instagram

Σύμφωνα με το TechCrunch, μια βάση δεδομένων του Instagram που περιέχει τις προσωπικές πληροφορίες 49 εκατομμυρίων μελών του, έμεινε τυχαία εκτεθειμένη στις υπηρεσίες Amazon Web Services. Η βάση δεδομένων θα μπορούσε να έχει προβληθεί από οποιονδήποτε, δεδομένου ότι δεν είχε κωδικό πρόσβασης για προστασία.

Οι λογαριασμοί στη βάση δεδομένων περιελάμβαναν εκείνους που ανήκουν σε Instagram influencers του Instagram, διασημότητες και εταιρικά εμπορικά σήματα και περιείχαν τα βιογραφικά τους στοιχεία, εικόνες προφίλ, τον αριθμό των οπαδών τους, την τοποθεσία (πόλη και χώρα), τους αριθμούς τηλεφώνου και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η διαρροή ανακαλύφθηκε από τον ερευνητή ασφαλείας Anurag Sen, ο οποίος στη συνέχεια ήρθε σε επαφή με το TechCrunch για να βοηθήσει στην εύρεση του ιδιοκτήτη της βάσης δεδομένων. Όπως αποδεικνύεται, οι πληροφορίες ανήκαν σε μια εταιρία κοινωνικών μέσων στην Ινδία που ονομάζεται Chtrbox, η οποία πληρώνει influencers για να παρουσιάσει διαφημιστικό περιεχόμενο στους λογαριασμούς Instagram. Τα δεδομένα περιελάμβαναν μια κατάταξη κάθεi nfluencer, ανάλογα με τον αριθμό των οπαδών που είχαν και την απάντηση στις δημοσιεύσεις τους από άλλα μέλη του Instagram. Παρόλο που το Chtrbox δεν έχει σχολιάσει ακόμη το θέμα, η βάση δεδομένων έχει έκτοτε τεθεί εκτός σύνδεσης.

Το Facebook αγόρασε το Instagram τον Απρίλιο του 2012 για περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια και είπε ότι θα διερευνήσει το περιστατικό.

"Εξετάζουμε το πρόβλημα για να κατανοήσουμε αν τα δεδομένα που περιγράφονται - συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των τηλεφωνικών αριθμών - προέρχονταν από το Instagram ή από άλλες πηγές. Επίσης, ζητάμε από το Chtrbox να εξετάσει από πού προέρχονται αυτά τα δεδομένα και πώς έγιναν διαθέσιμα στο κοινό. "-Facebook

(ΠΗΓΗ:www.techfreaks.gr)

huawei1

Τί δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας σε συνάντηση που είχε στις Βρυξέλλες με εκπροσώπους της Ε.Ε.

Η κινεζική εταιρία τεχνολογίας Huawei επιβεβαίωσε την δέσμευσή της για την πρώτη παρουσίαση της τεχνολογίας 5G «με ευρωπαϊκό τρόπο» στη διάρκεια μιας συζήτησης που έγινε στις Βρυξέλλες και στο κέντρο που διαθέτει η εταιρία, για την κυβερνοασφάλεια (Huawei Cybersecurity Transparency Center).
«Η τεχνολογία 5G της Huawei έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τους Ευρωπαίους και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές ανάγκες και προκλήσεις», δήλωσε ο Αβραάμ Λιου εκπρόσωπος της κινεζικής εταιρίας στους ευρωπαϊκούς θεσμούς.

«Οι τεχνολογικές λύσεις 5G της Huawei δεν είναι μόνο οι καλύτερες της αγοράς. Στο μεγαλύτερο μέρος τους, αποτελούν ένα ευρωπαϊκό προϊόν, που έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές ανάγκες», πρόσθεσε ο ίδιος.

