IMG 6589 zoom 1024x683

Στις 20 Νοεμβρίου 2019 συμπληρώνονται 30 χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, αναγνωρίζοντας το έργο της UNICEF – Ταμείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά, υποστηρίζει τους σκοπούς του οργανισμού και συμμετέχει στον εορτασμό της 30ής επετείου από την υπογραφή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αποδέχθηκε το αίτημα του Γραφείου της UNICEF στην Ελλάδα, ώστε η Ακρόπολη, στις 20 Νοεμβρίου 2019 να φωταγωγηθεί με μπλε χρώμα, το οποίο είναι το επίσημο χρώμα του οργανισμού.

Στην επέτειο, φωταγωγημένα με μπλε χρώμα, συμμετέχουν μνημεία και σημαντικά κτήρια σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσά τους, είναι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, ο Πύργος της Σαγκάης στην Κίνα, το Πάνθεον στην Γαλλία, η Πέτρα στην Ιορδανία. Στον περσινό εορτασμό, συμμετείχαν μεταξύ άλλων, η Όπερα του Σίδνεϊ, η Αψίδα του Θριάμβου ο Πύργος στο Παρίσι, το Empire State Building στη Νέα Υόρκη και το Ολυμπιακό Κέντρο Κολύμβησης στο Πεκίνο και άλλα προβεβλημένα διεθνώς μνημεία.
Κάθε χρόνο, στις 20 Νοεμβρίου, που έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού, η UNICEF διοργανώνει σε όλο τον κόσμο σειρά εκδηλώσεων με σκοπό την ενημέρωση, και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τα θέματα που αφορούν τα δικαιώματα του παιδιού, καθώς και τη συγκέντρωση εσόδων για τους σκοπούς της UNICEF.

Μέσα στα 30 χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης, η UNICEF έχει προσφέρει εξαιρετικά σημαντικό έργο για τα δικαιώματα του παιδιού, σε ό,τι αφορά την υγεία και την παροχή υγειονομικών υπηρεσιών (εμβολιασμοί, νεοπλασίες κ.λ.π.), τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, την κοινωνική πρόνοια, την παιδική εργασία, τη σεξουαλική εκμετάλλευση, την εμπορία παιδιών και την προστασία τους από ναρκωτικά, καθώς και άλλες μορφές εκμετάλλευσης των παιδιών. Εξακολουθεί να πραγματοποιεί σπουδαίες δράσεις για τα παιδιά πρόσφυγες, αλλά παρεμβαίνει και για εσωτερικά προβλήματα της οικογένειας: Την κακομεταχείριση και παραμέληση, την προστασία των ορφανών, την υιοθεσία, τη γονική ευθύνη.

Τα προγράμματα της UNICEF καλύπτουν από εμβολιασμούς, προγράμματα διατροφής βρεφών, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, παιδικής προστασίας, εκπαίδευσης, ένταξης παιδιών με αναπηρία/ειδικές ανάγκες, ανταποκρίσεις έκτακτης ανάγκης λόγω φυσικών καταστροφών ή πολεμικών συρράξεων, προγράμματα κατά της βίας στα σχολεία, κατά του διαδικτυακού εκφοβισμού, κτλ.

Η UNICEF υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με το Ελληνικό κράτος για την εφαρμογή προγραμμάτων στην Ελλάδα για την κάλυψη αναγκών κάθε παιδιού εντός χώρας σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εξωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Παιδείας και Θρησκευμάτων, κτλ. Η τελευταία φορά που η UNICEF ήταν παρούσα με μορφή προγράμματος στην χώρα ήταν μετά το τέλος του Εμφυλίου.

Σύμφωνα με τον καταστατικό χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, το θεμέλιο της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της ειρήνης στον κόσμο αποτελεί η αναγνώριση της εγγενούς αξιοπρέπειας και των ίσων και αναφαίρετων δικαιωμάτων όλων των μελών της οικογένειας.

H Σύμβαση του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε ομόφωνα από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 20 Νοεμβρίου του 1989 και μέχρι σήμερα έχει επικυρωθεί από 193 χώρες, αριθμό που αποτελεί ρεκόρ. Η Ελλάδα την επικύρωσε στις 2 Δεκεμβρίου του 1992.

