internetmobile b1 1 1110x400

Οδηγίες για την προστασία των καταναλωτών – χρηστών τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Με τη σχετική οδηγία, η ΕΕΤΤ ζητά από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών την υποχρεωτική ενσωμάτωση όλων των τελών και του ΦΠΑ στις αναγραφόμενες τιμές λιανικής, που περιλαμβάνονται στους τιμοκαταλόγους και γενικότερα στο διαφημιστικό και προωθητικό υλικό που διαθέτουν στην ελληνική αγορά.

Η οδηγία της ΕΕΤΤ έχει στόχο να διευκολύνει σημαντικά τους συνδρομητές στη σύγκριση και επιλογή, βάσει κόστους, μεταξύ υπηρεσιών και παρόχων.

Συγκεκριμένα, οι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών υποχρεούνται να αναγράφουν την τελική τιμή στις υπηρεσίες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των αντίστοιχων τελών συνδρομητή σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και του ΦΠΑ.

Ειδικά για το τέλος κινητής τηλεφωνίας και επειδή ο τελικός καθορισμός του εξαρτάται από το συνολικό ύψος του λογαριασμού, η ΕΕΤΤ επιβάλλει στις εταιρίες να επισημαίνουν το ποσοστό με το οποίο θα αυξηθεί η τελική τιμή της υπηρεσίας στις περιπτώσεις μεγαλύτερου ύψους μηνιαίου λογαριασμού λόγω μεγαλύτερης χρήσης από τους συνδρομητές.

Επίσης, κατά την υποβολή προσφορών προς τους καταναλωτές (π.χ. τηλεφωνικά, έντυπα, ηλεκτρονικά κ.λπ.), οι προσφερόμενες τιμές πρέπει να είναι οι τελικές τιμές πώλησης. Οι πάροχοι οφείλουν εντός ενός μηνός από την κοινοποίηση της οδηγίας της ΕΕΤΤ, δηλαδή έως τις αρχές Ιουνίου, να προσαρμόσουν αντίστοιχα τις αναγραφόμενες τιμές των υπηρεσιών τους σε τιμοκαταλόγους, έντυπα προσφορών, διαφημιστικά έντυπα, φυλλάδια και καταχωρήσεις, ιστοσελίδες κ.ά.

Παραδείγματα τελικής τιμής μετά την ενσωμάτωση τελών και ΦΠΑ

Ακολουθούν παραδείγματα διαμόρφωσης της τελικής λιανικής τιμής μετά την ενσωμάτωση των αντίστοιχων τελών συνδρομητή σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και του ΦΠΑ.

Παράδειγμα 1: Σταθερή τηλεφωνία και Διαδίκτυο

Εάν ο πάροχος διαθέτει:

• πακέτο υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και Διαδικτύου σε τιμή 40 ευρώ μηνιαίως προ της εφαρμογής του τέλους συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας και του ΦΠΑ, αυτή επιβαρύνεται με:

– τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας (5% x 40 ευρώ) ίσο με 2 ευρώ και

– ΦΠΑ (24% x 42 ευρώ) ίσο με 10,08 ευρώ.

Επομένως, η αναγραφόμενη τιμή στον τιμοκατάλογο του παρόχου για το πακέτο αυτό πρέπει να είναι 52,08 ευρώ.

• υπηρεσία τηλεφωνίας σε τιμή 5 ευρωλεπτών/λεπτό ομιλίας προ της εφαρμογής του τέλους συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας και του ΦΠΑ, αυτή επιβαρύνεται με:

– τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας (5% x 5 ευρωλεπτά) ίσο με 0,25 ευρωλεπτά/λεπτό ομιλίας και

– ΦΠΑ (24% x 5,25 ευρωλεπτά) ίσο με 1,26 ευρωλεπτά ανά λεπτό ομιλίας.

Επομένως, η αναγραφόμενη τιμή στον τιμοκατάλογο της εταιρίας για τη συγκεκριμένη υπηρεσία διαμορφώνεται σε 6,51 ευρωλεπτά ανά λεπτό ομιλίας.

Παράδειγμα 2: Κινητή τηλεφωνία

Πάροχος κινητής τηλεφωνίας επιθυμεί να προσφέρει σε υποψήφιο πελάτη πακέτο υπηρεσιών μαζί με πακέτο πρόσθετων μηνυμάτων SMS σε τιμές 46 ευρώ και 6 ευρώ μηνιαίως, αντίστοιχα, προ της εφαρμογής του τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και του ΦΠΑ. Η συνολική αρχική τιμή των 52 ευρώ, επειδή ανήκει στο διάστημα από 50,01 ευρώ μέχρι και 100 ευρώ, επιβαρύνεται με:

– τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας (15% x 52 ευρώ) ίσο με 7,8 ευρώ και

– ΦΠΑ (24% x 59,8 ευρώ) ίσο με 14,35 ευρώ.

