που έγιναν αναφορικά με τις προθέσεις της κυβέρνησης για την περίπτωση που με νομοθετική ρύθμιση σε όσους δήμους ανασταλεί η εφαρμογή της Δίχρονης:

πώς θα καλυφθούν τα παιδιά που έχουν ήδη εγγραφεί θα μείνουν εκτός του Δημόσιου Νηπιαγωγείου(;) και
αν θα εφαρμοστεί η εξαγγελία της κυβέρνησης για χορήγηση κουπονιών (vouchers) αξίας 180 ευρώ το μήνα για διάρκεια δέκα μηνών προς τους γονείς(;) καταστρέφοντας ουσιαστικά το Δημόσιο Νηπιαγωγείο,
απάντησε ότι θα δει τι θα κάνει και δεν μας απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα τώρα και ότι από την πρώτη στιγμή που τη συναντήσαμε αρχίσαμε την πολεμική, ενώ εκείνη επιδιώκει τον «ουσιαστικό», «ειλικρινή» και «καλόπιστο» διάλογο.

Επίσης η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αρνήθηκε να απαντήσει και να δεσμευτεί σε οποιαδήποτε ερώτηση έγινε αναφορικά με την πολιτική που σκέπτεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση σε σχέση με τις πιστώσεις – κονδύλια που θα διαθέσει για την αντιμετώπιση των αναγκών της εφαρμογής της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης στο άμεσο μέλλον, ιδιαίτερα από τη στιγμή που σύμφωνα με τους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠΑΙΘ υπάρχουν δεσμευμένα κονδύλια τόσο για την τοποθέτηση και τον εξοπλισμό των απαιτούμενων αιθουσών όσο και για τις αναγκαίες προσλήψεις αναπληρωτών νηπιαγωγών, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες για εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης στο επόμενο σχολικό έτος (2019 – 2020).

Εμείς απαντάμε δεν κάνουμε ούτε ένα βήμα πίσω, απαιτούμε ο νόμος να εφαρμοστεί τώρα.

Εμείς απαντάμε ότι την ευθύνη να δημιουργήσουν υποδομές την έχουν οι δήμοι και ο συνομιλητής της πρόεδρος της ΚΕΔΕ .Αν δεν το έκαναν, το υπουργείο παιδείας οφείλει να στραφεί εναντίον τους και να τους υποχρεώσει να το κάνουν τώρα. Μεγάλες ευθύνες έχει και η προηγούμενη κυβέρνηση που ενώ νομοθέτησε δεν πίεσε αλλά έβαλε στο τραπέζι τους δημάρχους, που δεν χρηματοδότησε. που δεν έχει ήδη τοποθετήσει τις αίθουσες. Αυτό όμως σε τίποτα δεν απαλλάσσει τη σημερινή κυβέρνηση από τις δικιές της ευθύνες

Να πούμε επίσης ότι μετά από πολλά χρόνια αφού ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα από την ΕΕΤΑΑ δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες/πληροφορίες ότι χιλιάδες παιδιά έμεινα έξω από το δικαίωμα εισόδου ,όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Πιθανότατα γιατί η είσοδος των νηπίων Β ηλικίας (προνηπίων) στο νηπιαγωγείο ελευθέρωσε θέσεις για τα παιδιά μικρότερης ηλικίας. Φυσικά αυτός ο προγραμματισμός δεν είναι δυνατόν τώρα να ανατραπεί. Οι αιτιάσεις της ΚΕΔΕ και όχι μόνο ,για την τραγική υποβάθμιση των παιδικών σταθμών αποδείχτηκαν αβάσιμες και αποδείχτηκε ότι στόχος ήταν τα βάουτσερ με τα οποία γέμιζαν χρήμα τα ταμεία τα δικά τους αλλά και των ιδιωτών.

Απαιτούμε: ΤΩΡΑ την καθολική εφαρμογή του νόμου την φοίτηση όλων των παιδιών 4-6 ετών στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο. Καμιά υπαναχώρηση κανένα βήμα πίσω από τις κατακτήσεις του κλάδου.

Απαιτούμε: Να έρθουν τώρα οι αίθουσες και να αποδοθούν τα κονδύλια τόσο για τον εξοπλισμό τους όσο και για τις προσλήψεις των νηπιαγωγών.

Απαιτούμε: Να εφαρμοστεί η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή/εκπαίδευση σύμφωνα με τις διεκδικήσεις του κλάδου.

Διεκδικούμε: 14 χρονη υποχρεωτική ΔΗΜΟΣΙΑ και ΔΩΡΕΑΝ Εκπαίδευση με (Ενιαίο 12χρονο σχολείο και 2χρονη προσχολική αγωγή/εκπαίδευση στο Δημόσιο νηπιαγωγείο).

