kerameos 8 4

Μήνυμα για την 46η επέτειο του Πολυτεχνείου, με το οποίο καλεί τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να αναγνώσουν αύριο Παρασκευή στην σχολική εορτή στους/στις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/-τριες, εξέδωσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως.

Το μήνυμα έχει ως εξής:

«Όσοι έπεσαν στο χώρο ετούτο, εγείρονται και προχωρούν στην ιστορία, κι ο λαός μαζί τους, εκεί που σμίγουν φως και χώμα κι όνειρο, εκεί που λευτεριά κι Ελλάδα είν’ ένα.»

Γιάννης Ρίτσος

Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές και εκπαιδευτικοί,

Σήμερα είναι ημέρα απόδοσης τιμής σε εκείνους που αγωνίστηκαν για όνειρα και αξίες, όραμα και ελπίδα. Ημέρα μνήμης για όλους εκείνους που θυσιάστηκαν για τη Δημοκρατία. Όλους εκείνους που προχώρησαν την Ιστορία, σηκώνοντας στους ώμους τους έναν ολόκληρο λαό.

Τρεις απλές λέξεις - «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία» - κατάφεραν να συμπυκνώσουν ό,τι, διαχρονικά, έχει ανάγκη μια κοινωνία για να μπορεί να προοδεύει. Γι’ αυτό και το μήνυμα του Πολυτεχνείου είναι διαχρονικό, συνεχίζει να μας διδάσκει και να μας εμπνέει.

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου κατά της δικτατορίας παραμένει, 46 χρόνια μετά, κορυφαίο σύμβολο αντίστασης και αγώνα. Και διαρκής υπενθύμιση ότι τίποτα από όσα έχουν κερδηθεί, με κόπο και θυσίες, δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

Με τη μνήμη και την κληρονομιά του χθες, αλλά και το βλέμμα στραμμένο στο αύριο, είναι χρέος και ευθύνη μας, ενωμένοι, να δουλέψουμε συλλογικά για την προαγωγή της Παιδείας στη χώρα μας. Γιατί η Παιδεία είναι ακρογωνιαίος λίθος της Δημοκρατίας και της Προόδου. Και η καλύτερη επένδυση για το μέλλον των παιδιών και της πατρίδας μας.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

boylh 48

Με τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα, προς ψήφιση, στη Βουλή τροποποιούνται οι διατάξεις του άρθρου 6 παρ 1 του νόμου 3699/2008, σχετικά με τη δυνατότητα υποστήριξης μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικότερα, προβλέπονται τα ακόλουθα:

α. Καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών ανά κλάδο, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, οι οποίοι τοποθετούνται στα Τμήματα Ένταξης, με βάση τον αριθμό των μαθητών κάθε σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα ανωτέρω, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων.

β. Κατά την πρώτη εφαρμογή των προαναφερόμενων διατάξεων, οι οργανικές θέσεις κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτουν , διατίθενται καταρχάς για την εξέταση εμπρόθεσμων αιτήσεων μετάθεσης σχολικού έτους 2018-19, οι οποίες δεν ικανοποιήθηκαν ως προς οποιαδήποτε επιλογή.

Οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται κατά τα ανωτέρω παραμένουν στη θέση που υπηρετούν έως και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-20.

Οι οργανικές θέσεις που θα απομείνουν κενές μετά την εξέταση των ως άνω αιτήσεων μετάθεσης διατίθενται για διορισμό.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

YPOURGEIO PAIDEIAS 1

Εκδόθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος , με την οποία κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες :

α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.),
γ) στα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, δ) στα Μειονοτικά Σχολεία και
ε) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 12-11-2019 έως 25-11-2019 και ώρα 15:00, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr), με τον τρόπο που ορίζεται στην παρ. 2.1.1. του παρόντος κεφαλαίου.

Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.

Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των σχετικών με τα κριτήρια μετάθεσης δικαιολογητικών.

Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται και οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης, χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

antonioy 15

Για πλαστότητα του βιογραφικού του νέου προέδρου του ΙΕΠ Γ. Αντωνίου έκανε λόγο στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κ. Μάρκου , ενώ ο Χριστόοφόρος Βερναρδάκης ρώτησε εάν ο κ. Αντωνίου δούλευε σε ιδιωτικό σχολείο:

Γ. Αντωνίου: Το δεύτερο είναι η σχέση εργασίας, το στάτους μάλλον με το οποίο δίδαξα στο Πολυτεχνείο. Κοιτάξτε, οι έχοντες σχέση με πανεπιστημιακά ιδρύματα το ξέρουν αυτό. Δεν είχα 407, ούτε είχα θέση στο ΕΜΠ και στο κοινό διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της διδακτορικής μου διατριβής, ο επιβλέπων Καθηγητής μου έδινε ανάθεση μαθημάτων και έκανα αυτά τα μαθήματα. Είναι μια συνήθης πρακτική.

Κ. Μάρκου: Αυτό που κάνετε αυτή τη στιγμή είναι παραπλάνηση στο βιογραφικό σας. Ο υποψήφιος Διδάκτορας δεν είναι συνεργάτης καμιάς σχολής. Εξαπατάτε κύριε!

Γ. Ανδριανός (Αντιπρόεδρος της Επιτροπής): Σας παρακαλώ! Δεν έχετε το λόγο!

Κ. Μάρκου: (ομιλεί εκτός μικροφώνου): Είναι πλαστό το βιογραφικό σας!