(ΠΗΓΗ:www.fortunegreece.com)

STEM

Ο όρος “STEM” [Science, Technology, Engineering and Mathematics] είναι το ακρωνύμιο το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα σχετικά με την εκπαιδευτική πολιτική, για τα πεδία που αναφέρονται στις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών και τα Μαθηματικά. Ο όρος “STEM” πρωτοεμφανίσθηκε το 2001 από τη βιολόγο Judith A. Ramaley, η οποία ως Διευθύντρια του Ιδρύματος Φυσικών Επιστημών των ΗΠΑ, ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη νέων προγραμμάτων σπουδών. Το “STEM” είναι μια προσέγγιση στην Εκπαίδευση που σχεδιάζεται ώστε στη διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, που είναι ζωτικής σημασίας για μια βασική κατανόηση του σύμπαντος, να εισαχθούν οι Τεχνολογίες και η Επιστήμη των Μηχανικών, που αποτελούν για τον άνθρωπο τα μέσα αλληλεπίδρασης με το σύμπαν. Είναι ένας νέος “μετά – επιστημονικός κλάδος”! Στο Πανεπιστήμιο της Columbia αναφέρεται ότι το βασικό ερώτημα είναι: “Πώς μπορούμε να κάνουμε τη μάθηση να αποκτήσει τέτοιο νόημα για τους μαθητές ώστε να παραμένουν στο σχολείο, να επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις, και με επιτυχία να αποφοιτούν από το λύκειο προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση ή προς μια δουλειά της επιλογής τους;”

Η απάντηση που δίνουν είναι … “απλή”: Οι μαθητές θα πρέπει να εκπαιδευτούν ώστε να αντιληφθούν ότι η δική τους ευημερία εξαρτάται από την ποιότητα του πλανήτη και η όποια εκπαίδευσή τους θα πρέπει να περιλαμβάνει την εκπαίδευση σε θέματα όπως: την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, τη διατήρηση της εναπομένουσας βιοποικιλότητας, την προστασία και την πρόσβαση σε πηγές νερού κλπ, ώστε οι μαθητές να μπορούν να αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα-προκλήσεις τα οποία όμως έχουν περιβαλλοντικές, κοινωνικοοικονομικές και πολιτικές επιδράσεις. Ένα έθνος με βαθιές γνώσεις όχι μόνο διαβάζει αλλά υπολογίζει, εξετάζει και καινοτομεί. Έτσι ήδη στις Η.Π.Α. παραδέχονται ότι η χώρα τους έχει μείνει πίσω στον τομέα των μαθηματικών και της επιστήμης. Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα ο πρόεδρος Ομπάμα κάλεσε την κοινωνία να πάρει πρωτοβουλίες για να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα της καινοτομίας. Με το σύνθημα “Educate to innovate” (εκπαιδεύστε για να καινοτομήσουμε) ξεκίνησε μία μεγάλη εκστρατεία για την εκπαίδευση στο STEM ώστε κάθε παιδί να αναπτύξει τις προσωπικές του δεξιότητες σε ένα ευνοϊκό γι’ αυτό περιβάλλον μάθησης. Η εκπαίδευση στο STEM αποτελεί πλέον οικονομική επιταγή για την Αμερική διότι σχεδόν όλα από τα 30 αναπτυσσόμενα επαγγέλματα μέσα στην επόμενη δεκαετία θα απαιτήσουν τουλάχιστον κάποιο υπόβαθρο σε γνώσεις τεχνολογίας, μηχανικής, και μαθηματικών. Επιπλέον, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Προγράμματος Πολιτικής Brookings Metropolitan, μητροπολιτικές περιοχές με κατοίκους που έχουν τα υψηλότερα ποσοστά γνώσης STEM έχουν επίσης ισχυρότερη συνολική οικονομία και λιγότερη ανισότητα εισοδήματος.

Αυτό σημαίνει ότι έχει περισσότερο νόημα από ποτέ για τις κυβερνήσεις, τα σχολεία και τα άλλα θεσμικά όργανα σε όλο τον κόσμο να επενδύσουν στην εκπαίδευση STEM. Σε όλη την Ευρώπη οι χώρες που θέλουν να αναπτύξουν τη βιομηχανία τους προσπαθούν να εντάξουν το STEM στην εκπαίδευση (πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια και στα παιδαγωγικά της τριτοβάθμιας). Προς αυτή την κατεύθυνση έχει αρχίσει (από το 2009) μια προσπάθεια το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, με έδρα τις Βρυξέλλες, ώστε κάποια σχολεία να αναπτύξουν πιλοτικά νέες δραστηριότητες μάθησης και τεχνολογίες στην τάξη, διερευνώντας τη χρήση νέων παιδαγωγικών εργαλείων για τη διδασκαλία STEM. Με το STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας στη διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο στο αναλυτικό πρόγραμμα θα διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος, η ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση, ενώ θα απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των εκπαιδευόμενων στην ανακάλυψη της λύσης. Το STEM παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αλλαγή της εμπλοκής και του ενδιαφέροντος που εμφανίζουν τα παιδιά με τα επιστημονικά πεδία του STEM. Με την εφαρμογή του STEM μέσω projects, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να αναστοχάζονται στη διαδικασία της επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων και αποκτούν δεξιότητες που είναι σχετικές με την παγκοσμιοποίηση στην εκπαίδευση, καθώς εστιάζει στην κριτική σκέψη, στην εργασία σε ομάδες (συνεργασία), ενώ έχει αναφερθεί ότι μειώνει το χάσμα γνώσεων ανάμεσα σε εκπαιδευόμενους από διαφορετικά κράτη. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο γεννήθηκε η πρωτοβουλία “STEM on the Road” με σκοπό την εναρμόνιση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για να εξασφαλιστεί η συμβολή όλων στην επίτευξη πραγματικής και μετρήσιμης αύξησης στην επίδοση των νέων της χώρας μας στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική, και τα μαθηματικά [Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM)].

