netflix

Η δημοφιλής πλατφόρμα Netflix ανακοινώνει πως προχωρά σε αύξηση τιμών σε κάποιες χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ), μία εκ των οποίων είναι και η Ελλάδα. Πρόκειται για μικρή αύξηση που δεν αφορά το βασικό προσφερόμενο πακέτο και σχετίζεται με την παράλληλη αύξηση της παραγωγής σειρών και ταινιών αλλά και με τη συνολικότερη βελτίωση του περιεχομένου παγκοσμίως.

Η τιμή του κόστους της συνδρομής αυξήθηκε πρόσφατα στις ΗΠΑ, με το Netflix όμως να παραμένει η πιο value for money επιλογή σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, μιας και HBO Now και Hulu κινούνται σε πιο ακριβά "πακέτα" streaming.

Από σήμερα λοιπόν, 20 Ιουνίου, το Netflix προχωρά στην αύξηση των τιμών στην Ελλάδα οι οποίες αντανακλούν τις βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στην πλατφόρμα με σκοπό την καλύτερη εμπειρία του χρήστη.
Αναλυτικά:

-Η τιμή του basic πακέτου δε θα αλλάξει, παραμένοντας στα 7,99 ευρώ. Το standard πακέτο θα αυξηθεί από 9,99 σε 10,99 και το premium πακέτο θα αυξηθεί σε 13,99 από 11,99.

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν στα υπάρχοντα εγγεγραμμένα μέλη εντός των επόμενων εβδομάδων και σε όλα τα νέα μέλη άμεσα. Τα υπάρχοντα μέλη θα ενημερωθούν με e-mail καθώς και μέσα από την εφαρμογή του Netflix πριν οι νέες τιμές εφαρμοστούν σε αυτούς.

-Στις χώρες που γίνονται οι αλλαγές δεν περιλαμβάνονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Αυστρία και το Λίχτενσταϊν καθώς σε αυτά τα κράτη οι τιμές αυξήθηκαν πρόσφατα για τα standard και premium πακέτα αλλά παρέμειναν οι ίδιες για το βασικό πακέτο.

-Στα τρία παρεχόμενα προγράμματα παραμένουν ως έχουν οι επιλογές για τις οθόνες που μπορεί να έχει στη διάθεσή του ο χρήστης για ταυτόχρονη θέαση, κοινώς μία οθόνη για το Basic Streaming (SD), 2 οθόνες για το Standard Streaming (HD) και 4 για το Premium Streaming (HD+Ultra HD).

Σημειώνεται εδώ πως είναι η πρώτη φορά που έχουμε αύξηση τιμών της πλατφόρμας στην Ελλάδα, κίνηση που θεωρείται λογική και αναμενόμενη ως συνέχεια των κινήσεων της εταιρείας διεθνώς και σε άμεση συνάρτηση με το προσφερόμενο υλικό.

Πρόσφατα, στη χώρα μας λανσαρίστηκε και η λειτουργία των Smart Downloads η οποία διαγράφει ένα επεισόδιο αφότου ο χρήστης το έχει παρακολουθήσει και εν συνεχεία, αυτομάτως κατεβάζει το επόμενο, μόλις η συσκευή συνδεθεί σε δίκτυο Wi-Fi.

Η λειτουργία αυτή είναι διαθέσιμη για όσους χρήστες χρησιμοποιούν το Netflix app από συσκευές Android, iOS και Windows10.

Παρακάτω σας παραθέτουμε highlights της πλατφόρμας για το 2019 σε επίπεδο σειρών:

Sex Education, What/If με τη Renee Zellweger, The Umbrella Academy με την Ellen Page, η τελευταία σεζόν του Orange Is The New Black, το Our Planet με τον παγκοσμίου φήμης ερευνητή Sir David Attenboroug, η πέμπτη σεζόν του Black Mirror, η τρίτη σεζόν του Stranger Things, το Dark και φυσικά το αγαπημένο La Casa de Papel/Η Τέλεια Ληστεία.

