people 1280x853

 

Mεγαλώνει ηλικιακά η γενιά του brain drain, εξελίσσεται, αμείβεται καλύτερα, κάνει οικογένεια και δεν αποφασίζει εύκολα να επιστρέψει στην πατρίδα, με τρεις στους δέκα (29%) Έλληνες που ζουν και εργάζονται για καλύτερες προοπτικές καριέρας στο εξωτερικό να είναι πλέον 40άρηδες και άνω, όταν το 2015 αυτή η ομάδα ήταν σχεδόν ένας στους δέκα (12%) – ενώ ταυτόχρονα περιορίζονται οι νέοι κάτω των 30 στο μίγμα των εκπατρισθέντων, σε ποσοστό 19% το 2019 από 36% το 2015.

H έρευνα Brain Drain της ICAP People Solutions, που παρουσιάστηκε χθες στο Divani Caravel, στο πλαίσιο του 5ου Human Capital Summit της ICAP, το οποίο είχε την υποστήριξη της «Ναυτεμπορικής» και του naftemporiki.gr, ως χορηγών επικοινωνίας, αποκάλυψε επίσης ότι από τα άτομα που έχουν ήδη μετακινηθεί σε χώρες του εξωτερικού, το 27% λαμβάνουν ετήσιο μικτό μισθό 21.000-40.000 ευρώ, ενώ σε σύγκριση με το 2015 είναι πολύ λιγότεροι, μόλις 8% (από 21% το 2015), όσοι λαμβάνουν έως 20.000 και πολλοί περισσότεροι, 43% (από 27% αντίστοιχα), όσοι κερδίζουν από 61.000 και πάνω.

Έχουν «τακτοποιηθεί»

Τα παραπάνω δείχνουν ότι η γενιά των Ελλήνων που μετανάστευσαν με την πρόσφατη κρίση έχουν «τακτοποιηθεί», μεγαλώνουν ηλικιακά και πιθανόν λιγότεροι νέοι αποφασίζουν να φύγουν από τη χώρα, ίσως γιατί η ψηφιακή εποχή δημιουργεί ευκαιρίες γι’ αυτούς (αν και τα ποσοστά ανεργίας παραμένουν υψηλά). Η έρευνα που «έτρεξε» για 5η χρονιά φέτος, στο διάστημα από 27 Μαρτίου έως 8 Μαΐου 2019, σε δείγμα 942 συμμετεχόντων από 43 χώρες, έδειξε επίσης ότι πάνω από τους μισούς Έλληνες του brain drain (52%) είναι 30άρηδες (31 έως 40 ετών). Οι μισοί, 48%, είναι ανύπαντροι, ποσοστό αισθητά χαμηλότερο από το 71% του 2015, ενώ το 75% εργάζεται στην Ευρώπη και κατά κύριο λόγο σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Ελβετία, Γερμανία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Τσεχία και Κύπρο. Η πλειονότητα του δείγματος (63%) είναι άνδρες, ενώ ως προς το επίπεδο σπουδών, παραμένουν πλειονότητα τα στελέχη υψηλής εξειδίκευσης. Το 69% διαθέτει διδακτορικό (13%) ή κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο (56%), από 73% το 2015.

Τα κύρια πεδία σπουδών των συμμετεχόντων παραμένουν τα ίδια με τις προηγούμενες έρευνες, με επίκεντρο τη διοίκηση επιχειρήσεων, τα οικονομικά και το marketing, ενώ όλο και περισσότεροι μένουν ή επιστρέφουν στην Ελλάδα για να κάνουν διδακτορικό.

Λιγότεροι εκπατρισθέντες

Πάντως, αξίζει να αναφερθεί ότι από το 36% των ερωτώμενων που συμμετείχαν και στην περσινή έρευνα έχει ήδη επιστρέψει μόλις 5%, από 13% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό στην περσινή έρευνα. Επίσης οι περισσότεροι εκπατρισθέντες βρίσκονται στο εξωτερικό πάνω από 5 χρόνια (61% από 37% το 2015), ενώ μειονότητα είναι όσοι μετακινήθηκαν τα 2 τελευταία χρόνια (18% από 25% το 2015). Σύμφωνα με την έρευνα, το 25% των ατόμων έβλεπε τη μετακίνησή του χωρίς επιστροφή όταν έφυγε, ποσοστό που ενισχύθηκε σε σύγκριση με την περσινή έρευνα (20%).