Επομένως, η αναφερόμενη, εγγράφως ή προφορικά, προς τον υποψήφιο πελάτη τελική τιμή για το σύνολο των υπηρεσιών διαμορφώνεται σε 74,15 ευρώ*.

*Η τιμή αυτή αυξάνει κατά 2,61% ή 4,35% εάν το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού ανέλθει τελικά στο διάστημα από 100,01 μέχρι και 150 ευρώ ή στο διάστημα από 150,01 ευρώ και άνω, αντίστοιχα.

Παράδειγμα 3: Σταθερή τηλεφωνία, Διαδίκτυο και τηλεόραση

Πάροχος επιθυμεί να προσφέρει σε υποψήφιο πελάτη πακέτο υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, Διαδικτύου και τηλεόρασης σε τιμή 50 ευρώ μηνιαίως, εκ των οποίων τα 30 ευρώ αντιστοιχούν στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Διαδικτύου και τα 20 ευρώ στις υπηρεσίες τηλεόρασης, προ της εφαρμογής του τέλους συνδρομητών σε σταθερή τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση και του ΦΠΑ. Η συνολική αρχική των 50 ευρώ επιβαρύνεται με:

– τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας (5% x 30 ευρώ) ίσο με 1,5 ευρώ

– τέλος στη συνδρομητική τηλεόραση (10% x 20 ευρώ) ίσο με 2 ευρώ και

– ΦΠΑ (24% x 53,50 ευρώ) ίσο με 12,84 ευρώ.

Επομένως, η εγγράφως ή προφορικά αναφερόμενη προς τον υποψήφιο πελάτη τελική τιμή για το σύνολο των υπηρεσιών διαμορφώνεται σε 66,34 ευρώ.

(ΠΗΓΗ: www.techit.gr)

facebook12

Από την επόμενη εβδομάδα 

Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τη ρητορική μίσους, το Facebook ανακοίνωσε σήμερα ότι θα απαγορεύσει από την επόμενη εβδομάδα στην πλατφόρμα του κάθε έκφραση υποστήριξης ή εξύμνησης της λευκής υπεροχής αλλά και εκείνες που τάσσονται υπέρ του διαχωρισμού των φυλών.

«Οι αντιλήψεις αυτές συνδέονται με οργανώσεις που προωθούν το μίσος», ανέφερε σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο μπλογκ. 

Το Facebook, το Twitter και το YouTube δέχονται ολοένα και περισσότερες πιέσεις για να αφαιρέσουν το νεοναζιστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο από τις ιστοσελίδες τους. Ο δράστης του μακελειού στα δύο τεμένη της Νέας Ζηλανδίας είχε μεταδώσει την πράξη του ζωντανά μέσω του Facebook, πριν από 12 ημέρες.

Το Facebook ανέφερε επίσης ότι οι χρήστες που αναζητούν περιεχόμενο το οποίο σχετίζεται με τη «λευκή υπεροχή» θα παραπέμπονται στη σελίδα της οργάνωσης Life After Hate, η οποία βοηθά ανθρώπους να φύγουν από ομάδες που στηρίζουν το μίσος.

Η Life After Hate δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα να σχολιάσει την απόφαση αυτή.

(ΠΗΓΗ: www.protothema.gr)

Apple TV app 770x433

 

Τα φιλόδοξα σχέδιά της να διεισδύσει στο πεδίο του τηλεοπτικού θεάματος, των βιντεοπαιχνιδιών, της ενημέρωσης και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών παρουσίασε η Apple.

Η εταιρεία θέλει να μειώσει έτσι την εξάρτηση της από τα iPhones, τα iPads, τους iMacs και τις άλλες συσκευές της, που εμφανίζουν πλέον μια επιβράδυνση πωλήσεων.


Η αμερικανική εταιρεία, δεύτερη πλέον σε χρηματιστηριακή αξία μετά τη Microsoft, σε εκδήλωση στην έδρα της στην Καλιφόρνια, ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει την υπηρεσία Apple TV με τη δημιουργία τόσο δικού της πρωτογενούς τηλεοπτικού περιεχομένου με τη συνδρομή αστεριών του Χόλιγουντ, όσο και παρέχοντας τη δυνατότητα συνδρομής σε υπηρεσίες streaming τρίτων όπως το ΗΒΟ και το Hulu.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Τιμ Κουκ παρουσίασε μια νέα συνδρομητική υπηρεσία για βιντεοπαιχνίδια (gaming), τη δική της νέα πιστωτική κάρτα Apple Card σε συνεργασία με τη Goldman Sachs και τη MasterCard, καθώς και ένα νέο πακέτο συνδρομητικής πρόσβασης σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης.