Σε επίπεδο ταινιών, όπου η πλατφόρμα διαρκώς βελτιώνεται με νέες προσθήκες:

Highlights του 2019: Το Τριπλό Σύνορο του Υποψήφιου για Όσκαρ J.C. Chandor με τους Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam, Garrett Hedlund & Pedro Pascal, η ταινία της Nahnatchka Khan Always Be My Maybe με τους Ali Wong και Randall Park, τo 6 Underground του Michael Bay με τον Ryan Reynolds, το Dolemite Is My Name! σε σκηνοθεσία του Craig Brewer και πρωταγωνιστή τον Eddie Murphy και το The Irishman του Martin Scorsese με τους Robert De Niro και Al Pacino το οποίο και αναμένουμε προς τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς.

Το 2018 το Netflix μας χάρισε άλλωστε το βραβευμένο με τρία Όσκαρ Roma, το Bird Box της βραβευμένης με Όσκαρ Susanne Bier με πρωταγωνίστρια την επίσης βραβευμένη από την Ακαδημία, Sandra Bullock, Τα Χρονικά των Χριστουγέννων με τον Kurt Russell, την ταινία Mowgli: Legend of the Jungle από τον Andy Serkis αλλά και ρομαντικές κομεντί όπως To All the Boys I’ve Loved Before, The Kissing Booth και Set It Up.

Ακόμη, είδαμε διαδραστικό περιεχόμενο σε τίτλους όπως το Black Mirror: Bandersnatch και το Εσύ και η Άγρια Φύση, ενώ η πλατφόρμα απέκτησε νέο σχεδιασμό για ακόμη καλύτερη τηλεοπτική εμπειρία.

(ΠΗΓΗ:www.news247.gr)

BeFunky collagedddd 1000x572

Οι φήμες είχαν φουντώσει το τελευταίο χρονικό διάστημα. Τώρα ήρθαν οι επίσημες ανακοινώσεις. Το Facebook ανακοίνωσε το δικό του κρυπτονόμισμα, με το όνομα Libra. Όπως ανακοίνωσε ο Mark Zuckerberg, στο εγχείρημα θα συμμετέχουν άμεσα αρκετοί κολοσσοί, όπως η Uber, το eBay και το Spotify. Πρόκειται για συνολικά 27 εταιρίες.

«Η αποστολή του Libra είναι να δημιουργήσει μια απλή παγκόσμια χρηματοπιστωτική υποδομή που θα παρέχει νέες δυνατότητες σε δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Τροφοδοτείται από την τεχνολογία blockchain και βάσει του πλάνου θα ξεκινήσει το 2020», σημείωσε ο Zuckerberg.

Και συμπλήρωσε: «Επιδιώκουμε να διευκολύνουμε όλους να στέλνουν και να λαμβάνουν χρήματα όπως ακριβώς χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μας για την άμεση κοινή χρήση μηνυμάτων και φωτογραφιών.

Το FB θα δημιουργήσει μια ανεξάρτητη θυγατρική που θα ονομάζεται Calibra, η οποία θα έχει υπηρεσίες που θα σας επιτρέπουν να στέλνετε, να ξοδεύετε και να αποθηκεύετε τα Libra σας- ξεκινώντας με ένα ψηφιακό πορτοφόλι που θα διατίθεται στο WhatsApp και το Messenger, ως ανεξάρτητη εφαρμογή, το επόμενο έτος. Οι πληροφορίες που θα μοιράζεται ένας χρήστης μέσα στην Calibra, δεν θα «συνδέονται» με τις άλλες πλατφόρμες του FB, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.

«Αυτή είναι η αρχή ενός συναρπαστικού ταξιδιού και ανυπομονώ να μοιραστώ περισσότερες πληροφορίες σύντομα», καταλλήγει ο Zuckerberg.

(ΠΗΓΗ:www.itspossible.gr)

computer.chips

Πως θα μπορέσει η εταιρεία να συνεχίσει να παράγει τα εμβληματικά της προϊόντα, που σήμερα παράγονται σχεδόν ολοκληρωτικά στην Κίνα, σε περίπτωση συνέχισης της σύγκρουσης μεταξύ Πεκίνου και Ουάσινγκτον;

Η Apple έχει ένα εναλλακτικό σχέδιο εάν ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας ξεφύγει.