Στα 30 χρόνια από την υπογραφή της, έχει βοηθήσει να αλλάξουν οι ζωές παιδιών σε όλο τον κόσμο. Ο ΟΗΕ, μέσω της UNICEF (United Nations Children’s Fund – Ταμείο του ΟΗΕ για τα Παιδιά) σε συνεργασία με κυβερνήσεις, διεθνούς φορείς και ανεξάρτητες αρχές διοργανώνει εκδηλώσεις παγκοσμίως για τον εορτασμό της Επετείου της Σύμβασης. Στη φετινή επέτειο ζητάει από τους πολιτικούς ηγέτες να δεσμευτούν για λύσεις που αφορούν στα δικαιώματα των παιδιών και των νέων, λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουν προκύψει στον κόσμο.

(ΠΗΓΗ:www.in.gr)

 

lina mendoni rige poukamiso 13 11 2019

Επειτα από σχεδόν έναν αιώνα, επέστρεψε στην Ελλάδα- από τη Γερμανία- ένα αρχαίο ελληνικό αγγείο που είχε δοθεί ως έπαθλο στον Σπύρο Λούη.
Πρόκειται για τον μελανόμορφο σκύφο του 6ου αιώνα π.Χ., με παράσταση αγώνα δυο δρομέων, υπό το βλέμμα των κριτών, το οποίο είχε δώσει ως δώρο ο αρχαιοπώλης Ιωάννης Λάμπρος στον Σπύρο Λούη, μετά τη μεγαλειώδη νίκη του στον μαραθώνιο των Ολυμπιακών αγώνων του 1896 στην Αθήνα. Από τότε, ήταν άγνωστη η τύχη του λεγόμενου «Σκύφου του Λούη». Είναι ένα από τα δύο έπαθλα που δόθηκαν στον Σπύρο Λούη. Το άλλο είναι το αργυρό κύπελλο που σήμερα βρίσκεται στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Πώς εντοπίστηκε σε Γερμανία ο σκύφος του Σπύρου Λούη
Το 2014, ο Γιώργος Καββαδίας, Προϊστάμενος του Τμήματος Συλλογών Αγγείων και Έργων Μικροτεχνίας και Μεταλλοτεχνίας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, αντλώντας πληροφορίες από δημοσιεύματα της εποχής και τη σχετική με τους Ολυμπιακούς Αγώνες βιβλιογραφία, εντόπισε ένα αγγείο που είχε πολλά κοινά στοιχεία με τον «σκύφο του Λούη», στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Πανεπιστημίου του Μίνστερ στη Γερμανία.

Αρχαίο αγγείο

Το αγγείο αυτό ανήκε στη συλλογή του αμφιλεγόμενου Γερμανού φιλολόγου και συλλέκτη Βέρνερ Πέεκ, ο οποίος είχε ζήσει στην Αθήνα από το 1930 ως το 1937. Το 1934, ο σκύφος βγήκε λαθραία από την Ελλάδα, κρυμμένος στα διπλωματικά κιβώτια του Χέρμαν Γκέρινγκ, μετά την επίσκεψη του τελευταίου στη χώρα μας, εξήγησε ο κ. Καββαδίας. Το Πανεπιστήμιο του Μίνστερ είχε αγοράσει ολόκληρη τη συλλογή του το 1986. Από την έρευνα του κ. Καββαδία, με τη στήριξη του πανεπιστημίου, διαπιστώθηκε ότι ο σκύφος που βρισκόταν εκεί ήταν το δώρο που είχε λάβει ο Σπύρος Λούης για τη νίκη του το 1896.

Στην αρχαία Ολυμπία από τον Μάρτιο του 2020
Το μεσημέρι της Τετάρτης, ο πρύτανης του πανεπιστημίου του Μίνστερ παρέδωσε το αγγείο στην υπουργό Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη. Ο «σκύφος του Λούη» θα εκτεθεί στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2020, ενώ από τον Μάρτιο του 2020- με αφορμή την αφή της Φλόγας για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο- θα εκτεθεί μόνιμα στο Μουσείο της Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων, στην αρχαία Ολυμπία.

Αγγείο σε προθήκη

«Θεωρούμε ότι η πραγματικά ευγενή χειρονομία του Πανεπιστημίου του Μίνστερ είναι εξαιρετικά σημαντική χειρονομία του γερμανικού λαού προς τον ελληνικό λαό. Η πολιτιστική κληρονομιά ανήκει στους λαούς που τη δημιούργησαν. Με αυτή την έννοια εκφράζω και εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης την ευγνωμοσύνη όλων μας προς εσάς που προβήκατε μέσα σε ένα πλαίσιο εξαιρετικά θετικής συνεργασίας και συναδελφικής αλληλεγγύης στη συγκεκριμένη απόφαση», δήλωσε η κ. Μενδώνη κατά την τελετή παράδοσης.

