proslipseis

 

Το θέμα της ίδρυσης Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου υπό την εποπτεία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης θα συζητηθεί στην σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κομοτηνής.
Η προϊσταμένη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Μαίρη Κοσμίδου

«Είναι μια ευτυχής συγκυρία. Έχουμε βρεθεί στους ίδιους δρόμους, με το ίδιο σκεπτικό με τις Πανεπιστημιακές σχολές. Ήταν κάτι το οποίο υπήρξε στο μυαλό μου από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα, το 2016» δηλώνει για το θέμα η προϊσταμένη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Μαίρη Κοσμίδου και σημειώνει μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής «Θα πρέπει να ιδρύσουμε αυτές τις Πειραματικές Σχολικές Μονάδες. Από την στιγμή που έχουμε στον τόπο μας το Πανεπιστήμιο, που μπορεί να βοηθήσει στην ίδρυση τόσο του Γυμνασίου, όσο και του Λυκείου. Τα οφέλη των σχολικών αυτών μονάδων δεν περιορίζονται μόνο στους μαθητές που φοιτούν , αλλά επεκτείνονται.»

Σύμφωνα με την κα Κοσμίδου με τους Ομίλους που διαθέτουν τις απογευματινές ώρες εντάσσουν και μαθητές από τις γύρω σχολικές μονάδες. «Με τις επιμορφώσεις τις οποίες οι συνάδελφοί μας θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν θα ωφεληθούν γιατί θα ενδυναμωθούν στην διδασκαλία και στις μεθόδους διδασκαλίας που μπορούμε να έχουμε και να εφαρμόσουμε στην περιοχή μας. Άλλωστε, είμαστε μια περιοχή με τέτοιο πλούτο πολιτισμικό, που νομίζω ότι προσφέρεται και θα ήταν και χαρά των Πανεπιστημιακών να δουλεύουν στα σχολεία μας.» δηλώνει η κα Κοσμίδου και σημειώνει ότι τα σχολεία ήταν πάντα ανοικτά. «Τα Τμήματα της Φιλολογίας και της Κοινωνικής Διοίκησης είχαν συνεργασία, οι φοιτητές κάνουν τις πρακτικές τους μέσα στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ροδόπης. Το Πειραματικό Γυμνάσιο Λύκειο έρχεται να συμπληρώσει, να προσθέσει ακόμη ένα λιθαράκι σ’ αυτό που προσπαθούμε τα τελευταία χρόνια να χτίσουμε, την αναβάθμιση της ποιότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.» δηλώνει η κα Κοσμίδου.

Προς αναζήτηση η Στέγη
Όσον αφορά στο θέμα της στέγασης της καινούργιας αυτής Σχολικής Μονάδας; Είναι ένα θέμα προς διερεύνηση, καθώς υπάρχει έλλειψη χώρων στην πόλη της Κομοτηνής. «Μια πρόταση είναι να χρησιμοποιηθεί το σχολείο, όπου τώρα στεγάζεται το Σχολείο της Δεύτερης Ευκαιρίας, επειδή το πρωί δεν λειτουργεί, θα μπορούσε να φιλοξενήσει τουλάχιστον στην αρχή του μια τέτοια Μονάδα. Μια δεύτερη πρόταση, ίσως, θα μπορούσε να είναι η συστέγαση σε κάποιο ημερήσιο Γυμνάσιο Λύκειο αντίστοιχα, αφού αυτά θα μειώσουν τον αριθμό των Τμημάτων τους, οπότε θα υπάρχουν και αίθουσες που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Δεν θα ήθελα να συζητήσω τη λύση να βγούμε εκτός αστικού κορμού της πόλης. Θα μπορούσαμε για παράδειγμα να πηγαίναμε στο Νέο Σιδηροχώρι, όπου υπάρχει ένα υπέροχο σχολικό κτίριο, το οποίο σαν σχολείο χάνει μαθητές και θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε, αλλά αυτό προσθέτει ένα επιπλέον έξοδο, το έξοδο της μεταφοράς. Κι αν υπάρχουν μαθητές που ούτως η άλλως μεταφέρονται από τους μικρότερους οικισμούς μέσα στην Κομοτηνή θα ήταν μια επιπλέον ταλαιπωρία αυτών των παιδιών να πηγαίνουν μετά εκεί. Υπάρχει επίσης η λύση του 2ου Γυμνασίου Κομοτηνής , θα μπορούσε να ήταν μια επιλογή, αλλά είναι υπόθεση και της Σχολικής Επιτροπής και του Δημοτικού Συμβουλίου.» εξηγεί η κα Κοσμίδου σημειώνοντας πως και οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου είναι θετικοί και στηρίζουν αυτή την υπόθεση.