(ΠΗΓΗ:www.stem.edu.gr)

microsoft

Τώρα με την Ελλάδα να παραμένει στο ευρώ και να προωθεί ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, αλλά και τον τραπεζικό τομέα να έχει ενισχυθεί, τα πράγματα είναι καλύτερα, αναφέρεται χαρακτηριστικά στο δημοσίευμα.

Οι προκλήσεις για την ελληνική οικονομία επιμένουν και είναι τεράστιες, αλλά  υπάρχει πια λόγος αισιοδοξίας. Αυτό επισημαίνει ο αρθογράφος των Financial Times, Μάρτιν Γουλφ, σε εκτενές κείμενό του για τα όσα έγιναν την τελευταία τετραετία στη χώρα μας, αλλά και τι περιμένουμε στο εξής. Κάνει λόγο για πειθαρχία και στωικότητα, με την οποία οι Έλληνες αντιμετώπισαν τις δυσκολίες της βαθιάς ύφεσης και για την ελπίδα από τη «φωτιά» να βγει μία νέα, πιο δυναμική Ελλάδα.

Ο Γουλφ θυμίζει το δημοψήφισμα του 2015 και το πώς μετά το «όχι» η ελληνική κυβέρνηση στις 13 Ιουλίου αποδέχθηκε ακόμη πιο σκληρούς όρους από εκείνους, που είχαν μόλις απορριφθεί, σε μία εξέλιξη «που μπορεί να θεωρηθεί ή προδοσία ή πράξη κοινής λογικής». «Έκτοτε η ελληνική μακροοικονομική πολιτική είναι αξιοσημείωτη για την ορθοδοξία της» σημειώνει και παραθέτει στοιχεία, που δείχνουν ότι το πρωτογενές δημοσιονομικό ισοζύγιο βελτιώθηκε κατά περισσότερο από 14% την περίοδο 2009-2017, παρά την ύφεση.

«Οι αριθμοί αυτοί φανερώνουν μία βίαιη λιτότητα» σχολιάζει, ενώ θυμίζει ότι παρά την ανάκαμψη των τελευταίων ετών η ελληνική οικονομία εξακολουθεί να είναι 20% μικρότερη από ό,τι ήταν πριν από 12 χρόνια. Ακόμη και αν αναπτύσσεται με ρυθμούς 2% ετησίως δεν θα επιστρέψει στα προ κρίσεως επίπεδα πριν από τις αρχές της δεκαετίας του 2030. «Αυτό θα ισοδυναμεί με μία χαμένη 25ετία. Η χαμένη δεκαετία είναι ήδη πραγματικότητα» αναφέρει το άρθρο, προσθέτοντας ότι πριν από την κρίση το ελληνικό πραγματικό κατά κεφαλήν ΑΕΠ ήταν στο 80% του γερμανικού (σε όρους αγοραστικής δύναμης), ενώ πέρυσι ήταν στο 55%, ενώ η ανεργία είχε εκτιναχθεί στο 28% το 2013, αυξανόμενη σχεδόν κατά 21 μονάδες, και παρά την πτώση παραμένει στο 18%.