(ΠΗΓΗ: www.iefimerida.gr)

 

zeygari kokkinos kanapes 2

Ο Εντύ είναι ομοφυλόφιλος. Ο Εντύ μεγαλώνει σε έναν κόσμο που του επιτίθεται ευθέως και κάπως έτσι ξεκινάει το «Να τελειώνουμε με τον Εντύ Μπελγκέλ», η παράσταση για την ομοφυλοφιλία που κάνει πρεμιέρα στις 6 Νοεμβρίου στο Εθνικό θέατρο.

Η παράσταση, που ανέβηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νέων Δημιουργών και έκανε αίσθηση επιστρέφει στο Εθνικό Θέατρο τον Νοέμβριο του 2019 για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων με τους Τζέο Πακίτσα και Σοφία Πριόβολου επί σκηνής.

26χρονος ο συγγραφέας της παράστασης του Εθνικού
Ένας από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς της νέας γενιάς, ο Εντουάρ Λουί πέτυχε ήδη με το πρώτο του βιβλίο, το «Να τελειώνουμε με τον Εντύ Μπελγκέλ», να ανανεώσει το λογοτεχνικό είδος της βιογραφίας. Ο 26χρονος συγγραφέας, μαχητικός υπέρμαχος της εργατικής τάξης, προκαλεί το κατεστημένο με την αιχμηρή και πολιτική γραφή του. Καταγγέλλει τη βία εναντίον των «διαφορετικών» μιλώντας για λογαριασμό όλων εκείνων που έχει εκμεταλλευτεί και έχει εγκαταλείψει το σύστημα. Στόχος του το πολιτικό κατεστημένο από το οποίο πηγάζουν τακτικές εκφοβισμού και αποκλεισμού. Μεταφρασμένο σε πάνω από είκοσι γλώσσες, το «Να τελειώνουμε με τον Εντύ Μπελγκέλ», είναι ένα παγκόσμιο μπεστ σέλερ με έντονα αυτοβιογραφική αφήγηση, που ξεσήκωσε θύελλες αντιδράσεων, δημόσιες συζητήσεις και διαμάχες.

Κάτι σαν ντοκιμαντέρ στη σκηνή του Εθνικού
Ο συγγραφέας αναμετριέται με ένα περιβάλλον που ο ίδιος έχει βιώσει, και χαρακτηρίζεται από κοινωνικές ανισότητες, ομοφοβία, ξενοφοβία, βία και ρατσισμό.
Είναι ο σκληρός συντηρητισμός της επαρχίας των 90’s κάτι ξένο για την Αθήνα του 2019; Ανήκουν αυτά τα αφηγήματα σε ένα κακό παρελθόν που αποτελεί πλέον ιστορία για την εξευρωπαϊσμένη Αθήνα; Η παράσταση «Να τελειώνουμε με τον Εντύ Μπελγκέ» επιχειρεί να χτίσει γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στο προσωπικό και στο πολιτικό άλλοτε χρησιμοποιώντας ως αφηγηματικό τρόπο την ωμή και ντοκουμενταρίστικη απεικόνιση της βάρβαρης κουλτούρας του χωριού και άλλοτε καταφεύγοντας στη σουρεαλιστική παραδοξότητα.
Μέσα από την κουλτούρα της τοξικής αρρενωπότητας, της βίας και της οργής, οι άνθρωποι, περισσότερο θύματα παρά θύτες αυτής της ιδεολογίας, παρατάνε το σχολείο, βρίζουν τους αράπηδες, τις γυναίκες και τις «αδερφές», καταναλώνουν ασταμάτητα αλκοόλ και τηλεόραση. Ο Εντύ προσπαθεί να προσαρμοστεί, αλλά κάθε φορά αποτυγχάνει. Η μόνη λύση είναι η φυγή, ο Εντύ πρέπει να φύγει.

ζευγαρι κοκκινος καναπες

Κείμενο: Έντουαρ Λουί / Μετάφραση: Μιχάλης Αρβανίτης (Εκδόσεις Αντίποδες) / Σκηνοθεσία - Δραματουργία: Ηλίας Αδάμ / Σκηνικά: Ηλέκτρα Σταμπούλου
Ακατάλληλο για ανήλικους θεατές
Εθνικό Θέατρο – Θέατρο Rex Σκηνή «Κατίνα Παξινού» - Πανεπιστημίου 48, τηλ. 210-3305074, 210-7234567 (μέσω πιστωτικής κάρτας), στο ticketservices.gr και στο tickets.public.gr
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 21:00, Κυριακή 20:00 / Γενική είσοδος: 13, 10 νεανικό φοιτητικό και 5 ευρώ για ανέργους.