Πολλά τα οφέλη για μαθητές, εκπαιδευτικούς και τοπική κοινωνία
Σταχυολογώντας δε τα σημαντικότερα οφέλη από την λειτουργία σημειώνει: «Θα βάλλουν ένα λιθαράκι σ’ αυτό που λέμε εκπαιδευτική έρευνα για το πώς μπορώ να διδάξω καλύτερα αυτό που θέλω να περάσω στα παιδιά. Τα παιδιά μπορούν να μάθουν καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Όφελος διαχέεται στην υπόλοιπη κοινωνία γιατί ένα πειραματικό σχολείο κάνει δράσεις στις οποίες συμμετέχουν και τα υπόλοιπα παιδιά και τις βλέπει και η υπόλοιπη κοινότητα» αναφέρει η κα Κοσμίδου και προσθέτει « Έχουμε ενδυναμωμένους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα μπουν μετά, στα υπόλοιπα σχολεία, να ενδυναμώσουν τα παιδιά που ανήκουν στα τυπικά δημόσια σχολεία της πόλης και της περιφέρειας ολόκληρης.»

 

( ΠΗΓΗ: www.astratv.gr )

kerameos 101

 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2018-2019, προσλαμβάνονται 331 προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η πρόσληψη αφορά

264 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΤΕ01 και ΔΕ02, με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό,

22 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ02, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία - Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2018-2019» με Κωδικό ΟΠΣ 5031893 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»,

45 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03, για την εφαρμογή του προγράμματος Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας εντός των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» με κωδικό ΟΠΣ 5010706, του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2014-2020.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από τη Δευτέρα 28 έως και την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Επίσης διατέθηκε για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, ένας (1) αναπληρωτής κλάδου ΠΕ86.

 

( ΠΗΓΗ: www.dikaiologitika.gr )

11defebbc25518e67688f44069c60a0c

 

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η  εξεταστέα  ύλης για το έτος 2020 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου, Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και Δ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

 

( ΠΗΓΗ: www.esos.gr )

kerameos 101

 

Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία, το οποίο δημοσιοποιήθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο και έκτοτε διαρκώς βελτιώνεται μετα από γόνιμο διάλογο με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και φορείς, εισάγει μια συνολική και σε βάθος τομή, με θαρραλέες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος.

Τα παραπάνω τόνισε η νέα υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στη σημερινή τελετή παραλαβής του χαρτοφυλακίου από τον απερχόμενο υπουργό Κ. Γαβρόγλου , και υπογράμμισε τα εξής:

Η παιδεία συνιστά τη μεγαλύτερη επένδυση

Η παιδεία συνιστά για εμάς τη μεγαλύτερη επένδυση για τη χώρα μας με πραγματικά μακροπρόθεσμα οφέλη.

Συγκρούστηκα με τον Κ. Γαβρόγλου με όρους κοσμιότητας

Παραλαμβάνω σήμερα το χαρτοφυλάκιο της Παιδείας και των Θρησκευμάτων από τον κύριο Κωνσταντίνο Γαβρόγλου, έναν υπουργό με τον οποίον, παρά τις σημαντικές ιδεολογικές μας διαφωνίες, είχαμε μία καλή συνεργασία στη διάρκεια της τριετούς υπουργικής θητείας του και της παράλληλης δικής μου, ως τομεάρχη παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Συγκρούστηκαν πολλάκις οι απόψεις μας, όμως πάντοτε με όρους κοσμιότητας και δημοκρατικού διαλόγου.

Θα επιδιώξω συναινέσεις

Από τη θέση της υπουργού, θα επιδιώξω τις ευρύτερες δυνατές πολιτικές συναινέσεις.