Ο κύριος συνεργάτης που κατασκευάζει τα προϊόντα της διάσημης εταιρείας με βάση το Cupertino της Καλιφόρνια, έχει αρκετή κατασκευαστική ικανότητα ώστε να παράγει εκτός Κίνας όλα τα iPhones που προορίζονται για τις ΗΠΑ, αν αυτό καταστεί απαραίτητο, σύμφωνα με ανώτερο στέλεχος της Hon Hai Precision Industry Co. Σήμερα ο contractor με έδρα την Ταϊβάν κατασκευάζει τα περισσότερα smartphones στην ηπειρωτική Κίνα.

Η Κίνα αποτελεί γρανάζι ζωτικής σημασίας για την μηχανή της Apple, μιας και από την χώρα της Ασίας προέρχονται τα περισσότερα iPhones και iPads, καθώς και η μεγαλύτερη διεθνή αγορά της. Αλλά ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απείλησε το Πεκίνο με νέους δασμούς σε κινεζικά αγαθά αξίας περίπου 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων, πράξη που θα κλιμακώσει σημαντικά τις εντάσεις, ενώ έμμεσα θα επιβληθιούν τιμωρητικοί δασμοί στο πιο κερδοφόρο προϊόν της Apple.

Η Hon Hai, γνωστή και ως Foxconn, είναι η σημαντικότερη κατασκευαστική συνεργάτης του Αμερικανικού γίγαντα. Θα υποστηρίξει πλήρως την Apple εάν χρειάζεται να προσαρμόσει την παραγωγή της όσο η εμπορική διένεξη μεταξύ Ουάσιγκτον και Πεκίνου γίνεται πιο ζοφερή και απρόβλεπτη, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος ημιαγωγών Young Liu στην διάρκεια πρόσφατης ενημέρωσης επενδυτών στην Ταϊπέι την Τρίτη.

«Είκοσι πέντε τοις εκατό της δυναμικότητας της παραγωγής μας βρίσκεται εκτός της Κίνας και μπορούμε να βοηθήσουμε την Apple να ανταποκριθεί στις ανάγκες της στην αγορά των ΗΠΑ», δήλωσε ο Liu, προσθέτοντας ότι πραγματοποιούνται επενδύσεις στην Ινδία για λογαριασμό της Apple. «Έχουμε αρκετή παραγωγικότητα για να καλύψουμε τη ζήτηση της Apple».

Η Apple δεν έχει δώσει εντολές στην Hon Hai να μεταφέρει την παραγωγή εκτός Κίνας, αλλά είναι ικανή να μετακινεί τις γραμμές παραγωγής της σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών, πρόσθεσε ο Liu. Η εταιρεία θα ανταποκριθεί γρήγορα και θα βασιστεί σε τοπικούς κατασκευαστές ως απάντηση στον εμπορικό πόλεμο, όπως προέβλεψε την ανάγκη να οικοδομήσει μια κατασκευαστική βάση στην πολιτεία του Ουισκόνσιν πριν από δύο χρόνια, είπε.

Δεν είναι σαφές εάν η Ινδία θα καταστεί ποτέ σημαντική παραγωγική βάση για τις εμβληματικές συσκευές της Apple. Η Foxconn διεξάγει στην χώρα αυτή την περίοδο δοκιμές ποιότητας για τη σειρά iPhone Xr και σχεδιάζει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή σε μια εγκατάσταση στα προάστια της πόλης Chennai. Παλαιότερα μοντέλα έχουν ήδη συναρμολογηθεί σε εργοστάσιο της Wistron στη Μπανγκαλόρ.

Η Foxconn συμφώνησε επίσης να δημιουργήσει μια παραγωγική μονάδα που θα απασχολεί 13.000 εργαζόμενους στο Wisconsin με αντάλλαγμα περισσότερα από 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια κρατικών κινήτρων. Όμως, το έργο αυτό έχει δεχθεί κριτική για δημιουργία χαμηλόμισθων θέσεων εργασίας, ξαφνικές απολύσεις και συνεχώς μεταβαλλόμενους στόχους. Την Τρίτη, τα στελέχη επιβεβαίωσαν το νούμερο της απασχόλησης, λέγοντας ότι η κατασκευή παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος και ότι θα προσλάβει έως και 2.000 Αμερικανούς μέχρι τα τέλη του 2020.