Γ. Αντωνίου: Μα, είναι δυνατόν να το λέτε αυτό;

Κ. Μάρκου: Είναι πλαστό το βιογραφικό σας! Κανείς υποψήφιος διδάκτορας δεν είναι συνεργάτης!

Γ. Αντωνίου: Ωραία! Θέλετε να το διορθώσετε εκεί; Αμφισβητείτε ότι με την ιδιότητα του υποψήφιου Διδάκτορα δίδαξα στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο;

Κ. Μάρκου: (ομιλεί εκτός μικροφώνου): Είστε εκπαιδευόμενος σαν Διδάκτωρ, δεν είστε διδάσκων.

Γ. Αντωνίου: Δεύτερον, όταν πήρα το διδακτορικό μου, επειδή ενεπλάκην σε ένα μεταδιδακτορικό πρόγραμμα και στο πλαίσιο της εφαρμογής αυτού του προγράμματος συνέχισα να διδάσκω άλλα 2 χρόνια έναν αριθμό μαθημάτων και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και ένα μεταπτυχιακό μάθημα στο ΜΙΘΕ του ΕΚΠΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τώρα, οι κραυγές περί του ότι εξαπάτησα… Τέλος πάντων.

Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη

Χριστόφορος Βερναρδάκης: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Αντωνίου, επειδή δεν έχω το πλήρες βιογραφικό σας, έχω καταλάβει από διάφορα δημοσιεύματα ότι είχατε κάποια σχέση με τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη.

Γιάννης Αντωνίου: Ναι, εργάστηκα δύο χρόνια στα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη, μετά την αποχώρησή μου από τη δημόσια εκπαίδευση.

Χριστόφορος Βερναρδάκης: Αυτό ποια περίοδο ήταν.

Γιάννης Αντωνίου: Από το 2015 έως το 2017.

Χριστόφορος Βερναρδάκης: Σας ευχαριστώ.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

 

b6383169adbab0ec9e5f385fe9da7152

Να αλλάξει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την απόδειξη γνώσης ξένων γλωσσών, εισηγείται το ΑΣΕΠ , στο πλαίσιο αναμόρφωσης του προσοντολογίου (π.δ. 50/2001), δεδομένου , όπως σημειώνει:

Αφενός μεν αυτό αφορά μόνο τις τέσσερις (4) βασικές γλώσσες (αγγλική, γαλλική, γερμανική και ιταλική),
Αφετέρου δε και αυτές (πλην της αγγλικής) δεν είναι δυνατόν να εμπλουτισθούν με νέα πιστοποιητικά που εκδίδουν φορείς, που δεν αναφέρονται σ’ αυτό.
Σύμφωνα με το ΑΣΕΠ:

A. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το ΑΣΕΠ, απλώς εφαρμόζει, στο πλαίσιο του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα, τις ως άνω διατάξεις σχετικά με τον τρόπο απόδειξης της γλωσσομάθειας, χωρίς να παρέχεται σε αυτό αρμοδιότητα ουσιαστικής εκτίμησης τίτλων που αποδεικνύουν την γνώση ξένης γλώσσας και κατ’ ακολουθία αναγνώρισης άλλων πλην των συγκεκριμένων (ΣτΕ 4093/2012).

B. Τούτο έχει ως αποτέλεσμα να μην γίνονται δεκτά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας σε γλώσσες όπως οι βαλκανικές (αλβανική, βουλγαρική, ρουμανική, σερβική), η τουρκική γλώσσα, η κινεζική, η ιαπωνική ή ευρωπαϊκές γλώσσες όχι τόσο διαδεδομένες στην Ελλάδα, όπως η πορτογαλική, η ολλανδική, η σουηδική, για τις οποίες δεν υπάρχει σχετική ρύθμιση στο προσοντολόγιο, παρά μόνο η πρόβλεψη ότι για όλες τις γλώσσες που δεν αναφέρονται στο προσοντολόγιο, η απόδειξη της γνώσης τους γίνεται με πτυχίο ή τίτλο σπουδών δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής.

Γ. Θα μπορούσε, με γνώμονα τη νομική φύση των πιστοποιητικών γλωσσομάθειας, στα οποία το προσοντολόγιο αναφέρεται, να γίνονται δεκτά και πιστοποιητικά για γλώσσες για τις οποίες αυτό δεν κάνει ρητή αναφορά, και πιστοποιητικά τα οποία είτε είναι αναγνωρισμένα από το υπουργείο Παιδείας ή από άλλο καθ’ ύλην αρμόδιο υπουργείο της οικείας χώρας ή προέρχονται από πανεπιστήμια δημόσιου χαρακτήρα ή εκδίδονται ή τελούν υπό την αιγίδα επισήμων μορφωτικών φορέων των οικείων κρατών.

Δ. Σημειώνεται ότι με αυτοτελή νομοθετική ρύθμιση (άρθρο 33, ν. 4521/2018), προβλέφθηκαν πιστοποιητικά γνώσης της αραβικής γλώσσας και προστέθηκε στο Παράρτημα γλωσσομάθειας του ΑΣΕΠ η απόδειξη του προσόντος της γνώσης της αραβικής ως ξένης γλώσσας.

(ΠΗΓΗ:www.esos.gr)

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

Easy Education

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Τούρκος πρόεδρος επιβεβαίωσε την αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων από...

  Στις παρεμβάσεις των αρχηγών των κομμάτων, και ιδιαιτέρως του πρωθυπουργού...

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...