Η πιστωτική κάρτα θα κυκλοφορήσει αρχικά στις ΗΠΑ φέτος το καλοκαίρι, τόσο σε φυσική μορφή όσο και σε ηλεκτρονική, ενσωματωμένη στο iPhone.

Η δεύτερη θα συνοδεύεται -ως κίνητρο για χρήση της από τους καταναλωτές- από επιστροφή μετρητών 2% στην αξία κάθε αγοράς με την ηλεκτρονική κάρτα, ενώ δεν θα επιβαρύνεται με καμία συνδρομή. Έως το τέλος του 2019 θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 40 χώρες μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η νέα συνδρομητική υπηρεσία τηλεοπτικού streaming, που θα ανταγωνισθεί το Netflix, την Amazon, τη Disney (που πρόσφατα εξαγόρασε την 21st Century Fox) και την ΑΤ&Τ (που εξαγόρασε την Time Warner), θα ξεκινήσει φέτος το φθινόπωρο και θα είναι απαλλαγμένη από διαφημίσεις.

Στην εκδήλωσαν έδωσαν το παρών γνωστοί σκηνοθέτες (π.χ. Στίβεν Σπίλμπεργκ) και ηθοποιοί (Στιβ Κάρελ, Τζένιφερ 'Ανιστον, Ρις Γουίδερσπουν κ.α.), καθώς και η Όπρα Γουίνφρεϊ, που θα δημιουργήσουν νέες ταινίες, σειρές και εκπομπές για τη νέα Apple TV+.

Για πρώτη φορά μια υπηρεσία της Apple θα είναι διαθέσιμη και προσβάσιμη όχι μόνο στις δικές 1,4 δισεκατομμύρια συσκευές διεθνώς, αλλά επίσης από συσκευές (τηλεοράσεις, τηλέφωνα, τάμπλετ κλπ) ανταγωνιστών της όπως οι Samsung, LG, Sony κ.α.

Η Apple TV+ θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 100 χώρες, όμως η εταιρεία δεν αποκάλυψε το ύψος της συνδρομής που θα πληρώνουν οι χρήστες.

Η νέα συνδρομητική ενημερωτική πλατφόρμα Apple News+ θα προσφέρει πρόσβαση σε πάνω από 300 ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά, όπως η «Wall Street Journal», οι «Times» του Λος 'Αντζελες, τα New Yorker, Marie Claire, Vogue, Esquire, National Geographic, Rolling Stone, Popular Science κ.α. Θα κοστίζει 9,99 δολάρια το μήνα και θα είναι άμεσα διαθέσιμη στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ενώ αργότερα θα έλθει και στην Ευρώπη.

Τέλος, η νέα πλατφόρμα gaming Apple Arcade θα προσφέρει 200 βιντεοπαιγνίδια, από τα οποία πάνω από τα μισά θα είναι αποκλειστικά.

Θα είναι προσβάσιμα μέσω επιτραπέζιων, φορητών υπολογιστών και «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, ενώ θα είναι δυνατό επίσης να τα παίξει κανείς και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο (offline), αντίθετα με τη νέα online πλατφόρμα gaming Google Stadia. Θα ξεκινήσει σε περίπου 150 χώρες φέτος το φθινόπωρο, αλλά δεν ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί το ύψος της συνδρομής, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.

 

(ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr )

internet 1110x400

Συμβουλές και οδηγίες προς του καταναλωτές για τα σημεία που πρέπει να προσέχουν κατά τις αγορές τους μέσω διαδικτύου δίνει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή προκειμένου να πραγματοποιούν ασφαλείς αγορές, από αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα και να μην πέφτουν θύματα διαδικτυακής απάτης.

Αναλυτικά, η Γραμματεία συνιστά στους καταναλωτές, πριν από κάθε συναλλαγή:

Να βεβαιώνονται ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα που επιλέγουν, παρέχει τα πλήρη στοιχεία της ταυτότητάς του, όπως υποχρεούται (υπεύθυνο διαχειριστή, εμπορική επωνυμία, ΑΦΜ, αριθμό ΓΕΜΗ), καθώς επίσης και τη διεύθυνσή του και τα στοιχεία επικοινωνίας του (τηλέφωνο, fax, email) και να ελέγχουν αν τα στοιχεία αυτά είναι αληθή. Για διασταύρωση των ανωτέρω στοιχείων, για επιχειρήσεις που έχουν έδρα ή υποκατάστημα στην Ελλάδα, μπορούν να επισκέπτονται και τον διαδικτυακό τόπο του ΓΕΜΗ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.businessregistry. gr/publicity/index
Να ελέγχουν αν υφίστανται και διατυπώνονται με σαφήνεια οι «όροι και προϋποθέσεις» για την διενέργεια της συναλλαγής
Να ελέγχουν αν γίνεται αναφορά στα νόμιμα δικαιώματά τους, όπως το δικαίωμα υπαναχώρησης που ισχύει για τις συμβάσεις από απόσταση, καθώς και η παροχή εγγύησης για αγορές διαρκών καταναλωτικών αγαθών
Να επιβεβαιώνουν ότι η τελική τιμή που καλούνται να πληρώσουν ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων φόρων και κάθε άλλης πρόσθετης χρέωσης (π.χ. μεταφορικών εξόδων)
Να βεβαιώνονται ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει σύστημα ασφαλούς πληρωμής («λουκετάκι» στο κάτω μέρος της σελίδας και διεύθυνση που ξεκινά με https://) πριν προχωρήσουν σε συναλλαγή μέσω υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων.