(www.fortunegreece.com)

agreement 2548138 1920

Με τον όρο «δείκτης αποτυχίας» εννοείται το ποσοστό των συσκευών που επέστρεψαν για επισκευή πριν από την λήξη της διετούς εγγύησης.

Η Honor, η Huawei και η Apple είναι οι τρεις κατασκευάστριες εταιρείες κινητών τηλεφώνων που παρουσιάζουν το χαμηλότερο δείκτη αποτυχίας (failure rate), σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Harris Interactive στη Γαλλία.

Με τον όρο «δείκτης αποτυχίας» εννοείται το ποσοστό των συσκευών που επέστρεψαν για επισκευή πριν από την λήξη της διετούς εγγύησης. Κατ’ επέκταση όσο καλύτερη επίδοση παρουσιάζει μία εταιρεία ως προς αυτόν το δείκτη τόσο πιο αξιόπιστα θεωρούνται τα προϊόντα της αλλά και η ίδια η μάρκα.
Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 130.350 κινητών τηλεφώνων που επέστρεψαν για επισκευή στα σημεία service της αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων Fnac Darty, σε Γαλλία και Βέλγιο, με την Harris Interactive να συντάσσει την κατάταξη των κατασκευαστών, σύμφωνα με τον αριθμό των περιστατικών που παρουσιάστηκαν στα κινητά τους τηλέφωνα. Όσο μικρότερος ήταν ο αριθμός των περιστατικών που προέρχονταν από μία εταιρεία, τόσο πιο ψηλά στην κατάταξη εμφανίζεται ο συγκεκριμένος κατασκευαστής. Στην κορυφή της, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, συναντάμε την Honor, με τη Huawei και την Apple να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Από το σύνολο των 130.350 κινητών τηλεφώνων που έφθασαν στο σέρβις, ποσοστό 34% επιδιορθώθηκαν άμεσα, για το 54% χρειάστηκε αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος, ενώ περισσότερα από 1 στα 10 κινητά (12%) αντικαταστάθηκαν με νέα συσκευή.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο μέσος χρόνος αντικατάστασης ενός κινητού τηλεφώνου στη Γαλλία (δηλαδή, ο χρόνος που ο καταναλωτής δεν προχωρά στην απόκτηση μιας νέας συσκευής) έχει φθάσει πλέον τα τρία έτη, συνεχίζοντας στην ίδια αυξητική τάση που χαρακτηρίζει την αγορά της κινητής όλη την τρέχουσα δεκαετία.

(ΠΗΓΗ:www.fortunegreece.com)

hiring jobs

Για κάποιους, η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα «μαύρο κουτί» – μυστηριώδες και αρκετά εκφοβιστικό. Όμως νέες εφαρμογές της συγκεκριμένης τεχνολογίας ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, ειδικά στον χώρο των προσλήψεων.

της Anne Fisher

Όμως, καθώς οι εργοδότες προσπαθούν όλο και περισσότερο να κάνουν το εργατικό δυναμικό τους πιο ποικιλόμορφο, ο κλάδος της τεχνητής νοημοσύνης κατηγορείται ότι είναι αποκλειστικά «λευκός» και «αρσενικός». Για παράδειγμα, μια πρόσφατη μελέτη από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης επισημαίνει ότι σε τεχνολογικούς γίγαντες όπως το Facebook και η Google, τα ποσοστά των γυναικών στο εργατικό δυναμικό είναι τόσο μικρά που ολόκληρος ο κλάδος φαίνεται να αντιμετωπίζει μια «κρίση ποικιλομορφίας».