Μάλιστα, το ποσοστό αυτό ενισχύεται σημαντικά με βάση τα δεδομένα που βιώνουν τώρα τα άτομα που έχουν ήδη μεταβεί στο εξωτερικό, αφού το 42% δεν θεωρεί πιθανό να επιστρέψει στην Ελλάδα, ποσοστό αισθητά αυξημένο σε σύγκριση με την έρευνα του 2015, ήτοι 30%.

Σύμφωνα δε με τη Γαλήνη Ηλιοπούλου, Senior Manager Human Capital Consulting, ICAP People Solutions, αν λάβουμε υπ’ όψιν και το ακόμα πιο υψηλό ποσοστό του 45% των ατόμων που βλέπουν την επιστροφή τους πιο μακροπρόθεσμα, αντιλαμβανόμαστε ότι τα άτομα έχουν πλέον οργανώσει τη ζωή και την εργασία τους πλήρως στο εξωτερικό.

Την άποψη αυτή ασπάστηκε ο Χρήστος Ιωάννου, διευθυντής Τομέα Απασχόλησης και Αγοράς Εργασίας ΣΕΒ, που σχολίασε την έρευνα, στην οποία όταν οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν τι περιμένουν από τους επαγγελματικούς φορείς και την επιχειρηματική κοινότητα για την αντιμετώπιση του brain drain, είπαν ότι περιμένουν περισσότερη αξιοκρατία, ανταγωνιστικές χρηματικές απολαβές, καθώς και καλύτερο εργασιακό περιβάλλον (π.χ. εργασιακές συνθήκες, σεβασμός προς τον υπάλληλο, ευέλικτο ωράριο). Ακολουθούν η βαριά φορολογία που δεν ευνοεί τις επιχειρήσεις, καθώς και αλλαγή στην εδραιωμένη νοοτροπία. Επίσης, οι επενδύσεις από το εξωτερικό είναι σημαντικές, η καινοτομία και η συνεχής εκπαίδευση, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το 8% δεν περιμένει κάποιου είδους αντιμετώπιση.

Αλλαγή καριέρας

Η αλλαγή καριέρας και τι σημαίνει για τον επαγγελματία, τις εταιρείες, τις αγορές και την κοινωνία βρέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης που συντόνισε ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ομίλου Εταιρειών ICAP, με τη συμμετοχή των Δημήτρη Λιβά, Co-Founder & Managing Partner, Agile Actors, Φιλίππα Μιχάλη, διευθύνουσα σύμβουλο, Allianz Ελλάδος, πρόεδρο Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, Χάρη Μπρουμίδη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Vodafone Ελλάδας, και Σπύρο Πουλίδα, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, ΙΒΜ Ελλάδος & Κύπρου.

Προσωπικό brand

Το 5ο Human Capital Summit φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, δύο workshop, ένα για την ανάπτυξη της προσωπικής εικόνας (personal brand) ενός επαγγελματία εντός του οργανισμού στον οποίον δραστηριοποιείται, από την Άννα Μαρία Χρονοπούλου, Associate Coach, ICAP People Solutions, κι ένα για τα οφέλη και τις προκλήσεις από την πρακτική του εσωτερικού coaching από τον Κώστα Ζούλια, Director Human Capital Consulting, ICAP People Solutions.
Επίσης, μηνύματα για τη διαχείριση της καριέρας μετέφερε ο γνωστός σχεδιαστής μόδας και επιχειρηματίας Βασίλης Ζούλιας, ο οποίος μίλησε από καρδιάς για δυσκολίες που συνάντησε στην καριέρα του και χρειάστηκε να αρχίσει από το 0, σε ηλικία 40 ετών, εν μέσω κρίσης, για να δημιουργήσει έναν οίκο μόδας με διεθνή απήχηση σήμερα. «Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε αρνητικά, να παραπονιόμαστε… Δεν είναι εύκολο, χρειάζεται άσκηση… Έχω βαρεθεί να βρίσκομαι σε πλούσιους μπουφέδες και να βλέπω απέναντί μου κάποιον με ένα ποτήρι σαμπάνια στο χέρι και να λέει πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα στην κρίση!» είπε με νόημα.