Συμπληρωματικά, μπορούν να:

Κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους
Αποφεύγουν τις προσφορές που εμφανίζονται σε pop-ups παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστα websites
Μην παρέχουν ευαίσθητα δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας
Αγνοούν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Αναζητούν τυχόν αξιολογικά σχόλια πελατών πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, για περιπτώσεις άγνωστων σε αυτούς ηλεκτρονικών καταστημάτων

Σε κάθε περίπτωση, για συμβουλές και καταγγελίες που αφορούν στις συναλλαγές τους, μπορούν να απευθύνονται στη Γραμμή Καταναλωτή 1520, της ΓΓΕΠΚ, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

(ΠΗΓΗ: www.techit.gr)

huawei

ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ Huawei P30 Pro!

Huawei P30 Pro: Βγήκε live η σελίδα προπαραγγελιών

Πριν μερικές ώρες, και λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του στο Παρίσι, το Huawei P30 Pro εμφανίστηκε στο Amazon της Ιταλίας. Το smartphone ήταν διαθέσιμο για προ-παραγγελία από την επίσημη σελίδα του προϊόντος. Όμως, όπως αναμενόταν, μετά από περίπου μία ώρα η σελίδα αφαιρέθηκε και το κοινό δεν μπορεί πλέον να τη δει. Ωστόσο, ο χρόνος που η σελίδα έμεινε live ήταν αρκετός ώστε να καταγραφούν όλες οι λεπτομέρειες της συσκευής, καθώς και η τιμή της.

Στην ιστοσελίδα Amazon της Ιταλίας, αναγράφονταν ότι η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του Huawei P30 Pro θα είναι η 5η Απριλίου. Αν και το flaghip θα είναι διαθέσιμο σε τρία ακόμη χρώματα (Midnight Black, Breathing Crystal και Aurora), η έκδοση του Huawei P30 Pro που ήταν διαθέσιμη για προ-παραγγελία, ήταν το Amber Sunrise. Η τιμή της συσκευής που διέρρευσε στο Amazon ήταν περίπου 1028 ευρώ, για την έκδοση με τα 128GB αποθηκευτικό χώρο.

Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του Huawei P30 Pro, η σελίδα της προπαραγγελίας επιβεβαίωνε όσα γνωρίζαμε, και μας προσέφερε κάποιος επιπλέον πληροφορίες. Τα τελικά χαρακτηριστικά του Huawei P30 Pro είναι τα εξής:

Οθόνη: 6.47 “Full HD+, ανάλυση 2340 x 1080 pixels, AMOLED με Dual Edge, πυκνότητα 398 PPI
Διαστάσεις: 158 x 73 x 8,41 χιλιοστά και 192 γραμμάρια βάρος
Πιστοποιήσεις: Πιστοποίηση IP68
Επεξεργαστής: Octa-core HiSilicon Kirin 980
GPU: ARM Mali-G76 MP10
Μνήμη RAM: 8 GB LPDDR4X
Αποθηκευτικός χώρος: 128 GB επεκτάσιμος με NanoSD
Αισθητήρες: In-Display αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων
Πίσω κάμερες: Τέσσερις, 40 MP + 20 MP + 8 MP με αισθητήρα ToF, f / 1.6-3.4 διάφραγμα, αυτόματη εστίαση με λέιζερ + PDAF και φλας LED.
Selfie κάμερες: Μία, 32 MP
SIM/Δίκτυα/Συνδεσιμότητα: Υποστήριξη Dual SIM 4G +, Dual Band Wi-Fi, Bluetooth 5.0, NFC, GPS διπλής συχνότητας / A-GPS / GLONASS / BeiDou Galileo
Μπαταρία: 4200 mAh με υποστήριξη SuperCharge
Λειτουργικό σύστημα: EMUI 9 βασισμένο στο Android 9 Pie

(ΠΗΓΗ :https://techblog.gr)

Easy Education

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...

Σεισμός Τώρα - Σεισμός στη Ζάκυνθο - Όλες οι ειδήσεις:...

Σήμερα το Νόμπελ Ειρήνης με το δίδυμο Τσίπρα-Ζάεφ στα «βαριά...

                                    Δυσοίωνα είναι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για την εξέλιξη των...