Η ειρωνεία είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη, όταν χρησιμοποιείται σωστά, «είναι καλύτερη στη λήψη αποφάσεων απ’ ό,τι εμείς οι άνθρωποι, ειδικά στις προσλήψεις», λέει η Aleksandra Mojsilovic, ερευνήτρια στην IBM. Η ίδια κατέχει 16 διπλώματα ευρεσιτεχνίας στη μηχανική μάθηση και βοήθησε στην ανάπτυξη αλγορίθμων που μπορούν να ελέγξουν άλλους αλγόριθμους για ακούσια μεροληψία. Ένα ουσιαστικό μέρος της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης για την προώθηση της ποικιλομορφίας, σημειώνει, αφορά τη διασφάλιση ότι οι ομάδες που κατασκευάζουν ό,τι πηγαίνει στο «μαύρο κουτί» θα είναι οι ίδιες ποικιλόμορφες, με ποικίλα υπόβαθρα και απόψεις.

«Οποιαδήποτε εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να είναι τόσο καλό – και αμερόληπτο – όσο τα δεδομένα που προσθέτουμε σ’ αυτό», λέει η Mojsilovic. «Δεν υποκαθιστούμε την ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά τη συμπληρώνουμε».

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει βοηθήσει τις εταιρείες να βρίσκουν και να προσελκύουν ταλαντούχους υποψήφιους εργαζομένους όλων των φύλων, των ηλικιών και των εθνικοτήτων. Ιδού με ποιους τρόπους το κάνει αυτό:

Καταρχήν, η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει πώς να μιλήσει στους καλύτερους υποψηφίους σας. Οι λέξεις στις αγγελίες εργασίας έχουν σημασία, κυρίως διότι συχνά αποθαρρύνουν τους υποψηφίους από το να υποβάλλουν αίτηση. «Εμείς, ως άνθρωποι, προσπαθούμε να μαντέψουμε τι ακούγεται καλύτερα στα αυτιά όσων αναζητούν εργασία, αλλά συχνά κάνουμε λάθος», σημειώνει η Kieran Snyder, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας τεχνητής νοημοσύνης Textio.

Χρησιμοποιώντας ένα σύνολο δεδομένων περίπου 500 εκατομμυρίων πραγματικών αγγελιών εργασίας και τεχνητή νοημοσύνη που αναλύει τις απαντήσεις που ελήφθησαν στην πραγματική ζωή, η Textio συμβουλεύει τις εταιρείες ως προς το ποιες λέξεις να χρησιμοποιούν – και να αποφεύγουν. Στο eBay, για παράδειγμα, η φράση «προηγούμενη εμπειρία» αύξησε κατά 50% τον αριθμό των ανδρών που ασχολήθηκαν με την αγγελία. Αντίθετα, η φράση «αποδεδειγμένη ικανότητα» προσέλκυσε 40% περισσότερες γυναίκες, παρόλο που ουσιαστικά σημαίνει το ίδιο πράγμα, λέει ο Snyder.

Η γλώσσα που είναι ουδέτερη σε σχέση με τα φύλα, τις φυλές και τις εθνικότητες «αλλάζει γρήγορα. Δεν υπάρχει μια δεδομένη λίστα» προσθέτει. «Όμως, η σωστή λέξη στη σωστή στιγμή προσελκύει την πιο ποικιλόμορφη πιθανή ομάδα υποψηφίων».

Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη διευρύνει τη δεξαμενή πιθανών υποψηφίων, προσφέροντας πρόσβαση σε πολλαπλές «γεωγραφίες». Πάρτε, για παράδειγμα, την πρόσληψη φοιτητών από πανεπιστήμια. Οι εργοδότες μπορούν να στείλουν έναν πεπερασμένο αριθμό ανθρώπων σε έναν πεπερασμένο αριθμό πανεπιστημίων. Τι γίνεται όμως σε περίπτωση που ο τέλειος υποψήφιος δεν πήγε στην έκθεση καριέρας, ή πηγαίνει σε άλλο κολλέγιο στο οποίο η εταιρεία δεν έχει πρόσβαση;

«Ένας φοιτητής σε ένα άγνωστο κολέγιο όπου δεν έχετε στείλει ποτέ κάποιον κυνηγό ταλέντων θα μπορούσε να είναι καλύτερος από τους αποφοίτους των ‘σωστών’ σχολείων», παρατηρεί η Loren Larsen, επικεφαλής τεχνολογίας στην εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης HireVue, στο πελατολόγιο της οποίας συναντάμε εταιρείες όπως οι Intel, Oracle, Dow Jones, Dunkin’ Brands και πολλές άλλες.