Προκλήσεις και ευκαιρίες για τους 50 plus

Οι συμμετέχοντες του 5ου Human Capital Summit, τους οποίους καλωσόρισε η Εύη Κουτσούγερα, Manager Human Capital Consulting, ICAP People Solutions, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από τη Μαρία Κοκκίνου, Manager Human Capital Consulting, ICAP People Solutions, τα αποτελέσματα ειδικής έρευνας για την επιτυχή διαχείριση μιας καριέρας που διαρκώς μεταβάλλεται και μιας ακόμη έρευνας με θέμα «Καριέρες: πού κατευθύνονται και από ποιους», από τον Γιώργο Χάρο, Executive Director, ICAP People Solutions. Διαπιστώνεται ότι για τα στελέχη που ήταν στα 40 όταν άρχισε η κρίση και άρα σήμερα είναι στα 49-50, δεν υπάρχουν ουσιαστικές ευκαιρίες καριέρας. Αναγνωρίζεται παρ’ όλα αυτά η εμπειρία και η σοφία τους. Επίσης ενώ προ κρίσης ένα στέλεχος με ικανότητες για να γίνει CEO μπορεί να περίμενε μια δεκαετία, με την κρίση ο χρόνος «αναμονής» μειώθηκε σε 3-6 χρόνια – εξέλιξη θετική, η οποία όμως ευνόησε κυρίως νεαρότερα στελέχη.

Έπειτα από 9 χρόνια στασιμότητας ή αργής επαγγελματικής εξέλιξης για τα στελέχη μεγαλύτερης ηλικίας, αναπτύσσεται μια κρίσιμης σημασίας συζήτηση για την καριέρα.

Στο θέμα αυτό η Αργυρώ Αραπίδου, διευθύντρια Οργανωτικής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ταλέντου, Ομίλου Τιτάν, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η ηλικιακή κατηγοριοποίηση δεν βοηθά τη συζήτηση, ούτε την επιχειρηματική απόδοση – όπως αποδεικνύει άλλωστε η στρατηγική του Ομίλου Τιτάν που επενδύει στην εμπειρία των στελεχών του, τα μισά από τα οποία ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 55άρηδων και άνω.

Η Σοφία Κάντα, HR Director Greece & Cyprus, Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόνισε ότι η στρατηγική των εταιρειών για το ανθρώπινο δυναμικό πρέπει να καλύπτει όλες τις γενιές.

Ο Νίκος Μοσχάτος, διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού, Accenture, 60άρης, όπως αποκάλυψε ο ίδιος και ο γηραιότερος στην εταιρεία του, σημείωσε ότι η πρόκληση είναι να δοθεί η ευκαιρία στις μεγαλύτερες ηλικίες να εμπλακούν ενεργά στην ψηφιακή εποχή, ενώ ο Σωτήρης Σταματίου, Group Human Resources Director, Onassis Group | President of the Board, ΣΔΑΔΕ, στάθηκε εν πολλοίς στα θέματα reskilling και upskilling, που συνάδουν με τις ίσες ευκαιρίες προς όλα τα στελέχη ανεξαρτήτως ηλικίας.

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

privacy policy e1559312950465 696x391

Για να γίνουμε πιο σαφής, ο όρος αυτός συνδέεται με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, την γνωστική και συμπεριφορική μας ανταπόκριση στο άκουσμα του ονόματος της επιχείρησης σας.

Αυτή η ανταπόκριση προκαλείται από τα ερεθίσματα που εσείς έχετε περάσει στους καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα σχετίζονται και αποτελούν μέρος του σχεδιασμού της ταυτότητας σας μέσω της συσκευασίας, των επικοινωνιών και του μάρκετινγκ. Είτε αυτό είναι κλασικό μάρκετινγκ είτε ψηφιακό.

Για παράδειγμα, αν έχετε μια επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες για την εγκατάσταση συναγερμών στο σπίτι, σίγουρα θα θέλατε οι καταναλωτές να συσχετίζουν το όνομα της επιχείρησης σας, ας πούμε 4Tec.gr με την υπηρεσία, δηλαδή συστήματα συναγερμών για το σπίτι.

Η διαφήμιση είναι θεμελιώδης για τη δημιουργία και τη διάδοση της ευαισθητοποίησης γύρω από την μάρκα σας στις μάζες. Αυτή η συνεχής διαδικασία αργότερα εκδηλώνεται ως «εμπειρία μάρκας» ενός οργανισμού.
Ο όρος Brand Experience ή «εμπειρία μάρκας» είναι μια πολύ σημαντική έννοια που πρέπει να ακολουθεί οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα.