Το πρόγραμμα της ΝΔ

Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία, το οποίο δημοσιοποιήθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο και έκτοτε διαρκώς βελτιώνεται μετα από γόνιμο διάλογο με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και φορείς, εισάγει μια συνολική και σε βάθος τομή, με θαρραλέες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος. Και το πρόγραμμα αυτό είναι γνωστό. Δεν σκοπεύω να αναφερθώ σήμερα στις επιμέρους παραμέτρους του. Θα έχουμε την ευκαιρία στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων την ερχόμενη εβδομάδα να αναφερθούμε αναλυτικά στους στόχους και τις προθέσεις του υπουργείου. Σε κάθε περίπτωση, θα επιδιώξουμε να δράσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς όμως να αιφνιδιάσουμε κανέναν. Και θα δρούμε πάντοτε μετά από λεπτομερή σχεδιασμό και ουσιαστικό διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Θρησκεύματα

Μία διακριτή αναφορά στα Θρησκεύματα. Ο Συνταγματικός νομοθέτης περιγράφει τις σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας, προστατεύει τη θρησκευτική ελευθερία, και προβλέπει, μεταξύ των βασικών αποστολών του Κράτους, την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης. Και σκοπεύουμε να υπηρετήσουμε όλες αυτές τις επιταγές. Σε αυτή την αποστολή, καλώ όλους τους Ιεράρχες, τους Ιεροδιδασκάλους και τους σχετιζόμενους φορείς να συνδράμουν στο έργο μας και να καταθέσουν τις γνώσεις και την πολύτιμη εμπειρία τους, να είναι σε έναν ανοιχτό διάλογο με το υπουργείο.

Πρόσκληση συνεργασίας προς τα στελέχη και τους υπαλλήλους του υπ. Παιδείας

Θα ήθελα να στραφώ στο ανθρώπινο δυναμικό του υπουργείου. Τα στελέχη και τους διοικητικούς υπαλλήλους του υπουργείου, χωρίς τη συμβολή των οποίων κανένας πολιτικός σχεδιασμός δεν μπορεί να υλοποιηθεί, αλλά και τους χιλιάδες λειτουργούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, δασκάλους, καθηγητές, ακαδημαϊκούς, χωρίς τους οποίους η εκπαιδευτική διαδικασία δεν θα μπορούσε να έρθει εις πέρας. Σας απευθύνω μία ειλικρινή πρόσκληση συνεργασίας, αναγνωρίζοντας στο ακέραιο και εκ προοιμίου τη συμβολή σας στην εύρυθμη λειτουργία του υπουργείου και επιθυμώντας να συνδράμω στη διευκόλυνση του έργου σας. Προκειμένου η συνεργασία μας να γίνει πιο αποδοτική και σύγχρονη, θα επιδιώξω να έχουμε διαρκή επικοινωνία και μεταξύ μας διάδραση, και θα εκτιμήσω ιδιαίτερα την εκ μέρους σας ανάληψη πρωτοβουλιών και την υποβολή προτάσεων, για πιθανούς τρόπους βελτίωσης και εξέλιξης των εργασιών μας. Παρακαλώ να συνεχίσετε με θερμή και ζήλο το έργο σας το επόμενο διάστημα, γιατί ο Σεπτέμβριος είναι σχεδόν εδώ και το Υπουργείο πρέπει να φέρει εις πέρας ενα δύσκολο έργο όπως κάθε χρόνο. Τις επόμενες εβδομάδες θα επιδίωξω να γνωρίσω όσους περισσότερους από εσάς γίνεται.

Οι εκπαιδευτικοί φορείς

Θα ήθελα να κάνω μία έκκληση σε όλους τους φορείς που σχετίζονται με την εκπαίδευση: επαγγελματικές ενώσεις και ομοσπονδίες, συλλόγους εκπαιδευτικών, γονέων, συνδικαλιστικούς φορείς, και πάσης φύσης εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών, με αρκετούς εκ των οποίων βρισκόμαστε ήδη σε τακτική επικοινωνία. Στη νέα ηγεσία του υπουργείου μας θα βρείτε ευήκοα ώτα και προσβλέπουμε σε μία ειλικρινή συνεργασία.

 

(ΠΗΓΗ: www.esos.gr)

 

 

ypoyrgeio paideias 3 0

 

Το αργότερο μέχρι την Τετάρτη θα ανακοινωθούν οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων στα Ειδικά Μαθήματα.

Το πιο πιθανό είναι οι βαθμολογίες να ανακοινωθούν σήμερα αργά το βράδυ ή αύριο Τρίτη.

Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει και τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ανά μάθημα.

 

( ΠΗΓΗ: www.esos.gr )

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

Easy Education

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  Στις παρεμβάσεις των αρχηγών των κομμάτων, και ιδιαιτέρως του πρωθυπουργού...

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...

Σεισμός Τώρα - Σεισμός στη Ζάκυνθο - Όλες οι ειδήσεις:...