Στο παρελθόν, λέει η Larsen, αυτός ο φοιτητής δεν θα είχε ποτέ μια δεύτερη ευκαιρία – ή μάλλον ούτε πρώτη, για την ακρίβεια. Όμως, χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για την αναζήτηση υποψηφίων και σύγχρονα εργαλεία όπως το βίντεο chat, μπορείτε να προσεγγίσετε τέτοιους υποψηφίους με ευκολία. «Με αυτόν τον τρόπο, πολύ περισσότεροι άνθρωποι εισέρχονται στο σύστημα με βάση τα πλεονεκτήματά τους, και έτσι καταλήγετε να ‘συναντάτε’ και να αξιολογείτε μια πολύ πιο ποικιλόμορφη ομάδα υποψηφίων», προσθέτει η Larsen.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί, επιπλέον, να εντοπίζει ταλέντα και δεξιότητες με περισσότερη αποτελεσματικότητα. Καλά είναι τα βιογραφικά σημειώματα, αλλά «εάν επικεντρωθείτε σε αυτό που λέει το βιογραφικό σημείωμα κάποιου, κινδυνεύετε να καταλήξετε να αγνοείτε έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων», λέει η Irina Novoselsky, διευθύνουσα σύμβουλος της CareerBuilder, της οποίας η ηγετική ομάδα αποτελείται κατά 70% από γυναίκες και μέλη μειονοτήτων.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθά τους εργοδότες και όσους αναζητούν εργασία να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, με μια βάση δεδομένων που περιλαμβάνει περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια αγγελίες εργασίας, 10 εκατομμύρια θέσεις εργασίας και, 1,3 δισεκατομμύρια δεξιότητες. Οι αλγόριθμοι εστιάζουν ακριβώς στις δεξιότητες εκείνες που απαιτεί μια δουλειά και βρίσκουν υποψήφιους που τις διαθέτουν – οι οποίοι μπορεί όμως να κάνουν αίτηση για μια εντελώς διαφορετική δουλειά.

«Το προφίλ ενός βιογραφικού σημειώματος ή ο πιο πρόσφατος ρόλος ίσως να μην μεταφράζεται αναγκαστικά στο τι άλλο μπορούν να κάνουν», λέει η Novoselsky. Οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών χρειάζονται, για παράδειγμα, υπομονή και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και «διαπιστώσαμε ότι οι εργαζόμενοι στον χώρο της κατ’ οίκον παροχής υγειονομικής περίθαλψης μοιράζονται αυτές τις δεξιότητες. Χωρίς την τεχνητή νοημοσύνη, το ταίριασμα αυτό θα ήταν αδύνατο».

Η αυστηρή εστίαση στις δεξιότητες «φυσικά οδηγεί σε περισσότερη ποικιλομορφία, επειδή τα κριτήρια πρόσληψης είναι ακριβώς τα ίδια για κάθε υποψήφιο, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, εθνικότητας, ηλικίας ή οτιδήποτε άλλο. Η τεχνητή νοημοσύνη βάζει στην άκρη όλους αυτούς τους εξωτερικούς παράγοντες», τονίζει η Loren Larsen της HireVue. Διάφορες έρευνες επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι οι αποκαλούμενες «ημι-δομημένες» συνεντεύξεις, όπου οι υπεύθυνοι προσλήψεων θέτουν ακριβώς τα ίδια ερωτήματα σε κάθε υποψήφιο και ψάχνουν για τις ίδιες ακριβώς απαντήσεις, συμβάλλουν περισσότερο στην εξάλειψη της μη συνειδητής μεροληψίας.

(ΠΗΓΗ:www.fortunegreece.com)

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

Easy Education

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  Στις παρεμβάσεις των αρχηγών των κομμάτων, και ιδιαιτέρως του πρωθυπουργού...

  Με το σύστημα που ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση θα...

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...

Σεισμός Τώρα - Σεισμός στη Ζάκυνθο - Όλες οι ειδήσεις:...