Σε αυτό το σημείο, να ξεκαθαρίσουμε πως η διαφήμιση στο digital marketing γίνεται μέσω των ψηφιακών καναλιών σε αντίθεση με το κλασικό marketing του παρελθόντος που στόχευε τους καταναλωτές μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Πλέον το διαδίκτυο παίζει κυρίαρχο ρόλο στην μετάδοση μιας πληροφορίας γρήγορα και οικονομικά.

Επομένως, για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, μια ισχυρή στρατηγική digital marketing, η οποία περιλαμβάνει κατάλληλη διαφήμιση, σωστή προώθηση ιστοσελίδων και κρίσιμη έρευνα αγοράς, δημιουργεί τελικά μια σύνδεση μεταξύ καταναλωτών και προϊόντων ή υπηρεσιών.

Βέβαια θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτική με μια ψηφιακή στρατηγική, καθώς ενώ μια θετική εμπειρία μπορεί να εκτοξεύσει ένα εμπορικό σήμα, ταυτόχρονα τυχόν ανωμαλίες μπορούν να το ωθήσουν προς τα κάτω.

Με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (social media) που βασίζονται στην υψηλή και αυξανόμενη πρόσβαση σε εμπορικά σήματα, το υποδειγματικό μάρκετινγκ ή μάλλον το ψηφιακό μάρκετινγκ αναλαμβάνει μεγάλο ρόλο.

Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης και της αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις που είναι στο παιχνίδι ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να επωφεληθούν με περισσότερους από έναν τρόπους.
Κερδοφόρα για όλα τα είδη επιχειρήσεων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει την επιλογή μιας στρατηγικής ανάλογα με τον προϋπολογισμό και επομένως είναι βιώσιμη και για τις μικρές επιχειρήσεις.

Δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό με μικρότερο κόστος. Από την άλλη πλευρά, ο εξατομικευμένος χαρακτήρας του ψηφιακού μάρκετινγκ επιτρέπει σε εκείνους που εισέρχονται σε ένα ήδη εδραιωμένο κλάδο να κάνουν την παρουσία τους αισθητή.
Βοηθά στην επίτευξη υψηλότερων τιμών μετατροπής (Conversion Rates)

Οι μέθοδοι μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μπορούν να βοηθήσουν ένα εμπορικό σήμα να επιτύχει καλύτερα ποσοστά μετατροπής σε πραγματικό χρόνο, προσδιορίζοντας το ποσοστό των θεατών που μετατρέπονται σε οδηγούς και στη συνέχεια σε συνδρομητές και πελάτες.

Αυτό γίνεται με τη βοήθεια μετρήσεων και ιχνών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως μετρήσεις σχετικά με την απόδοση επένδυσης (ROI), τις αυξήσεις πωλήσεων, τους επισκέπτες που επιστρέφουν, τους επισκέπτες πρώτης προβολής επισκεψιμότητας ιστού και πολλά άλλα για να αναλύσουν τη στρατηγική μιας εταιρείας. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει στις εταιρείες να παρατηρούν πού πηγαίνουν στραβά και να ενισχύσουν όπου οι αριθμοί δείχνουν καλά αποτελέσματα.

Βέβαια, αυτά δεν μπορεί ο επιχειρηματίας να τα αναλύσει μόνος τους. Θα πρέπει να απευθυνθεί σε μια εταιρεία digital marketing προκειμένου να συνεργαστούν μαζί για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Στην Lithos Digital θα βρείτε τους συνεργάτες που ψάχνετε και με μόνο ένα τηλεφώνημα μπορείτε να αποσπάσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε ή να λύσετε οποιαδήποτε απορία.
Καλύτερη υποστήριξη πελατών

Υπάρχουν δύο παράγοντες που οδηγούν τους πελάτες σε μια μάρκα: φήμη και υποστήριξη. Οι πελάτες επιθυμούν να συνδέονται με εμπορικά σήματα που έχουν άψογο όνομα στην αγορά και εκείνα που τους αντιμετωπίζουν ως βασιλιάδες.

Το μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τα social media βοηθά τις επιχειρήσεις στην παροχή λύσεων στα θέματα των πελατών και στην οικοδόμηση μιας σχέσης.