(ΠΗΓΗ :www.alfavita.gr)

img2

 

Με απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, αποφασίστηκε η λειτουργία τμημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας των 4/θέσιων και άνω Δημοτικών Σχολείων της Μαγνησίας για το σχολικό έτος 2019-2020.
Στο 1ο και στο 2ο Δημοτικά Σχολεία Βόλου από ένα τμήμα Γερμανικών στην Ε’ και ΣΤ’ τάξη.
Στο 3ο και στο 4ο Δημοτικά Σχολεία Βόλου από ένα τμήμα Γαλλικών για κάθε τάξη.
Στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου ένα τμήμα Γαλλικής για την Ε’ και δύο τμήματα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη.

Στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήμα Γερμανικής για κάθε τάξη.
Στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήμα Γαλλικής για κάθε τάξη και στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από δύο τμήματα Γερμανικής για κάθε τάξη.

Στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου δύο τμήματα Γερμανικής στην Ε’ τάξη και δύο τμήματα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου ένα τμήμα Γαλλικής και ένα Γερμανικής στην Ε’ τάξη και δύο τμήματα Γερμανικής στη ΣΤ’ τάξη.

Στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από δύο τμήματα, ένα για κάθε γλώσσα, στη Ε’ και στη ΣΤ’ τάξη και στο 12ο Δημοτικό Σχολείο από δύο τμήματα Γαλλικής σε κάθε τάξη.

Στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα στην Ε’ τάξη, ένα τμήμα Γαλλικής και δύο Γερμανικής στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου ένα τμήμα Γαλλικής και δύο Γερμανικής στην Ε’ τάξη και από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα για τη ΣΤ’ τάξη.

Στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου ένα τμήμα Γαλλικής στην Ε’ τάξη και ένα Γερμανικής στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 17ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήμα Γερμανικής σε κάθε τάξη.
Στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου ένα τμήμα Γερμανικής στην Ε’ και δύο τμήματα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 19ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου ένα τμήμα Γερμανικής στην Ε’ τάξη και δύο τμήματα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου δύο τμήματα Γαλλικής για κάθε τάξη.
Στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήματα για κάθε γλώσσα σε κάθε τάξη.
Στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήμα Γερμανικής σε κάθε τάξη και στο 23ο Δ.Σ. Βόλου ένα τμήμα Γαλλικής για την Ε’ και δύο τμήματα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου από ένα τμήμα Γαλλικής σε κάθε τάξη και στο 25ο Δ.Σ. Βόλου ένα Γαλλικής για την Ε’ και δύο Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη.

Στα 26ο, 27ο και 28ο Δημοτικά Σχολεία Βόλου θα λειτουργήσουν από ένα τμήμα Γερμανικής σε κάθε τάξη, ενώ σο 27ο για τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης θα λειτουργήσει και ένα επιπλέον τμήμα Γαλλικής.

Στο 29ο Δ.Σ. Βόλου θα λειτουργήσει ένα τμήμα Γερμανικής για την Ε’ και ένα τμήμα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη.

Στα 30ο και 16ο Δημοτικά Σχολεία Βόλου θα γίνει συνδιδασκαλία και θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γαλλικής και ένα Γερμανικής στην Ε’ ΚΑΙ ΈΝΑ Τμήμα Γερμανικής σε κάθε σχολείο για τη ΣΤ’ τάξη.
Στο 31ο Δ.Σ. Βόλου θα λειτουργήσει ένα τμήμα Γαλλικής για την Ε’ και ένα τμήμα Γερμανικής για τη ΣΤ’ τάξη, ενώ στο 32ο Δ.Σ. Βόλου δύο τμήματα Γαλλικής για την Ε’ και από ένα τμήματα για κάθε γλώσσα για τη ΣΤ’ τάξη.

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας δύο τμήματα Γαλλικών για κάθε τάξη και στο 2ο Δ.Σ. δύο τμήματα Γαλλικών στην Ε’ και δύο Γερμανικών στη ΣΤ’ τάξη.
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας θα λειτουργήσουν από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα ανά τάξη και στο 4ο Δ.Σ. από δύο τμήματα Γαλλικών και ένα Γερμανικών για κάθε τάξη.

Στα 5ο και 6ο Δημοτικά Σχολεία Ν. Ιωνίας, η απόφαση προβλέπει να λειτουργήσουν από ένα τμήματα για κάθε γλώσσα στην Ε’ τάξη, και στη ΣΤ’ από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα στο πρώτο σχολείο και δύο τμήματα Γερμανικών στο δεύτερο σχολείο.

Στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας θα λειτουργήσουν δύο τμήματα Γαλλικών και ένα Γερμανικών στην Ε’ και από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα στη ΣΤ’ τάξη.

Στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας θα λειτουργήσουν από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα σε κάθε τάξη, στο 10ο Δ.Σ. δύο τμήματα Γαλλικών στην Ε’ και τρία τμήματα Γαλλικών στη ΣΤ’ τάξη και στο 11ο Δ.Σ. Ν. Ιωνίας από ένα τμήμα Γαλλικών σε κάθε τάξη.

Στο 1ο και 3ο Δ.Σ. Αισωνίας θα λειτουργήσουν από ένα τμήματα Γαλλικών σε κάθε τάξη και στο 2ο Δ.Σ. μόνο ένα τμήμα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη.