(ΠΗΓΗ:www.iefimerida.gr)

 

1 885 1024x648

Έργα του Τζόρτζιο Ντε Κίρικο με το μεταφυσικό, ονειρικό και ερμητικό συνάμα σύμπαν του, θα κοσμήσουν τον εκθεσιακό χώρο του Παλάτσο Ρεάλε στο Μιλάνο μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2020.Οκτώ αίθουσες και 92 αριστουργήματα προσφέρουν στον επισκέπτη όλη τη φαντασμαγορία της παραγωγής και τη διαδρομή του έργου του μεγάλου καλλιτέχνη, που διδάχθηκε στην Αθήνα και τη Σχολή Καλών Τεχνών τα πρώτα μυστικά τού χρωστήρα και αποκαλύπτουν τη μεγάλη ποικιλία της τεχνοτροπίας του.

Στην έκθεση του Μιλάνου τα ρεαλιστικά έργα (της εποχής της Φεράρας και της σειράς με τις ρωμαϊκές βίλες) συνομιλούν με τα κρυπτικά δημιουργήματα της μεταφυσικής περιόδου και τη νεομεταφυσική εξέλιξη των θεμάτων του. Τα έργα του Ντε Κίρικο, παρά τις παλινωδίες, τις παρεκκλίσεις και τους αναχρονισμούς της τεχνοτροπίας του, τα άλματα που πραγματοποιεί στο ύφος και τη θεματολογία καθ’ όλη τη διάρκεια της δημιουργικής δραστηριότητάς του, διατηρούν τη συνοχή και τη θεματική συγχρονικότητα του συνόλου του έργου του, που αποπνέει τη δυνατή προσωπικότητα του καλλιτέχνη και την προσήλωσή του «στην απόλυτη ελευθερία της καλλιτεχνικής αναζήτησης», όπως σημειώνει ο επιμελητής της έκθεσης, Λούκα Μάσιμο Μπαρμπέρο.

Ιδιαίτερα συγκινητική είναι η εμφανής αναμέτρησή του με το παρελθόν και την ιστορία της τέχνης, τον «παρελθόντα» και τον «αιώνιο» χρόνο: Από τη μία με τον Μπέκλιν και τη νιτσεϊκή θεωρία της «αιώνιας επιστροφής» κι από την άλλη με την προσωπική εμπειρία του, το ελληνικό «σχολείο της νιότης του» (που εκφράζεται εύγλωττα μέσα από τη σύνθεση του «Θανάτου του Κενταύρου»), το οποίο τον φέρνει διαρκώς πίσω στον κλασσικό μύθο και στην ανάγκη για ανασύνθεση της μνήμης κι ενός εξωραϊσμένου -σχεδόν ονειρικού- παρελθόντος.

Εξωπραγματική διάσταση
Ερμητικός και συνάμα οραματιστής, όπως τόνιζε ο Ζαν Κοκτώ, ο Ντε Κίρικο -σύμφωνα με τον επιμελητή της έκθεσης- «δανείζεται από τον ονειρικό κόσμο την ακρίβεια της ανακρίβειάς του, τη χρήση του πραγματικού για να αποδείξει το ψεύτικο». Και τούτη η εξωπραγματική διάσταση προάγεται από την εκκωφαντική σιωπή που αποπνέουν τα μεταφυσικά έργα του -όπως στο «Αίνιγμα του ποιητή»- χάρις την αναπαράσταση εκείνων των μοναχικών αγαλμάτων, των έρημων πλατειών και των ακατοίκητων κιονοστοιχιών ή τις απόκοσμες μορφές, που φέρουνε στα χαρακτηριστικά του ένα τραγικό μυστήριο. Ακόμη και στην αυτοπροσωπογραφία του, η μεταφυσική ερμηνεία διαδραματίζει τον πρώτο ρόλο: «Et quid amabo nisi quod aenigma est?» (είναι το ήθος αίνιγμα;), προσθέτει στον πίνακα, προκαλώντας τον θεατή να αμφισβητήσει την προφανή εικόνα της αναπαράστασης.

Η ερμητική ποιητικότητα του Ντε Κίρικο ξεπηδά σε κάθε πίνακα, από το ίδιο το θέμα, την ιδιαίτερη αντίληψη της προοπτικής, τη χρωματική παλέτα κι εκείνον τον αδυσώπητο ανταγωνισμό ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι. Τα έργα του θυμίζουν έντονα σκηνικό ενός θεατρικού έργου. Δεν είναι τυχαίο που κι ο ίδιος εργάστηκε ως σκηνογράφος. Για τον Ντε Κίρικο ολόκληρος ο βίος του ανθρώπου είναι ένα θεατρικό σκηνικό και παιχνίδι, ένα μυστηριώδες θέαμα και η ζωγραφική είναι η αποτύπωση ενός κατασκευασμένου και ανεξάντλητου κόσμου, που με όλες του τις εκδοχές αποτελεί μία αστείρευτη πηγή έμπνευσης.