Οι θετικές κριτικές και αξιολογήσεις θα φέρουν νέους πελάτες και θα δημιουργήσουν μια ισχυρή εικόνα είτε έχετε ενημερωτικά blog στην Ελλάδα, e-shops, είτε παροχή υπηρεσιών κτλ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι στην πραγματικότητα το παρόν και το μέλλον οποιασδήποτε ισχυρής άσκησης οικοδόμησης εμπορικού ονόματος. Η αποτελεσματικότητα του εξαρτάται αναμφισβήτητα από δύο πρωταρχικούς παράγοντες.

Πρώτον, η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι κατάλληλη και σχετική με τους στόχους μιας μάρκας για να εξυπηρετεί το σωστό κοινό-στόχο.

Δεύτερον, πρέπει να χρησιμοποιηθούν αξιόπιστα εργαλεία για την ακριβή παρακολούθηση των επιδόσεων σε τακτική βάση, γεγονός που θα καθιστούσε τη διαδικασία σχεδιασμού πολύ πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με άλλες παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.

(ΠΗΓΗ:www.startup.gr)

linkedin hands hed 2015

Πείστηκες επιτέλους για την χρηστικότητα και τη σημασία του επαγγελματικού προφίλ στο Linkedin και δημιούργησες λογαριασμό; Συγχαρητήρια, είσαι ένας από τους 800 εκατομμύρια χρήστες. Όπως συμβαίνει με όλα τα προφίλ στα social media, το να έχεις απλά έναν λογαριασμό δεν προσφέρει κάτι. Χρειάζεται να επενδύσεις χρόνο και να αλληλεπιδράσεις ουσιαστικά, ούτως ώστε να καρπωθείς τα οφέλη του. Επίσης, θα πρέπει να ασχοληθείς σοβαρά για να δημιουργήσεις ένα τέλειο προφίλ που θα αναδείξει τα προσόντα σου και θα σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό. Εμείς συγκεντρώσαμε για σένα τα βασικά σημεία ενός ολοκληρωμένου προφίλ Linkedin και σου τα παρουσιάζουμε.

Φωτογραφία: Χρησιμοποίησε μία επαγγελματική φωτογραφία στην οποία φαίνεται καθαρά το πρόσωπο σου. Προφίλ χωρίς φωτογραφία, σπάνια λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και επίσης η χρήση φωτογραφίας κάνει το προφίλ σου 7 φορές πιο δυνατό στις σχετικές αναζητήσεις.

Τίτλος: Βρες έναν «πιασάρικο» τίτλο που να φανερώνει από την αρχή την ιδιότητα σου ή τον επαγγελματικό σου στόχο. Ο τίτλος μαζί με το όνομα και τη φωτογραφία σου, είναι τα πρώτα πράγματα που θα δει κάποιος στο προφίλ σου, γι αυτό φρόντισε να δώσεις ένα δυνατό πρώτο χτύπημα.

Στοιχεία Επικοινωνίας: Μην παραλείψεις να συμπεριλάβεις όλα σου τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και τυχόν υπερσυνδέσμους στους οποίους θέλεις να παραπέμψεις.

URL: Προσωποποίησε την διαδικτυακή σου διεύθυνση για να κάνεις το προφίλ σου ακόμα πιο προσεγμένο.

Περίληψη: Συμπλήρωσε όλα αυτά που θέλεις να ξέρει κάποιος για σένα. Προσπάθησε να είναι σύντομη και όσο το δυνατόν πιο στοχευμένη. Χρησιμοποίησε λέξεις κλειδιά και επίσης μίλα σε πρώτο ενικό για να δώσεις πιο προσωπικό χαρακτήρα. Μπορείς και εκεί να συμπληρώσεις τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας σου.

Πολυμέσα: Εμπλούτισε το προφίλ σου χρησιμοποιώντας πολυμέσα. Βίντεο, παρουσιάσεις, υπερσυνδέσμους, θα το κάνουν πιο σοβαρό, πιο επαγγελματικό και ακόμα πιο προσεγμένο.

Πληρότητα: Το ιδανικό προφίλ στο Linkedin θα πρέπει να είναι όσο πιο λεπτομερές γίνεται. Αναλυτικά στοιχεία για τις θέσεις εργασίας, επιτεύγματα, projects που έχεις αναλάβει κλπ, θα πρέπει να παρουσιαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Διακρίσεις, συμμετοχές σε οργανισμούς, εθελοντική εργασία κλπ, ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά τον πήχη.