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγριάς θα λειτουργήσουν από ένα τμήματα για κάθε τάξη Γαλλικής και στο 2ο Δ.Σ. Αγριάς από ένα τμήματα για κάθε γλώσσα σε κάθε τάξη.

Στο 1ο Δ.Σ. Αρτέμιδας θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γαλλικής στη Ε’ και ένα Γερμανικής στη ΣΤ’ τάξη και στο 2ο Δ.Σ. από ένα τμήμα Γερμανικής για κάθε τάξη.

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Αγχιάλου, θα λειτουργήσει ένα τμήμα Γερμανικής στη Ε’ και ένα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη και στο 2ο Δ.Σ. από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα σε κάθε τάξη.

Από ένα τμήμα Γαλλικής θα λειτουργήσουν για κάθε τάξη στα Δημοτικά Σχολεία 1Ο και 2Ο Πορταριάς, ενώ στο Δ.Σ. Ιωλκού θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γαλλικής για την Ε’ και ένα Γερμανικής για τη ΣΤ’ τάξη.

Στο 1ο Δ.Σ. Αλμυρού θα λειτουργήσουν να τμήμα Γαλλικής για την Ε’ και ένα Γερμανικής για τη ΣΤ’ τάξη, στο 2ο Δ.Σ. από ένα τμήμα Γαλλικής για κάθε τάξη.
Στο 3ο Δ.Σ. Αλμυρού θα λειτουργήσουν από ένα τμήμα κάθε γλώσσας και στις δύο τάξεις, στο 4ο Δ.Σ. από ένα τμήμα Γαλλικής για κάθε τάξη και στο 5ο Δ.Σ. Αλμυρού από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα στην Ε’ και ένα τμήμα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη.

Στο Δημοτικό Σχολείο Ευξεινούπολης θα λειτουργήσει ένα τμήμα Γερμανικής για την Ε’ και από ένα τμήμα κάθε γλώσσας για τη ΣΤ’ τάξη, στο Δ.Σ. Σούρπης από ένα τμήμα για κάθε γλώσσα στην Ε’ και ένα τμήμα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη, ενώ στο Δ.Σ. Πτελεού θα λειτουργήσει ένα τμήμα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη.

Στο 2ο Δ.Σ. Καλών Νερών θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γερμανικής στη Ε’ και ένα Γαλλικής στη ΣΤ’ τάξη και στο Δ.Σ. Αφετών ένα Γαλλικής στην Ε’ και ένα Γερμανικής στη ΣΤ’.

Στο Δ.Σ. Αργαλαστής θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γερμανικής στην Ε’ και δύο τμήματα της ίδιας γλώσσας στη ΣΤ’ τάξη και στο 3ο Δ.Σ. Σηπιάδος ένα τμήμα Γερμανικής στη ΣΤ’ τάξη.

Στο 1ο Δ.Σ. Κάρλας ((Στεφανοβικείου) θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γερμανικής για την Ε’ και ένα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη, στο 2ο Δ.Σ. Ριζομύλου ένα Γαλλικής για την Ε’ και ένα Γερμανικής για τη ΣΤ’ και στο 3ο Δ.Σ. Καναλίων ένα τμήμα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη.
Στο 1ο Δ.Σ. Φερών θα λειτουργήσουν ένα τμήμα Γερμανικής για την Ε’ και ένα τμήμα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη και στο 2ο Δ.Σ. Φερών ένα τμήμα Γαλλικής για την Ε’ και δύο τμήματα της ίδια γλώσσας για τη ΣΤ’ τάξη.

Στο 1ο Δ.Σ. Ζαγοράς θα λειτουργήσουν από ένα τμήμα Γαλλικής για κάθε τάξη, και στο 2ο Δ.Σ. Μουρεσίου, Αγ. Δημητρίου, Ανηλίου, Κισσού ένα τμήμα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη.

Στα 1ο και 2ο Δημοτικά Σχολεία Σκιάθου θα λειτουργήσουν από ένα τμήματα κάθε γλώσσας για κάθε τάξη.
Το 1ο Δ.Σ. Σκοπέλου θα φιλοξενήσει από ένα τμήματα κάθε γλώσσας για τους μαθητές της Ε’ και δύο τμήματα Γαλλικής για τη ΣΤ’ τάξη, ενώ στο 2ο Δ.Σ. Γλώσσας θα λειτουργήσει ένα τμήμα Γαλλικής για τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης.

Τέλος, στο Δημοτικό Σχολείο Αλοννήσου θα λειτουργήσουν από ένα τμήμα Γαλλικής ια κάθε τάξη του σχολείου.

 

( ΠΗΓΗ: www.astratv.gr )

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

Easy Education

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...

Σεισμός Τώρα - Σεισμός στη Ζάκυνθο - Όλες οι ειδήσεις:...

Σήμερα το Νόμπελ Ειρήνης με το δίδυμο Τσίπρα-Ζάεφ στα «βαριά...