Το νήμα της ανάγκης
Οι κούκλες χωρίς πρόσωπο, μία περίπλοκη μεταφορά των παραλλαγών του μύθου -όπως στον καταπονημένο Ορφέα- αλλά και ταυτόχρονα τόσο ρεαλιστικές, αναπαριστούν την τραγική μοίρα του ανθρώπου, τον πόνο, την απουσία, τον έρωτα, αλλά κυρίως την έλλειψη επικοινωνίας. Ενδεικτική είναι η σύνθεση για το άφευκτο της ανθρώπινης Μοίρας με τους Έκτορα και Ανδρομάχη, στις διάφορες παραλλαγές του, πότε εκείνη είναι ένα άγαλμα κι εκείνος μία κούκλα, πότε και οι δύο είναι κούκλες, πότε εκείνη μένει πετρωμένη στην κίνηση του αποχωρισμού κι εκείνος παραδωμένος στην κατήφεια της διπλής «αιδούς» (που είναι και ντροπή που εγκαταλείπει την οικογένεια, αλλά και φόβος μη χάσει τον ανδρισμό του αρνούμενος τη μάχη). Το ανθρώπινο για τον Ντε Κίρικο διευθύνεται διαρκώς από το νήμα της Ανάγκης και το αγκάλιασμα εκείνο που είναι εμφανές πως δεν προσφέρει την παραμικρή παρηγοριά στον άνθρωπο μπροστά στη Μοίρα, είναι το μόνο που μπορεί να κάνει ο καλλιτέχνης, αποτυπώνοντάς το στον πίνακα.

(ΠΗΓΗ: www.in.gr )

 

xryso agalma athina

Το Μουσείο της Ακρόπολης γιορτάζει την 28η Οκτωβρίου συστήνοντάς μας το χαμένο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου.

Το άγαλμα του Φειδία στο Μουσείο Ακρόπολης
Συγκεκριμένα στη φετινή επέτειο ζωντανεύει στο Μουσείο Ακρόπολης το άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, φτιαγμένο από χρυσό και ελεφαντόδοντο, που φιλοτέχνησε ο Φειδίας για τον Παρθενώνα.

 χρυσο αγαλμα

Αυτη τη μέρα το Μουσείο Ακρόπολης προσκαλεί τους επισκέπτες του σε έναν περίπατο γνώσης για τα υλικά και τις τεχνικές κατασκευής του, για τους μύθους και τις αλληγορίες του, για την ακτινοβολία του και τις περιπέτειές του.   

Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές, στα ελληνικά (στις 12 μεσημ., 1 μ.μ., 2 μ.μ. & 4 μ.μ.) και στα αγγλικά (στις 11 π.μ. & 3 μ.μ.). Εγγραφές θα γίνονται την ίδια μέρα στο Γραφείο Πληροφοριών του Μουσείου, μισή ώρα νωρίτερα από την ώρα έναρξης της παρουσίασης. Ισχύει για περιορισμένο αριθμό επισκεπτών (έως 30 επισκέπτες ανά παρουσίαση), ενώ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ελεύθερη είσοδος στο Μουσείο Ακρόπολης την 28η Οκτωβρίου
Την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου, οι εκθεσιακοί χώροι του Μουσείου και η αρχαιολογική ανασκαφή θα παραμείνουν ανοιχτά από τις 8 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, με ελεύθερη είσοδο. Τις ίδιες ώρες θα λειτουργεί και το εστιατόριο.
Ανοιχτή θα είναι επίσης η ειδική έκθεση για την αναστήλωση και το σπουδαίο έργο των μαρμαροτεχνιτών της Ακρόπολης που οργάνωσε η Επιτροπή και η Υπηρεσία Συντήρησης των Μνημείων της Ακρόπολης και στήθηκε απλόχωρα από το Μουσείο Ακρόπολης με ευρεία χρήση φωτογραφιών γιγαντιαίου μεγέθους που κάλυψαν ολόκληρους τοίχους, με αποτέλεσμα ο επισκέπτης να έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται πάνω στον βράχο της Ακρόπολης και παρακολουθεί τις εργασίες.

(ΠΗΓΗ: www.iefimerida.gr)

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Τούρκος πρόεδρος επιβεβαίωσε την αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων από...

  Στις παρεμβάσεις των αρχηγών των κομμάτων, και ιδιαιτέρως του πρωθυπουργού...

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...