Συστάσεις και Επικυρώσεις (Endorsements): Ζήτα από ανθρώπους που έχεις συνεργαστεί/ συναναστραφεί να γράψουν κάτι για σένα και να επικυρώσουν τις δεξιότητες σου. Αυτό θα κάνει ακόμα πιο πλήρες και πιο αξιόλογο το προφίλ σου.

Groups: Συνδέσου με groups για να διατηρείς επαφή με τα μέλη και για να κάνεις και πιο ευδιάκριτο το προφίλ σου. Προσπάθησε οι ομάδες στις οποίες συμμετέχεις να έχουν μία συνάφεια με το αντικείμενο σου, καθώς επίσης και μία ομοιομορφία. Το ίδιο πράγμα ισχύει και με τις επαφές σου.

Δραστηριότητα: Προσπάθησε να είσαι δραστήριος στο Linkedin κάνοντας δημοσιεύσεις. Αυτό θα ενισχύσει τη δημοτικότητα σου και θα ευνοήσει την αλληλεπίδραση με τα υπόλοιπα μέλη του δικτύου σου. Μιας και πρόκειται για επαγγελματικό προφίλ, οι δημοσιεύσεις θα πρέπει να γίνονται με μέτρο, να μην είναι προσωπικές και να ακολουθούν και πάλι τη λογική της συνάφειας με τον κλάδο και το αντικείμενο σου.

(ΠΗΓΗ:www.e-employ.gr)

mark zoukermpergk

Ψηφοφορία με την οποία ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ καλείται να αποχωρήσει από πρόεδρος του Facebook αναμένεται να λάβει χώρα στην ετήσια γενική συνέλευση της εταιρείας την Πέμπτη.

Ο Ζάκερμπεργκ είναι τόσο διευθύνων σύμβουλος όσο και και πρόεδρος του διευθυντικού συμβουλίου του Facebook. Όπως αναφέρει το BBC, αυτοί που ζητούν να αποχωρήσει από τη θέση του προέδρου λένε πως κάτι τέτοιο θα τον βοηθούσε να επικεντρωθεί στη διοίκηση της εταιρείας. Ωστόσο, ο Ζάκερμπεργκ είναι εξαιρετικά απίθανο να χάσει την ψηφοφορία, γιατί έχει το 60% της συνολικής δύναμης των ψήφων- αλλά το ποσοστό των μετόχων που θα ψηφίζουν εναντίον του αναμένεται να υποδείξει πόσο εμπιστεύονται την ηγεσία του.

Η Trillium Asset Management, η οποία ζητεί την αποχώρηση του Ζάκερμπεργκ από τη θέση του προέδρου, έχει μετοχές του Facebook αξίας περίπου 7 εκατ. δολαρίων και συνεργάζεται με άλλες επιχειρήσεις που ελέγχουν μετοχές της εταιρείας η αξία των οποίων ανέρχεται σε «εκατοντάδες εκατομμύρια» δολάρια.

«Έχει δύο δουλειές πλήρους απασχόλησης σε μια από τις πιο γνωστές εταιρείες στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Και αν μπορεί να επικεντρωθεί στο να είναι διευθύνων σύμβουλος και να αφήσει κάποιον άλλο να είναι ανεξάρτητος πρόεδρος, αυτό θα ήταν μια πολύ καλύτερη κατάσταση» είπε ο Τζόνας Κρον, senior αντιπρόεδρος στην Trillium. «Έχει παραδείγματα στις περιπτώσεις του Λάρι Πέιτζ και της Alphabet, του Μπιλ Γκέιτς και της Microsoft, όσον αφορά στο πώς θα φαινόταν να μην είναι πρόεδρος του συμβουλίου ο ιδρυτής. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην είναι εύκολο βήμα, αλλά είναι σημαντικό βήμα που θα ήταν προς όφελος του ίδιου και των μετόχων του».

Τον Μάιο ο Άλεξ Στάμος, πρώην επικεφαλής ασφαλείας του Facebook, είχε καλέσει τον Ζάκερμπεργκ να αποχωρήσει από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. «Υπάρχει ένα βάσιμο επιχείρημα πως έχει πάρα πολλή δύναμη» είχε πει στο πλαίσιο της Collision Conference στον Καναδά. Παρόλα αυτά, ο Ζάκερμπεργκ έχει υπεραμυνθεί της ηγεσίας του, λέγοντας τον Απρίλιο πως «όταν φτιάχνεις κάτι σαν το Facebook, που είναι άνευ προηγουμένου στον κόσμο, υπάρχουν πράγματα όπου θα κάνεις λάθος. Αυτό που νομίζω πως θα έπρεπε να απασχολεί τον κόσμο είναι εάν μαθαίνουμε από τα λάθη μας».