Ο Γουλφ σημειώνει πως η μοίρα της Ελλάδας ήταν χειρότερη από εκείνη της Αργεντινής του 2000, της Ινδονησίας του 1997 ή των ΗΠΑ του 1929 και κάνει λόγο για τεράστιες ανισορροπίες στη δημοσιονομική πολιτική και τα εξωτερικά ισοζύγια πριν από την κρίση, αλλά και για την υπερβολική πιστωτική επέκταση χάρη στα χαμηλά επιτόκια, που χάριζε η συμμετοχή στην Ευρωζώνη. Προσθέτει επίσης ότι οι εξωτερικές δυνάμεις αρνήθηκαν να δώσουν στη χώρα την ελάφρυνση χρέους, που είχε ανάγκη, με μεγάλο μέρος των χρημάτων να πηγαίνει στη στήριξη των τραπεζών. Ωστόσο, υπογραμμίζει, η έκταση των προ κρίσεως ανισορροπιών και της μετά- κρίσεως ύφεσης επίσης φανερώνει κάτι βαθύτερο: το πολιτικό και διοικητικό σύστημα και οι σχέσεις ανάμεσα στους πολίτες, τους πολιτικούς και το κράτους ήταν δυσλειτουργικά. «Η καλύτερη ταμπέλα είναι αυτή του πελατειακού συστήματος» σχολιάζει.

Τώρα με την Ελλάδα να παραμένει στο ευρώ και να προωθεί ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασία, τη δημόσια διοίκηση και την δομή των δημοσίων δαπανών, αλλά και τον τραπεζικό τομέα να έχει ενισχυθεί, τα πράγματα είναι καλύτερα.

«Η ελληνική κρίση έχει τελειώσει, αλλά έχει αφήσει ζοφερή κληρονομικά. Τα οικονομικά και πολιτικά τρωτά σημεία, που την προκάλεσαν δεν έχουν εξαφανιστεί. Η πειθαρχία όμως και η στωικότητα με την οποία αντιμετώπισαν οι Έλληνες την τελευταία τετραετία τις δυσκολίες της ύφεσης είναι αξιοσημείωτη» σημειώνει ο Γουλφ και συνεχίζει: «Μία βιώσιμη ανάκαμψη είναι πιθανή, αλλά θα είναι αρκετά βραδεία. Η οπισθοχώρηση δεν μπορεί να αποκλειστεί».

Ωστόσο, καταλήγει, «υπάρχει και μία πολύ καλύτερη προοπτική: από τη φωτιά μπορεί να προκύψει μία νέα, πιο σύγχρονη και πιο δυναμική Ελλάδα: Οι Έλληνες διαπρέπουν ανά τον κόσμο. Γιατί όχι στην πατρίδα τους; Η επίτευξη αυτού του στόχου απαιτεί μακρά περίοδο αυτοπειθαρχίας και υψηλής ποιότητας πολιτική. Αυτό τώρα μπορεί να συμβεί. Τουλάχιστον ας το ελπίσουμε».

(ΠΗΓΗ:www.fortunegreece.com)

2662257

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17 Μαΐου 2019), ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «H Παγκόσμια Ημέρα των Τηλεπικοινωνιών αναδεικνύει το δικαίωμα πρόσβασης όλων των πολιτών σε προσιτές, σύγχρονες, ποιοτικές και ασφαλείς υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών.


Η ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς είναι ένα δύσκολο έργο. Η διαμόρφωση «φιλικού» ρυθμιστικού πλαισίου για το σκοπό αυτό αποτελεί προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ. Η ΕΕΤΤ συνεργάζεται με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος. Η συνεργασία αποτελεί βασικό στοιχείο της λογικής με την οποία εργάζεται η ΕΕΤΤ.


Εν μέσω των ταχύτατων εξελίξεων στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών και της Πληροφορικής ο ρόλος της ΕΕΤΤ, ξεπερνά τη διαχείριση μιας κανονιστικής διαδικασίας και εστιάζει στην πρόβλεψη των επερχόμενων αναγκών και στη δημιουργία των βάσεων πάνω στις οποίες ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός θα επιτύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

(ΠΗΓΗ:www.zougla.gr)

Easy Education

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ TOEIC

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης...

Ο Οργανισμός για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη...

Η σιδηρά κυρία της ευρωπαϊκής πολιτικής δεν πρόκειται να είναι...

Σεισμός Τώρα - Σεισμός στη Ζάκυνθο - Όλες οι ειδήσεις:...

Σήμερα το Νόμπελ Ειρήνης με το δίδυμο Τσίπρα-Ζάεφ στα «βαριά...

                                    Δυσοίωνα είναι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για την εξέλιξη των...