(ΠΗΓΗ:www.naftemporiki.gr)

pliroforiki1

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής και το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΠΑ.ΜΑΚ. και το Τμήμα Πληροφορικής του Α.Π.Θ., διοργανώνουν το:

13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα:

«Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

Οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν σήμερα ένα ισχυρό εργαλείο για την παραγωγή και την οικονομική ανάπτυξη, τη μάθηση και την εκπαίδευση, την επικοινωνία και την κοινωνική δικτύωση. Στο πλαίσιο αυτό η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να διαχειριστεί αποδοτικά τις σημαντικές προκλήσεις που διαμορφώνονται αλλά και τις πολλαπλές προοπτικές που ανοίγονται σχετικά με την εκπαίδευση στο αντικείμενο της Πληροφορικής.

Σκοπός του συνεδρίου είναι να προσφέρει ένα δημόσιο βήμα ώστε να αναδειχθούν και συζητηθούν όλα τα θέματα σε σχέση με τη διδασκαλία και τη διδακτική της Πληροφορικής και αφορούν:

    τις ψηφιακές τεχνολογίες στη διδασκαλία και τη μάθηση
    τις καινοτόμες διδακτικές μεθοδολογίες και τεχνικές που προωθούν νέες αντιλήψεις για την εκπαίδευση γενικότερα και
    το ψηφιακό και πληροφορικό γραμματισμό εκπαιδευτικών και μαθητών.


Απώτερος στόχος του συνεδρίου είναι να ενθαρρύνει και να προωθήσει την επικοινωνία και την ανάπτυξη ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ εκπαιδευτικών της Πληροφορικής, στελεχών της εκπαίδευσης, επιστημόνων και ερευνητών και γενικότερα όλων όσων ενδιαφέρονται για τα ζητήματα της Πληροφορικής και των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Θεματικές ενότητες

Το συνέδριο εστιάζει στις παρακάτω θεματικές ενότητες, χωρίς να αποκλείει και άλλες σχετικές πάντα με τον γενικότερο τίτλο του:

    Ο ρόλος του Καθηγητή Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Διδακτική της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής
    Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής
    Το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
    Διδακτική του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής, Εκπαιδευτικά Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
    Διδακτική αξιοποίηση σύγχρονων Υπηρεσιών Διαδικτύου και Κοινωνικής Δικτύωσης
    Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), Ανοιχτό Υλικό και  Ανοικτοί Ψηφιακοί Εκπαιδευτικοί Πόροι
    Εκπαιδευτικό Λογισμικό
    Ηλεκτρονική Μάθηση
    Εκπαιδευτική Ρομποτική
    Εκπαίδευση Ενηλίκων
    Θέματα Ασφάλειας και Χρήσης του Διαδικτύου


Σε ποιους απευθύνεται

    Καθηγητές Πληροφορικής
    Στελέχη της Εκπαίδευσης
    Φοιτητές και Σπουδαστές Πληροφορικής
    Επιστήμονες και Ερευνητές με ενδιαφέρον για την Πληροφορική και τις Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση

Δραστηριότητες - Εργασίες

    Κεντρικές ομιλίες
    Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας
    Παρουσίαση εισηγήσεων και ανακοινώσεων
    Εργαστηριακές παρουσιάσεις
    Συνεδρίες εκπαιδευτικών σεναρίων

Στο συνέδριο μπορούν να υποβληθούν πέντε κατηγορίες εργασιών:

    Ερευνητικές εργασίες (8 - 10 σελίδες)
    Πλήρεις εισηγήσεις (6 - 8 σελίδες)
    Σύντομες ανακοινώσεις  (4 - 6 σελίδες)
    Εργαστηριακές παρουσιάσεις (2 - 4 σελίδες)
    Εκπαιδευτικά σενάρια (2 - 4 σελίδες)

Οδηγίες σχετικά με τη συγγραφή και τη μορφοποίηση των εργασιών αναφέρονται στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.

(ΠΗΓΗ:www.alfavita.gr)

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

Easy Education

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  Στις παρεμβάσεις των αρχηγών των κομμάτων, και ιδιαιτέρως του πρωθυπουργού...

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...

Σεισμός Τώρα - Σεισμός στη Ζάκυνθο - Όλες οι ειδήσεις:...